Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תתבאס עלי אבל אני תוקע לך מקל בתאוריה הזאת.

מה עם המשפחה הדתייה שהשאירה את הילד באוטו בחום כבד עד שהוא מת ?

אגב זה קרה עם עוד בחור לא דתי ואני לא סגור אם הוא היה ממוצע שהגדרת אותו בהודעה שלך.

לא שאני תומך בצורת החינוך של הקהילה החרדית (כי דתי יכול להיות מישהו שמנהל חיים נורמאליים לגמרי ורק שם כיפה והולך לבית הכנסת) אבל המקרים שאתה מתאר (נעילה ברכב) הם מקרים של רשלנות פושעת שנובעת מבורות.

אין כאן כוונה תחילה, הם לא השאירו את הילד ברכב מתוך ידיעה ברורה שכשיחזרו הם ימצאו אותו ללא רוח חיים - אלא לא היו מודעים לעובדה שכשהרכב נעול וחונה בשמש הטמפ' בתוכו רק עולה ועולה, עד למצב שתהווה סכנה לחייו של אותו אדם.

סביר להניח, שאם הם היו טיפה יותר משכילים זה היה נמנע (אני יוצא מנקודת הנחה שהם היו חרדים \ דתיים אדוקים) - אבל הרי המדע וכל הדברים ה"גשמיים", "לא מעניינים אותם", וכשזה מתחיל מגיל 0 זה יוצר בור רציני בהשכלה.

לכן, עדיין מדובר במקרה מזעזע וקשה - אך נבדל באלף הבדלות ממקרה שההורה רוצח את ילדו בכוונה תחילה (רצח כמובן)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק שכחתם כי החשוד בנתניה :twisted: הוא ישראלי צבר ( אז צביקה ואלעד אשמים ? ) האמא צרפתיה , כנראה כישפה אותו

בתור הבעלים המאושר של שני דורות סיטרואנים (ZX ואח"כ קסנטיה) אני מצדד בדעה שהצרפתים זה עם מרושע ומצרפת תפתח הרעה :-P

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני חושב שמשפט המפתח אצלך צריך להיות "לא בריאה בנפשה", מכיוון שאפילו אם קשה, בנאדם נורמלי היה אולי פונה לעזרה ממישהו - משפחה, חברים, אפילו לרשויות. בנאדם לא נורמלי (שלא לומר משוגע לחלוטין) מחליט שהפתרון הכי טוב זה להרוג את הילד שלו. הייתי מאשים אותה אם היא הייתה מתפרקת וזונחת את הילד, אבל במקרה הזה ברור לחלוטין שהיא פשוט משוגעת. הם טוענים שהיא התחילה להתנהג מוזר אחרי התאונה שעברה - אולי נפגע לה משהו במוח...

 

רוני, אל תשפוט את חברך עד שתגיע למקומו.

למיטב ידיעתי את מצבך האישי, אתה רווק ללא ילדים (אם טעיתי אז התנצלותי נתונה מראש).

 

גידול ילד היא משימה קשה ודורשנית מאוד: רק מי שהתנסה בלילות רצופים ללא שינה יכול להבין באיזה סרט מדובר, סרט של להגיע בבוקר לעבודה שכולך זומבי מהלך שרק רוצה להניח את הראש ולישון עוד כמה דקות ובמקום זה אתה מסמם את עצמך בעוד כוסות קפה שחור שיאפשרו לך למשוך עוד יום ועוד שבוע...

 

לצאת מהעבודה לרוץ להוציא את הפעוט מהמטפלת ובמקום לנוח - כי כולך מפורק - לטפל בו, אתה רעב ובמקרה גם הוא? נחש מי יאכל ראשון, נחש לפי הלו"ז של מי הולכים לישון ונחש מי הופך להיות בעל הבית האמיתי.

 

כבר שמעתי מחברים שברגע של שבירה אמרו ש"הם מתחרטים על הבאת הילד לעולם"...

 

אז נכון כמעט כולם מתגברים, חושקים שפתיים ועוברים את זה, אבל ישנם גם בודדים שכוחם לא עומד להם - אל תזדרז לשפוט אותם.

פורסם

dorki - כרגיל מבין ויודע על מה מדובר .

 

הבעיה לא לקחת את החוק לידיים , להרוג ולבצע פשע .

