Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום תוכנית של FIFTH GEAR ונדהמתי לראות כי הם מצהירים שלא ניתן להחליף נורה ראשית ברכבי מגאן החדשים, צריך לעשות זאת במוסך מורשה.

 

מישהו מאמת?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם מדובר במגאן דור שני?

 

אם כן, אז זה קשה מאוד ולא נוח להחליף נורה ראשית - אבל אפשרי (אם עובדים מלמטה באמצעות חוש המישוש).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

דור שני.

אדם מוסמך הצליח להחליף נורה רק אחרי חצי שעה. בגולף זה לקח חצי דקה.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

ומה בכך?

אני ממש לא חסיד של המכוניות הצרפתיות, אבל בעניין הזה אינני מסכים איתכם.

נורה איכותית מחזיקה מעמד במשך מספר שנים לפחות. אז פעם בכמה שנים הנורה תוחלף לפי הצורך במוסך.

 

אגב - אלה בעיות היחידות שברכב?

פורסם

יש חוק האומר שעלייך להחזיק נורה חילופית לשם החלפה (עד כמה שזכור לי מהתאוריה).

 

גם בגולף דור 4 קשה או לא ניתן להחליף מנורה ראשית צד מצבר ללא פירוק המצבר.

 

בקיצור אדם מהשורה שהינו בקי אפילו קצת במכונאות וידע בסיסי לא יכול להחליף את המנורה בגולף דור 4 צד המצבר.

 

היה לי את העונג לראות מחזה של 3 פרסים (הפרסים מהחנות ביצחק שדה) שמנסים במשך 30 דקות כול אחד בתורו לנסות להחליף את המנורה כולל הנהג עצמו ללא הצלחה.

 

אחרי שסיימתי את הקניות שלי ניגשתי לבעל הרכב והסברתי לו איך מחליפים את המנורה תוך 5 דקות (כמובן צריך ידים רזות+חוש מישוש+ידע כיצד המנורה צריכה לשבת נכון)

איזה כייף לי :)

פורסם

לגשת למוסך. עלות מטורפת בשביל החלפת נורה.

פרק מומלץ.

העונה האחרונה, פרק שני.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

לכל הקשקשנים שהחליפו כל כך הרבה נורות ברנו מגאן 2 (ואני בספק רב):

 

החלפת הנורה אורכל מספר דקות בודדות(!) גם בחושך(!), אם יודעים מה עושים ופועלים עפ"י ההוראות שבספר הנהג.

כמו כל פעולה, בפעם הראשונה מתלמדים ואולי לוקח מעט יותר זמן.

אז אנא, לא לעשות סיפור מהעניין.

 

ובכלל, בלא מעט רכבים חדשים, בעלי פגוש שפולש למכסה המנוע, יש צורך במאמץ להחליף נורה, עקב הגישה בגרועה לבית הפנס.

 

(מישהו אמר פורד פוקוס = צריך להוריד מצבר כדי להחליף נורה??)

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
לכל הקשקשנים שהחליפו כל כך הרבה נורות ברנו מגאן 2 (ואני בספק רב):

 

החלפת הנורה אורכל מספר דקות בודדות(!) גם בחושך(!), אם יודעים מה עושים ופועלים עפ"י ההוראות שבספר הנהג.

כמו כל פעולה, בפעם הראשונה מתלמדים ואולי לוקח מעט יותר זמן.

אז אנא, לא לעשות סיפור מהעניין.

 

ובכלל, בלא מעט רכבים חדשים, בעלי פגוש שפולש למכסה המנוע, יש צורך במאמץ להחליף נורה, עקב הגישה בגרועה לבית הפנס.

 

(מישהו אמר פורד פוקוס = צריך להוריד מצבר כדי להחליף נורה??)

 

אפרים.

 

אפרים,

 

במידה ואישתך/חברה שלך (נקבה=זכר) נוסעים ברכב בשעות הלילה המאוחרות לאור ירח בלבד ולפתע פתאום 2 הנורות נשרפות האם הם יצליחו להחליף לבד ללא שום עזרה את הנורות רק עם ספר הרכב ?

