Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון אני קורא ושומע על אנשים שמיבאים רכבים מחו"ל.

בחלק מהמכרים מיבאים רכבים שישנם בארץ ..

 

מה ההגיון בזה?

 

חסכון בכסף?

פורסם
בזמן האחרון אני קורא ושומע על אנשים שמיבאים רכבים מחו"ל.

בחלק מהמכרים מיבאים רכבים שישנם בארץ ..

 

מה ההגיון בזה?

 

חסכון בכסף?

 

בדיוק. לחסוף כסף.

יעבוד רק במכוניות יוקרה של 300+, לא 206 שעולה 100K, ואז לא תחסוך כלום.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם
בדיוק. לחסוף כסף.

יעבוד רק במכוניות יוקרה של 300+, לא 206 שעולה 100K, ואז לא תחסוך כלום.

 

אכן, משהו ששכחתי לציין.

את הפער הגדול אפשר לראות בעיקר במכוניות יוקרה, נגיד X5 שעולה חצי מליון, לדעתי אפשר להשיג באזור 350 ביבוא אישי.

פורסם

בד"כ ביבוא אישי מקבלים רמות גימור שונות או מנועים שונים שאין בארץ.

יש מכוניות שהדגמים שונים בכל מדינה ואם משהו רוצה דגם מסויים שנראה טיפה אחר או מתנהג אחרת הוא יכול לקנות אותו רק ביבוא אישי.

S2000

×
×
  • תוכן חדש...