 

הבעיה - אנשים לא מודעים לכלים אשר החברה מעמידה לעזרה לחלשים כגון :

 

משפחות אומנות , משפחות מאמצות , מוסדות טיפוליים , עזרה בבית ובבית הספר והגן .

ידע זה כוח - וכאשר אנו נשברים ולא רואים תקווה או עזרה מסביב , מתבצעות טעויות מחרידות .

 

וכאשר החברה מקצצת בשרותי הרווחה , הם לא ניתנים לכולם , ואנשים נשארים עם גורלם בידם .

יש חזקים ויש חלשים ויש מבולבלים - אנו כחברה צריכים לשדר אמפתיה וחסד למגדלים חלשים בחברה .

( זה לא נמדד רק בכסף ואמצעים , זו גם גישת החברה בפירסומים בעבודה במבטים ובחיים )

ולא להצביע , תראו מה הם קיבלו כי .. כי לא הייתם רוצים להיות במקומם .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אייל,זה לא עניין של גזענות או סטריאוטיפ ויש מקרים שאמנם לא נגמרים במוות אבל גם במגזר החרדי כמו השיפור המפורסם של האמא המתעללת התופעה קיימת.

אצלנו סבי ז"ל הגיע במקור מסוריה (חאלב) והסבתא עלתה ממצריים ותודה לאל שאין לנו מקרים כאלו במשפחה.

חינוך מעט נוקשה כן והקפדה על משמעת כן ,אלימות בשום צורה ,לא !

 

תרשה לי מאוד לא להסכים איתך.

 

רצח ילדים והתעללות היו גם בתקופה שאנחנו היינו ילדים לא פחות מהיום (כמובן יחסית לגודל האוכלוסייה) וההבדל היה קודם כל הדיווח ושנית מה שהיום מגיע לכותרות היה נסגר אז בחדרי חדרים כי אף אחד לא חשב שמותר לו להתערב בחינוך שמישהו אחר נותן לילדיו.

 

רק כדי להמחיש לך את זה האם אתה זוכר את הרצח של ילד אוטיסט בן 19 ע"י אימו בשנת 90' (וזה מקרה שכן התפרסם)?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שיקרה מעכשיו יותר יקפידו על היתעללות בילדים, תהיה עוד מדיניות מתירנית בחינוך.

סיפור. אתמול לקחתי את הילד שלי לבריכה, פגשתי שם שכנה שיש לה ילדה קטנה. היא אמרה שאתמול הגיעו אליה שוטרים ובקשו לראות שהילדה בסדר. הילדה התחילה לצרוח באחת בלילה בערך ולא הפסיקה. הילדה היתה בת שנה וחצי בערך.

כאבא לילד בן שנתיים אני "עדיין" זוכר את התקופה שאני הייתי מחזיק אותו והוא היה צורח בלי הפסקה.

לי לא הזמינו משטרה... אולי בילד השני אני אזכה ל"ביקור היסטריה" סטייל פיתרון_הרצח_של_תאיר_ראדה_כדי_לפצות_על_הפאדיחה_עם_בני_סלע....

 

אני לא חושב שה"אחריות" לעליה באלימות היא בעליות שהיו. הרצח של נהג המונית דרק רוט היה בשנות ה90. מאז הכל התחיל להיות ממש גרוע. לדעתי, למרות שאני נשמע טיפה כמו סבתא שלי, אבל ניחא, יש בעיה בתקשורת ובתרבות.

אנחנו לומדים כל מה שרע אצל אחרים ומיישמים כאן. תרבות ה"עבודה עד אין קץ" שנהוגה בארה"ב, תרבות ה"עושר" שהיתברכנו בה.

הרבה ממעשי האלימות שקורים כיום הם כפועל ישיר של מה שהילדים רואים בטלוויזיה או באינטרנט.

בקיצור, דרק.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אז נכון כמעט כולם מתגברים, חושקים שפתיים ועוברים את זה, אבל ישנם גם בודדים שכוחם לא עומד להם - אל תזדרז לשפוט אותם.

