Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להביא את המגבר הזה מארצות הברית, שחבר יקנה לי ויביא לי אותו לפה

 

יש אפשרות לחבר לו סאב וופר בגישור?ואם כן כמה RMS ?

 

ואני גם מעוניין לדעת אם יש לו כניסה לחוטי רמקולים (למערכת מקורית)

 

 

תודה רבה לכם!

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

למה דווקא את המגבר הזה?

לדעתי חבל על הכסף שלך עדיף שתשקיע אותו במשהו אחר.

אוליי אם תתן תקציב למגבר נוכל לעזור לך לבחור משהו יותר טוב.

IBIZA 20vt

פורסם

Audison SRX של 4 ערוצים עולה 2000-2500 שח.

ל yaniv1992054 - RMS זה לא הכל. מגבר טוב לא נמדד רק בRMS שהוא מוציא.

מה אתה רוצה להגביר איתו?

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

קומפוננט פלוס,

 

וסאב של 300 RMS של מאגנט SPL 94 נצילות,

 

אהבתי מאוד את הסאב

 

באודיסון יש כניסה לחוטי רמקולים?

אבל הוא חלש 65W ובגישור 195W RMS

נ.ב:

 

אז מה עוד לא טוב במגבר של BOSS?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

לפי הכותרת חשבתי כבר שהמגבר צריך טיפול פסיכולוגי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

http://www.sonicelectronix.com/item_9176_Clif+Designs+CD4.4LE.html

http://www.sonicelectronix.com/item_12206_Hifonics+ZXi+6408.html

http://www.sonicelectronix.com/item_6559_MA+Audio+M500XE.html

http://www.sonicelectronix.com/item_9209_Phoenix+Gold+Ryval+V754.html

 

יש לך כאן 4 המלצות אחרות למגבר ב200 דולר (אולי אפילו ישאר לך דולר עודף לפסיכולוג :-P)

 

הפניקס גולד הוא בחירה טובה וגם הקליף דיזיין.

 

להייפוניקס סה"כ יש שם טוב אבל כבר יצא לי להתקל בכמה מקרים שמהגברים שלהם הוכיחו את עצמם כחלשים או בכלל לא מתאימים לעבודה מול הרמקול ששידכו להם.

 

הMA אודיו - זו חברה שמקבלת ביקורות טובות מאוד בתחום של תמורה למחיר והמגברים שלהם מספקים את הסחורה מבחינת כוח - הייתי מעדיף את המגבר הזה על פני ה"בוס". למען האמת - יש לי הזמנה "תקועה" באתר הזה, כמעט קניתי את השני ערוצים שלהם ובסוף היתה בעיה שהם לא קיבלו כרטיסי אשראי מחו"ל - היום הם כן...

 

הם גם שולחים לארץ.

 

מעבר לזה יצא לי להיות בניו ג'רזי - וקצת חיפושים הצלחתי למצוא מגבר של קיקר zx650.4 דגם 2006 (חדש דנדש עם אחריות מלאה) ב240 דולר שזה פשוט שם בכיס הקטן כל מגבר אחר בטווח מחיר הזה.

 

תבקש מחבר שלך לעבור בחנויות כמו www.6ave.com וב www.curicuitcity.com ולראות אם יש להם דגמים ישנים במלאי או מוצרים שהוחזרו ע"י הלקוחות והם נותנים עליהם אחריות מלאה - עסקה שווה ביותר אם תמצא מגבר טוב של אלפיין או JL או קיקר למשל. או MTX מסדרות הט'אנדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם תוכלו לתת לי מגבר טוב עד 200$ אני ישמח,

 

ואני מאוד מאוד מאוד מעדיף כניסה לחוטים של רמקולים,

 

 

תודה!

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

כמה MA אודיו מוציא בגישור?

 

ואני רואה בתמונה שיש לו של כניסה כזאת HIGS INPUT זה לחוטים של רמוקלים?

 

ולמה יש שמה עשר כניסות?איזה כבל צריך להתחבר לשם?אם כן הוא בא אם המגבר בחינם?

 

יש שלט לסאב?

 

נ.ב:וכתוב שהאחוז עיוות שלו זה 0.05% זה גבוהה יחסית לא?

אני רוצה לדעת אבל למה הבוס שהצעתי לא טוב,הבנתי שהוא לא טוב אבל תסבירו למה באיזה מאפיינים?כי הוא לא עולה יותר מאלף שקל? או שהוא לא מותג ידוע כמו רוקפורד קיקר JBL אודיסון וכ'?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

×
×
  • תוכן חדש...