Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקישור הבא אתם הולכים לקרוא על דבר ממש זוועתי :http://news.walla.co.il/?w=//1338124

האמא הזו פשוט ראויה לעונש אחד -גזר דין מוות.

צר לי שזה נשמע מתלהם אבל לדעתי רק גזר דין חסר תקדים בהתגלמותו יפחית עד למינימום ובשאיפה שתמנע לגמרי מקרים כאלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא יצא לי לדבר על כך ארוכות עם ההורים שלי כשביקרתי אצלם ,

והגענו למסקנה (תקראו לי גזען או לא יודע מה) , שלפני העליות מרוסיה, אתיופיה (וגם צרפת) , פשוט לא היו פה דברים כאלה.

לפני שנות ה90 איפה שמעתם על מקרים כאלה? אולי פעם בהרבה שנים. כיום זה קורה כמה פעמים ביום ולא הכל מגיע לתקשורת.

כמעט כל יום אני פותח את העיתון וקורא ידיעה דומה, לא כולן מסתיימות ברצח לכן הן לא תמיד מופיעות בעמודים הראשונים,

אבל זה כל הזמן שם, ולצערי מי שעושה זאת ברוב המקרים עונים לסטריאוטיפ שלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,זה לא עניין של גזענות או סטריאוטיפ ויש מקרים שאמנם לא נגמרים במוות אבל גם במגזר החרדי כמו השיפור המפורסם של האמא המתעללת התופעה קיימת.

אצלנו סבי ז"ל הגיע במקור מסוריה (חאלב) והסבתא עלתה ממצריים ותודה לאל שאין לנו מקרים כאלו במשפחה.

חינוך מעט נוקשה כן והקפדה על משמעת כן ,אלימות בשום צורה ,לא !

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לפני שנות ה90 איפה שמעתם על מקרים כאלה? אולי פעם בהרבה שנים. כיום זה קורה כמה פעמים ביום ולא הכל מגיע לתקשורת.

כמעט כל יום אני פותח את העיתון וקורא ידיעה דומה, לא כולן מסתיימות ברצח לכן הן לא תמיד מופיעות בעמודים הראשונים,

אבל זה כל הזמן שם, ולצערי מי שעושה זאת ברוב המקרים עונים לסטריאוטיפ שלי.

 

נראה לי ששכחת שבשנות ה-90 לא היה אינטרנט בכל בית ולא 200 ערוצי חדשות עם מיליון כתבים שרק מחפשים את הסיפור הבא.

 

שכחת גם שהמודעות של הסביבה והילדים עצמם לדווח ולהתלונן על מקרים כאלו הייתה נמוכה ולכן לא שמעת על זה בערוץ היחיד שהיה בטלוויזיה.

מה שאני אומר זה שהמקרים האלו לצערי היו כל הזמן פה ולא רק פה אלא בכל העולם, המדיה כיום חושפת יותר סיפורים שמעודדים חשיפות נוספות. השבוע ראיתי כתבה על כך שאחד ממרכזי הסיוע בארץ מוצפים בפניות מאזרחים שמתלוננים על שכנים חשודים בהזנחה רק בגלל הטרגדיה של הילדה רוז.

 

נ.ב

תרשה לי לא להגיב על ההערה הגזענית שלך, אני מקווה שזו פליטת מקלדת שלך שנעשתה בשוגג

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

גידול ילד הוא פרויקט חיים שדורש השקעה אדירה ואין סופית.

את הילד הראשון הכי קשה לגדל, ממצב של זוג צעיר חופשי לחלוטין, עוברים לתקן של זוג שחייב להשגיח ללא הפסקה על הצאצא שצרכיו הם החשובים וצרכי ההורה מישניים לחלוטין.

נכון שלצד ההשקעה ישנם הרבה מאוד רגעי שמחה וחסד, אבל מדובר בפרויקט ענק.

 

עכשיו קחו אישה, לא כ"כ בריאה בנפשה, שככול הנראה גם אין לה בן זוג תומך ותנו לה לטפל במטלה הזו.

האישה התפרקה, קל להאשים ולצקצק בלשון - אני פשוט מרחם עליה ועל הילד שגדל אצלה.

פורסם

בחקירותיה סיפרה האם לחוקרים כי בנה מהווה עליה נטל כיוון שסבל מהפרעות קשב. "הוא היה שונה מאחרים", אמרה, "הוא לא היה כמו כל שאר הילדים".
נכון.

אם מכונית נהיית נטל אז מוכרים, ואם הילד נהיה נטל, אז הורגים (וגם זה רק כי אין עדיין מספיק מודעות לסחר באיברים).

