Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר,

 

לאחר בירור עם אורן בן-סימון הבעיה נפתרה בעזרת הפיתרון שהצעתי קרי, לבצע את מילוי נוזל הקירור וניקוז אוויר לפי הנחיות ייצרן (ראה קובץ מצורף בהודעה הקודמות שלי).

 

אין צורך לחתוך צנרת/לבצע מעקפים ופיתרונות עקומים אחרים.

 

להזכירכם ! כול הבעיות ברכב ניתן לפתור בעזרת ספרות הייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם
להזכירכם ! כול הבעיות ברכב ניתן לפתור בעזרת ספרות הייצרן.

 

צ"ל: להזכירכם ! רוב הבעיות ברכב ניתן לפתור בעזרת ספרות הייצרן.

 

כי עם כל הכבוד ליצרנים, ובהחלט יש כבוד, יש להם גם מקום של כבוד ביצירת בעיות בלתי פתירות (לפחות עד שהיצרן מוציא להן פתרון מסודר), כמו תוכנות מחשב עם באגים ורכיבים תקולים סדרתית.

פורסם
בוקר,

 

לאחר בירור עם אורן בן-סימון הבעיה נפתרה בעזרת הפיתרון שהצעתי קרי, לבצע את מילוי נוזל הקירור וניקוז אוויר לפי הנחיות ייצרן (ראה קובץ מצורף בהודעה הקודמות שלי).

 

אין צורך לחתוך צנרת/לבצע מעקפים ופיתרונות עקומים אחרים.

 

להזכירכם ! כול הבעיות ברכב ניתן לפתור בעזרת ספרות הייצרן.

לפי מה שאני הבנתי מאורן הוא עדיין לא עשה את הפעולה בפוקוס, נמתין לאישור ממנו.

 

צר לי לנפץ לך את האשליה , בעיות ניקוז אויר בדגמים מסויימים לא מצליחות גם אם מקפדים על נוהל היצרן. כנל לגבי מגוון רחב של תקלות שנוהל היצרן לא מקדם אותך בכלום ויש להשתמש במקורות לא פחות טובים כמו שכל ישר נסיון ונסיון של עמיתים, כך שמוקדם לך לצאת בהצהרות נחפזות כאלו.

פורסם

חנן, אני מסכים איתך.

 

בל נשכח שרכב הנמצא על הכביש מספר שנים לא מועט הצטבר מספיק חומר אצל הייצרן ועידכונים לגבי בעיות ופיתרונן.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפי מה שאני הבנתי מאורן הוא עדיין לא עשה את הפעולה בפוקוס, נמתין לאישור ממנו.

 

מה שרשמתי נכון לאתמול בבוקר לאחר בירור עם אורן. (ייתכן שהבעיה צצה מחדש אינני יודע).

 

צר לי לנפץ לך את האשליה , בעיות ניקוז אויר בדגמים מסויימים לא מצליחות גם אם מקפדים על נוהל היצרן. כנל לגבי מגוון רחב של תקלות שנוהל היצרן לא מקדם אותך בכלום ויש להשתמש במקורות לא פחות טובים כמו שכל ישר נסיון ונסיון של עמיתים, כך שמוקדם לך לצאת בהצהרות נחפזות כאלו.

 

החומר שצירפתי הוא קמצוץ קטן ומתייחס רק לדגמים מסויימים מתוך ספרות הייצרן של פורד הנקראת TIS.

 

לא בדקתי הוראות תיקון/המלצות טיפול/וטיפים בספרות הייצרן. המידע שצירפתי הינו מתוך ה-workshop manual בלבד.

 

הדרך הנכונה היא להתחיל מספרות הייצרן הכתובה שחור על גבי לבן ובצורה ברורה ומשם להמשיך הלאה לחבר טלפוני (שיש בידו ספרות מקצועית) ---> לבעלי ניסיון.

 

שכל יישר הינו כלי חשוב ממדרגה ראשונה בכול דבר בחיים.

איזה כייף לי :)

פורסם

הפורום מכובד ויש לשים דברים על דיוקם במידת האפשר.

אני מקווה שבקרוב תוכל להוריד את המשפט

"בעיית ניקוז אויר בפורד פוקוס שמוציאה את האויר מהמפרשים למכונאים"

מהחתימה שלך.

איזה כייף לי :)

פורסם
חנן, אני מסכים איתך.

 

בל נשכח שרכב הנמצא על הכביש מספר שנים לא מועט הצטבר מספיק חומר אצל הייצרן ועידכונים לגבי בעיות ופיתרונן.

 

לא שוכח, בהחלט, אבל חלק מסדר היום שלי הוא לקבל רכבים תקולים ישירות מהנמל, עוד לפני שהלקוח רואה אותם.

 

לדפוק את הראש בקיר במשך יומיים שלושה כי הרכב חותך ב1800 סל"ד בלי שום הסבר נראה לעין, ובסוף לגלות ששינוי תוכנה לתוכנה אחרת שלא יועדה לרכב הזה (בניגוד מוחלט להוראת היצרן ולפעמים על בסיס אינטואיציה בלבד) פותר את הבעייה, זה הפרנסה שלי.

פורסם

רק אני ארצה להוסיף משהו שלא ממש הוסבר בתרד לגבי טרמוסטט והתפקיד שלו.

התפקיד של טרמוסטט הוא למנוע את זרימת נוזל הקירור במערכת עד שהמנוע מתחמם לטמפ' עבודה.

בלי טרמוסטט אין את החסם הזה ולמעשה נוזל הקירור עושה את דרכו במערכת ללא הפרעה.

 

הדבר הזה גורם לרכב להגיע לטמפ' עבודה יותר לאט ובעצם לגרום לצריכת דלק גרועה ולבלאי מוגבר במנוע.

מוסכים עושים את זה בתור תיקון חאפרי ברכבים מתחממים ובגלל שלוקח יותר זמן למנוע להגיע לטמפ' עבודה - הוא "לא מתחמם".

אבל מה , בנסיעה ארוכה או בפקק - רכב מתחמם עם בעיה במערכת הקירור ימשיך להתחמם כמו גדול , עם או בלי טרמוסטט.

 

הורדת טרמוסטט היא אף פעם! לא תיקון לבעית חימום ברכב (אלא אם הוא תקול ותקוע) ובטח שטרמוסטט בן שבוע לא יכול לעשות נזק (אלא אם הוא לא נפתח בטמפ' הנכונות כמובן) והבעיה היא לא שם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • ספונסר פורום
פורסם

דניאל ומרק היקרים.

 

שניכם צודקים:-)

אכן בעית הניקוז אוויר בפוקוס הוציאה לי את האוויר מהמפרשים.

ואכן נוהל הוצאת האוייר כפי שהיצרן ממליץ מקצר את התהליך משמעותית,רק שאני רוצה לנסות שוב באוטו אחר,מהסיבה הפשוטה שברכב שבו ביצעתי את הפעולה כבר התקינו את המעקף בין הצינורות,ואני החזרתי אותו למקור,כך שיתכן שחלק מהאויר הכלוא כבר יצא(לא ניקזתי את כל נוזל הקירור).

 

אבל לפי התרשמותי,אכן זוהי הדרך הנכונה לבצ זאת,שאגב,דניאל המליץ על שיטה מאוד דומה עוד קודם לכן.

רב תודות לכם.

אורן

פורסם

היי אורן,

 

תודה על התשובה, אני אנסה לבדוק האם יש RECALL בנושא, אצלי התקליטור מעודכן לשנת 2002.

 

אתה יכול לבדוק גם בספרות הייצרן הנקראת

TIS - Technical Information System

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...