Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי VW POLO CLASSIC

הבעיה שלי היא שבדגם שברשותי אין מעבר פנוי בין הדלת לגוף הרכב עצמו

החור שדרכו עובדת הצמת חוטים של החלונות בנויה בתוך תבנתים

שניכנס לחור הזה ואין אפשרות להעביר לשם עוד כבל עד היום

פשוט חיברתי את הכבלים שיוצאים מהמגבר לכבל מקורי של הרכב שהוא גם נמצא בתוך התבנית הזאת

אבל פעולה זאת מגבילה אותי כי אני לא יוכל להגביר סט אקטיבית בצורה כזאת וגם לדעתי עם כל כמות

"שבירת" הכבל האיכות כבר לא משהו כי הכבל מתנתק ומחובר הפוצה חפרית לפחות 4 פעמים

אולי יש למישהו המלצה או מתקינים מסויימים יודעים על מה אני מדבר ויש להם רעיון אחר?

פורסם

אתה לא לבד איש יקר...אני באותה הדילמה אצלי זה על פורד קונקנט ואם אני מבין נכון אתה מתכוון שכל החיווט מחובר בצורה אינטגרלית ע"י מחבר מודולרי כזה נכון? מן מחבר סיבובי?

 

אם כן דיי בעייה לשחק עם זה אם אתה לא מבין בדברים האילה כי זה מחובר גם למנוע החשמלי של החלון,

 

בוא נמתין לתגובות.

ג'ובני

פורסם

כן הבנתה נכון

זה חלק שחור כזה שמתברג בדיוק לחור ותופס את כל המקום

אין אפשרות להזיזו או לעשות בוא חור כי יש שם הרבה חורים קטנים שדרכם עובר האזעקה והחשמל למנוע חלומות כמו שאמר הבחור מעלי

פורסם

אם יש לכם קצת ידיים ואני מדבר על 2 אלו שמעלי

אז אפשר לפרק את הקונקטורים שלכם ולקדוח חור,

יש שם מספיק מקום.

כמובן בעדינות וזהירות על שאר החוטים.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אין שם מקום לקדוח הדבר הזה זה לא כמו בקישור למעלה

מחר בבור אני יצלם ויעלה תמונהיש אולי מתקים שנתקע בבעיה זאת והצליח לפתור אותה?

פורסם

לפותח השרשור:

אם היית טורח וקורא את כל הת'רד בקישור שנתתי לך ,

היית מבין שמדובר בנזק אחרי העברת חוטים בפולו,

אם אתה מסוגל -תיהנה,

אם לא - תיגש למתקין מקצועי.

מידן.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...