Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי 205 שנת 94 1400.

לפני כמה ימים הפסיק לעבוד לי אור הדרך הימני אחורי (הנחתי שזו הנורה והתכוונתי להחליף), אתמול שמתי לב שגם האור השמאלי האחורי לא עובד (כל שאר האורות באוטו עובדים).

פירקתי את המכסים של ביתי נורות הדרך האחוריים כדי לבדוק אם מגיע מתח- לא נמצא מתח ע"י רב מודד.

בדקתי פיוזים, הכל נראה תקין (איפה ממוקם הפיוז של אורות הדרך האחוריים,מתחת להגה?).

פורסם

לא מכיר את הרכב שלך ספציפי.

עיקרון הפעולה די פשוט,

ידית של הדלקת אורות מפעילה ממסר,

הממסר מדליק את האורות דרך פיוז כמובן.

בדוק את כול הפיוזים , הם צריכים להיות מסומנים.

בדוק אותם ע"י מד התנגדות, ולא וויזואלי.

בדוק היטב את מצב במגעים של הפיוזים ושל מחברי הפנסים!

בהצלחה

פורסם

אני לא חושב שמדובר באותו אחד,

מפני שאורות אחוריים נדלקים כבר בקליק הראשון של הידית.

(גם במעבר אור נמוך/גבוהה אורות אחוריים נשארים דלוקים)

אורות חיינה קדמיים ואחוריים (מאחורה יש רק אותם) צריכים להיות באותו ממסר.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...