 

פעולת החלפת המנורות חייבת להיות פשוטה כמו החלפת מנורה בבית ללא שום פירוקים ומשחק מקדים ואקרובטיקה.

 

אתה למדת להחליף את הנורה ועכשיו אתה חכם לכתוב קשקשניים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,

 

האם החלפת פעם בעצמך נורה בפנס הקדמי שבמגאן 2?

האם לדעתך יותר נעים וקל לפרק כבלים ולהוריד מצבר כדי להחליף נורה כמו בפוקוס?

כמובן שלא, אך זהו המצב הנוכחי.

אז מה, נבכה וניסע בחושך כי צריך לפרק מצבר? נמכור את הפוקוס? לא, נתמודד. (מוסך / ידיים טובות / ספר נהג / עזרה ממכר).

ולא חסרות דוגמאות נוספות לרכבים חדישים, בעלי פגוש קדמי גדול, שתהליך החלפת נורה בהם אינו כמו ברכבים ישנים, בהם תא המנוע מרווח מאד.

 

בשורה התחתונה - פותח השרשור, אם תרצה הנחיה כיצד להחליף נורה תוך דקות - אשמח לעזור.

ממש אין צורך ליסוע למוסך.

 

למי שלא מתאים - שיסע בפיאסטה (או בלי אורות).

אין מה לטחון עוד סביב הנושא.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
אפרים,

 

במידה ואישתך/חברה שלך (נקבה=זכר) נוסעים ברכב בשעות הלילה המאוחרות לאור ירח בלבד ולפתע פתאום 2 הנורות נשרפות האם הם יצליחו להחליף לבד ללא שום עזרה את הנורות רק עם ספר הרכב ?

 

פעולת החלפת המנורות חייבת להיות פשוטה כמו החלפת מנורה בבית ללא שום פירוקים ומשחק מקדים ואקרובטיקה.

 

אתה למדת להחליף את הנורה ועכשיו אתה חכם לכתוב קשקשניים.

 

מעולם ב 20 שנה האחרונות שבהם אני נוהג לא נשרפו לי 2 מנורות חזית , הסיכוי שזה יקרה הוא אפסי, אבל לא נורא לצורך ויכוח מותר לדבר על דברים שנדיר עד בלתי אפשרי שיקרו.

להחליף נורה במאגאן זה אינו סיפור כל כך דרמטי אלא אם כם הופכים אותו לכזה , אני מניח שבעלי גולף \ פוקוס נוסעים עם ערכת כלים על מנת לפרק את המצבר ולהרכיבו מחדש לאחר החלפת נורות החזית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא צריך שום ערכת כלים מיוחדת להחלפת נורה ראשית בגולף לפחות.

צריך קצת סבלנות.

 

שוב, לדעתי זה חלק מתהליך, שכמו שהמכוניות של פעם, לא היה בהן הרבה מה שיתקלקל (ומה שהתקלקל-היה קל יחסית לתקן)-

 

המכוניות של היום דורשות סורק תקלות, וחלקים שנדפקים - משביתים הרכב מנסיעה, לתקלות המסובכות אנו נדרשים למומחים.

 

בכלל - כמעט כל מוצר שמיוצר היום - יש לו אורך חיים מוגבל, ושמתקלקל בדר"כ משליכים לפח. נושא התחזוקה נהיה לא כדאי

 

(או כמעט בלתי אפשרי, כפי שציינתם בנוגע להחלפת נורות ברכבים מודרניים) או למומחים בלבד. חבל, אבל זו המגמה.

alfa 156 2.5.

פורסם

ואולי, מי מבין חברי הפורום הנכבדים שנשרפה לו נורה, יעדכן אותנו מתי לאחרונה קרה לו מקרה כזה?

 

אצלנו לא היה אירוע של החלפת נורת חזית בעשר השנים האחרונות. מיקרה אחד של נורה שרופה נרשם באור הבלם המרכזי בטויוטה.

כך שכל הוויכוח הוא תיאורטי לחלוטין, מה יקרה אם...?


×
×
  • תוכן חדש...