 

מצטער, לא הצלחתי להבין איך מה שכתבת מתקשר למה שאני כתבתי. זה בכלל לא משנה אם יש לי או אין לי ילדים (ואין לי) - אני ועוד איך אשפוט את מי שהורג את הילד שלו. בדיוק כמו שכתבתי - אני יכול להבין איך הורה מתפרק ולא יכול יותר. אז שמים את הילד אצל משפחה, אצל חברים, מצדי שיהיה בפנימיה - אבל להרוג אותו? תסלח לי, צריך להיות מטורף לחלוטין. ואנשים כאלו אני אשפוט, ועוד איך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אייל אני מקווה שמאז התגובה האחרונה שלך יצא לך לראות בערב חדשות בערוץ 2,

 

הייתה שם כתבה על כמה וכמה מקרים דומים שהתרחשו בשנים האחרונות (~20) ונחש מה?

 

היו שם נציגים לכל העדות והזרמים. את חלקם היה אפשר לשייך למגזר מסויים ואחרים לא.

כשראיתי את זה חשבתי על דבריך וקיבלתי הוכחה שאתה אולי "עוקב בדאגה" אבל לא ממש זוכר את פרטי האירועים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

בדיוק כמו שכתבתי - אני יכול להבין איך הורה מתפרק ולא יכול יותר. אז שמים את הילד אצל משפחה, אצל חברים, מצדי שיהיה בפנימיה - אבל להרוג אותו? תסלח לי, צריך להיות מטורף לחלוטין. ואנשים כאלו אני אשפוט, ועוד איך.

 

רוני

 

אני שמח שהתקדמנו במשהו, שאתה מבין שגידול ילד היא משימה קשה ביותר שישנם כאלה (לא מעטים) שלא עומדים בה.

 

עכשיו תוסיף למשוואה גם קשיי קליטה בארץ חדשה, אי הכרת השפה והנורמות המקומיות, מצב כלכלי רעוע, חסרונו של בן זוג תומך (שים לב לא כתבתי חסרונו של בן זוג - יש הבדל ענק), העדר קהילה תומכת ותקבל תבשיל מבהיל.

 

די ברור לי שבנסיבות מסויימות ובמצב נפשי מסוים, אדם עלול להרגיש לכוד בצורה כזו שהוא עלול לנקוט בפתרונות רדיקאליים.

אין זה נכון לבוא ולשפוט אותו מנקודת ראות של בורגנות שבעה.

 

למען הסר ספק - לא התייחסתי למקרה ספציפי אלא לתופעה לכשעצמה.

פורסם

DORKI כאבא לשתי בנות אני יכול להגיד לך בביטחון מלא שלא אצלי ולא בסביבתי עלה במוחו של מישהו אפילו קצה של מחשבה על לפגוע בתינוק/ילד על מנת לקבל קצת שקט.

 

ברור שיש קשיים ולפעמים משברים אבל הם מתבטאים במקרה הכי קיצוני בלא להתייחס לבכי של הילד ובטח לא בפגיעה בו או מחשבה על חיסולו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

די ברור לי שבנסיבות מסויימות ובמצב נפשי מסוים, אדם עלול להרגיש לכוד בצורה כזו שהוא עלול לנקוט בפתרונות רדיקאליים.

אין זה נכון לבוא ולשפוט אותו מנקודת ראות של בורגנות שבעה.

 

 

DORKI

 

כאבא לשתי בנות אני יכול להגיד לך בביטחון מלא שלא אצלי ולא בסביבתי עלה במוחו של מישהו אפילו קצה של מחשבה על לפגוע בתינוק/ילד על מנת לקבל קצת שקט.

 

תראה מה כתבתי וראה מה אתה עונה.

באף מקום לא כתבתי שאני מצדיק את המעשה הזה וגם אינני מכיר מישהו שפוגע בילדיו. אין דבר שחשוב לי יותר ממשפחתי וילדי.

אם כבר, אז הטענה שרווחת בחוג מכרי שאני שפוט של הבן הקטן שלי (להלן בבת עיני).

 

זה עדיין לא מונע ממני מלהבין שישנם אנשים שהמזל והנסיבות התאכזרו אליהם, אנשים שהחיים דרסו אותם, אנשים שלא אתה ולא אני היינו רוצים להיות במקומם.

לכן אינני ממהר לחרוץ את דינם לפני שאני יודע את הנסיבות המדויקות (הנסיבות המדויקות זה בד"כ סיפור אחר לגמרי ממה שהתקשורת מספרת) שהביאו אותם לעשיית המעשה הנורא הזה.

זו הסיבה שכתבתי שאני בראש ובראשונה מרחם עליהם ועל הסובבים אותם.

