Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש הצגה למצלמה..

 

איש שרות של אוטוקלאב החליף לי מורת חזית שמאל ב5 דקות בדיוק ללא פירוק , אלא צידוד של הגלגל בלבד.

אני החלפתי מנורה לבדי 10 דקות בפעם הראשונה, לאחר מכן במנורה השניה שהחלפתי זה כבר לקח 5 דקות, אבל אם רוצים לעשות סיפור גדול זה לא בעיה לנפח זבוב לפיל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • 6 שנים מאוחר יותר...
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לכל הקשקשנים שהחליפו כל כך הרבה נורות ברנו מגאן 2 (ואני בספק רב):

 

החלפת הנורה אורכל מספר דקות בודדות(!) גם בחושך(!), אם יודעים מה עושים ופועלים עפ"י ההוראות שבספר הנהג.

כמו כל פעולה, בפעם הראשונה מתלמדים ואולי לוקח מעט יותר זמן.

אז אנא, לא לעשות סיפור מהעניין.

 

 

 

ובכלל, בלא מעט רכבים חדשים, בעלי פגוש שפולש למכסה המנוע, יש צורך במאמץ להחליף נורה, עקב הגישה בגרועה לבית הפנס.

 

(מישהו אמר פורד פוקוס = צריך להוריד מצבר כדי להחליף נורה??)

 

אפרים.

 

מצטער על ההקפצה מהעבר הרחוק.. כבר יצא לי להחליף נורות בפנס הראשי של המגאן.. לא כיף גדול אבל אפשרי. עד שהגעתי למשהו שנראה פשוט יותר..החלפת נורת איתות קדמית ימנית (לא בצד של המצבר) .פה כבר הופתעתי לגמרי. יש גישה לפרפר(אם כי קשה מאוד) הפותח את הנורה אולם, אין שום 2014-12-19 12.55.58.jpg2014-12-19 12.43.43.jpgאפשרות לשלוף אותו משם בגלל חלק מפח שחוסם אותו. גאונות צרפתית במיטבה!

עריכה אחרונה על ידי glmn180

×
×
  • תוכן חדש...