 

גועל נפש.

 

מדהים שאנשים עושים סקרי שוק מעמיקים כשבאים לקנות מכונית משומשת ב-20 אלף שקל, אבל לא חושבים על איך בדיוק הם הולכים לגדל ילד שהשריצו "בעזרת השם". רבעק, זה נפש חיה, בשר מבשרכם, מה אתם חושבים? אלוהים יעזור?

שככול הנראה גם אין לה בן זוג תומך

יש לה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
דווקא יצא לי לדבר על כך ארוכות עם ההורים שלי כשביקרתי אצלם ,

והגענו למסקנה (תקראו לי גזען או לא יודע מה) , שלפני העליות מרוסיה, אתיופיה (וגם צרפת) , פשוט לא היו פה דברים כאלה.

לפני שנות ה90 איפה שמעתם על מקרים כאלה? אולי פעם בהרבה שנים. כיום זה קורה כמה פעמים ביום ולא הכל מגיע לתקשורת.

כמעט כל יום אני פותח את העיתון וקורא ידיעה דומה, לא כולן מסתיימות ברצח לכן הן לא תמיד מופיעות בעמודים הראשונים,

אבל זה כל הזמן שם, ולצערי מי שעושה זאת ברוב המקרים עונים לסטריאוטיפ שלי.

אל תתבאס עלי אבל אני תוקע לך מקל בתאוריה הזאת.

מה עם המשפחה הדתייה שהשאירה את הילד באוטו בחום כבד עד שהוא מת ?

אגב זה קרה עם עוד בחור לא דתי ואני לא סגור אם הוא היה ממוצע שהגדרת אותו בהודעה שלך.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
גידול ילד הוא פרויקט חיים שדורש השקעה אדירה ואין סופית.

את הילד הראשון הכי קשה לגדל, ממצב של זוג צעיר חופשי לחלוטין, עוברים לתקן של זוג שחייב להשגיח ללא הפסקה על הצאצא שצרכיו הם החשובים וצרכי ההורה מישניים לחלוטין.

נכון שלצד ההשקעה ישנם הרבה מאוד רגעי שמחה וחסד, אבל מדובר בפרויקט ענק.

 

עכשיו קחו אישה, לא כ"כ בריאה בנפשה, שככול הנראה גם אין לה בן זוג תומך ותנו לה לטפל במטלה הזו.

האישה התפרקה, קל להאשים ולצקצק בלשון - אני פשוט מרחם עליה ועל הילד שגדל אצלה.

 

ל אייל מ אייל - קרא והפנם .. במקרה קובץ התגובות הראשונות בדיון הוא של חברה הגיוניים , יותר מדי היגיון ..

 

הכל נכון , ואבוי לחברה המגיעה למצב כי אם/אב רוצחים את ילדם .

 

לשפוט מרחוק קל - אל תשפוט עד שתגיע למקומו

לפי פרטים נוספים אשר נודעו , הן האם והילד סבלו מבעיות הסתגלות ..

 

האם זה נכון , הזמן והמידע המתפרסם יגיד לנו , האם החברה/המדינה עזרה לאם בהיתמודדות !

קרא את הצעת התקציב האחרונה על שולחן הממשלה , פגיעה בכל החלשים והניזקקים (שרותי הרווחה)

 

אנו כאן בפורום , קצת חסידי השיטה הכלכלית הטהורה , אין תמיכות , יש לך הרווחתה , אין לך לך לעבוד, ויהיה לך .

בדרך החברה מאבדת את הסבלנות הסובלנות , החסד והרחמים .

 

כך שאולי הילד גרם למעמסה , והם הרגישו כי בלעדיו יתקדמו מהר יותר ( כמו רכב ספורט - הורד משקל לא נחוץ )

ואולי מתוך רחמים וקשיי היסתגלות בראיית העתיד שלו היא עשתה זאת -

ותופעה כזו ראינו גם בקרב בוני הארץ ומלח הארץ השורשיים , אשר המיתו את ילדם מתוך רחמים .

 

הדיון לדעתי לא צריך להיות עונש האם/האב (הם קיבלו את עונשם) האם אנו כחברה עוזרים לחלשים להיתמודד במסגרת החברה החדשה

או רק מצקצקים בלשון המקלדת , ושופטים .

ולפותח הדיון colauti 9 - אשרייך כי גדלתה במשפחה חמה התומכת בכם ואתה בה , אני מכיר את הרכב המשפחות האלו ,

ולא המידה הכלכלית נמדדת בהם אלה הקשר החם והקרבה - והלואי ותשמרו עליו גם בחלוף הזמנים ..