 

אגב, היום כשאני מגלגל את סרט חיי לאחור, אני יכול לשים את האצבע על מספר צימתי החלטה שהביאו אותי לאן שהביאו. בנסיבות אחרות עם קצת פחות מזל (או קארמה או עזרת השם - תקרא לזה איך שתרצה), יכולתי למצוא את עצמי במקום אחר לגמרי.

כשמגיעה ההכרה בכך שהרבה מהסטטוס הנוכחי מקורו במזל, אז קל יותר להבין את אלה שמזלם לא שפר עליהם.

זה הכל.

פורסם
אני שמח שהתקדמנו במשהו, שאתה מבין שגידול ילד היא משימה קשה ביותר שישנם כאלה (לא מעטים) שלא עומדים בה.

 

עכשיו תוסיף למשוואה גם קשיי קליטה בארץ חדשה, אי הכרת השפה והנורמות המקומיות, מצב כלכלי רעוע, חסרונו של בן זוג תומך (שים לב לא כתבתי חסרונו של בן זוג - יש הבדל ענק), העדר קהילה תומכת ותקבל תבשיל מבהיל.

 

די ברור לי שבנסיבות מסויימות ובמצב נפשי מסוים, אדם עלול להרגיש לכוד בצורה כזו שהוא עלול לנקוט בפתרונות רדיקאליים.

אין זה נכון לבוא ולשפוט אותו מנקודת ראות של בורגנות שבעה.

 

למען הסר ספק - לא התייחסתי למקרה ספציפי אלא לתופעה לכשעצמה.

 

אני לא מבין, אתה מנסה בכוח להוציא אותי טמבל? מה זו ההתנשאות הזו "אני שמח שהתקדמנו במשהו"... אתה נשמע כאילו אני לא מסוגל להבין מה זה ילדים בגלל שאין לי ילדים. אתה נשמע כאילו ברור לך לחלוטין שאני לא מבין שגידול ילד היא משימה קשה - ואני לעומתך לא מבין איך אפשר לא להבין את זה...

 

כמו שכתבתי כבר פעמיים בשרשור הזה - מבחינתי פתרונות רדיקליים הם למשל למסור את הילד למשפחה/חברים/אימוץ וכדומה. להרוג אותו זה לא פתרון רדיקלי - זה התגלמות השגעון והטירוף. ואת זה, אני בהחלט יכול להגיד גם מנקודת ראות של בורגנות שבעה (הרגע אכלתי צהרים :-P )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה עובר עלייכם !

 

בשום מקום לא הוצדקה הגישה הזו , פשוט ניתחנו מצבים בעיתיים המובילים לדבר מיפלצתי כזה . :evil:

 

להגיד לי זה לא יקרה , או בחברה שלי זה לא יקרה , זו התממות נאיביות ועצימת עיניים .

 

דומה הדבר לשימוש ברכב ובכביש - מדוע אנו מלמדים נהיגה ,, מוסיפים מערכות מיגון פסיביות ואקטיביות .

 

ואלה האומרים לנו זה לא יקרה , כי אנו מיומנים מכירים את המגבלות שלנו ושל הרכב והדרך , ולכן ננתק את המיגונים ..

הצחקתם אותי - מי שלא נוסע , רק הוא לא שוקע - ולכל אחד יש רגע בחיים שהדברים בורחים משליטה .

 

אנו אומרים יש רגעי משבר - תמיכה של החברה , המשפחה וכמובן המיומנות שלנו עוזרים לצאת מכך

אבל לטעון דברים כאלה לא קורים בקרב נורמטיבים - צר לי לאכזב , זה קורה .

 

וכן צריך להעניש , אבל זה כבר מאוחר להציל את הילדים המיסכנים - לכן פעולת מנע , איתור תמיכה , הקניית ידע

וידיעה כי זה כן יכול להופיע רגע השבירה - ולכן כן נערכים לכך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

צר לי שזה נשמע מתלהם אבל לדעתי רק גזר דין חסר תקדים בהתגלמותו יפחית עד למינימום ובשאיפה שתמנע לגמרי מקרים כאלו.

 

ענישה לא מרתיעה פסיכופטים, רק אנשים שקולים.

הדרך היחידה לעצור פסיכופטים היא לאבחן אותם מוקדם, וזה לא תמיד אפשרי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...