 

ולשפוט לפי מגדר מסויים אשר הגיע לארץ חדשה , בלי תמיכה משפחתית חזקה בכמות ובאיכות , והקושי לדעת

אל מי לפנות לעזרה , בצרוף ההכרזות שלנו כי אנו לא תומכים בנחשלים בחברה ( שמים גז ומראים את האגזוז )

 

זה פני החברה שלנו , לא רק בנתניה , או ברשל"צ , את זה הממשלה/חברה מבקשת ( עיין ערך תקציב ) את זה נקבל .

 

אייל .

 

( בשולי התשובה , אנו משחקים בתורת המישחקים ובונים תאוריות עתידיות , חברה , כלכלה , תחבורה וכו'

אנו מפספסים בזמנים , דברים אשר צפינו בטווח של עשור , מתחילים להיתנפץ לנו היום בפנים )

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
עכשיו קחו אישה, לא כ"כ בריאה בנפשה, שככול הנראה גם אין לה בן זוג תומך ותנו לה לטפל במטלה הזו.

האישה התפרקה, קל להאשים ולצקצק בלשון - אני פשוט מרחם עליה ועל הילד שגדל אצלה.

 

אני חושב שמשפט המפתח אצלך צריך להיות "לא בריאה בנפשה", מכיוון שאפילו אם קשה, בנאדם נורמלי היה אולי פונה לעזרה ממישהו - משפחה, חברים, אפילו לרשויות. בנאדם לא נורמלי (שלא לומר משוגע לחלוטין) מחליט שהפתרון הכי טוב זה להרוג את הילד שלו. הייתי מאשים אותה אם היא הייתה מתפרקת וזונחת את הילד, אבל במקרה הזה ברור לחלוטין שהיא פשוט משוגעת. הם טוענים שהיא התחילה להתנהג מוזר אחרי התאונה שעברה - אולי נפגע לה משהו במוח...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אייל (עם הגולף) ומישר - תקראו לי איך שאתם רוצים - אבל אני עדיין קוראת לכם גזענים מלאי סטריאוטיפים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

מעניין שרוב המקרים קורים דווקא לא באוכלוסייה הרוסית או הצרפתית.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

טוב, אני מודה שהתגובה שלי לא היתה לעניין, ולצערי לא הספקתי לחזור בזמן כדי למחוק אותה.

 

אבל היה קשה לי להתעלם מהעובדות. לא דיברתי על המקרים האחרונים,אלא על מה שקרה בשנים מאז תחילת העשור בהן אני עוקב בדאגה על אחרי עליית מקרי האלימות בארץ.

בתור אחד שגדל בעיר שקלטה המון המון עליה, מאתיופיה, מחבר העמים וגם מצרפת , אני מכיר המון מקרים מקרוב,

מקרים זוועתיים שלא מגיעים לעיתונות, בעיות שההורים שלי נתקלים בהם מדי יום (כי הם ממשיכים לגור בעיר הזאת), אלימות איומה בתוך המשפחה ונגד בני זוג , הפקרה של ילדים, ונדליזם ושיכרות, פריצות ואונס.

 

דוגמא טריה מהשבוע: כנופיות של נוער יוצאי חבר המדינות נוהגים להשחית את הבניין סתם כי משעמם להם.

בשנות ה80 עשו גרפיטי ברוסית ?, פוצצו את הכדורי תאורה של הגינה והרסו את הכניסה לבניין ?,אבל התקשורת לא דיווחה... נו באמת.

 

רוב המקרים האלה מתרחשים במגזרים עליהם דיברתי. אולי מתוך מצוקה, אולי המדינה הפקירה את העולים וזרקה אותם בשכונות ירודות, אבל אלו העובדות.

 

 

אולי זה במקרה אולי זה לא, זאת התחושה שלי .

אני מתנצל אם פגעתי במישהו.

 

אין לי משהו ספציפי נגד הציבור הזה, אבל חלק מאלו שהגיעו - הגיעו ממקומות בעייתיים בפני עצמם בחבר המדינות (למשל), והביאו איתם נורמות מפוקפקות שלא נראו כן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מעניין שרוב המקרים קורים דווקא לא באוכלוסייה הרוסית או הצרפתית.:roll:

 

וזה הגיג החוכמה התורן .

 

רק שכחתם כי החשוד בנתניה :twisted: הוא ישראלי צבר ( אז צביקה ואלעד אשמים ? ) האמא צרפתיה , כנראה כישפה אותו .

 

ואייל , עזוב בד"כ , אתה רהוט בכייף , הפעם הכלכלן בך זייף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...