Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להסתתר מאחורי מושגים כמו "לטובת הספורט המוטורי" לא ממש עובד כאן

 

מדובר בעסק וכמו בעסק, עדיף לפנות את מי שנמצא בראש הפירמידה על מנת לקחת נתח בעוגה וזה מה שנעשה

 

ברגע שתבין אתה שכל ה"פיצול" נבע מסיבות עיסקיות גרידא זה יהיה השלב הראשון בפתרון אותה בעיית פיצול, הכרה במציאות

 

אבל ממה שאני רואה אנשים לא מוכנים לנהל את העסקים שלהם בידיים נקיות ובוחרים בהכפשות, לא סתם כל שרשור בנושא הסתיים בנעילה. כנראה שאנשים איבדו את הצפון שהתגלתה האפשרות לעשות קצת כסף

 

או שתתחילו לעבוד ביחד או שכל אחד יסיים עם עמותה של נהג אחד

 

חומר למחשבה, וחבל שתנסה להתנגח במקום לראות מה אתה יכול לקחת מהנושא

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה כל ה"אתם" הזה? אל תכליל אותי בבקשה עם הפלגים הניצים. לא רק שאני לא שייך בשום צורה ל-IRDA ושות', אני זה שקורא באופן שוטף ועקבי להפסיק את הריבים ואת הניגוחים ההדדיים, ואשר משלב מוקדם עמד לצידו של דני לוי שקרא להתאחדות אחת כאשר אנשיו-שלו הפנו לו עורף. דווקא אתה זה שבחר בשרשור הנוכחי לבחוש בקלחת ולחמם את האווירה. אתה לא חושב שהיו לנו כבר מספיק העלבויות? זה מה שצריך עכשיו - עוד כעס וכבוד פגוע? אז אל תטיף לי בבקשה, ותבדוק את עצמך.

 

ועוד משהו: אל תתנשא, ואל תחשוב שכל הידע נמצא אצלך. ל-ד-ע-ת-ך כל הפיצול נבע מסיבות עסקיות. כבודה של דעתך במקומו מונח. אני שומר על זכותי לחשוב אחרת, ובכל מקרה סבור שזה לא משנה. העובדה היא שלתחום הראלי אין כיום עדיין התאחדות, בעוד שתי התאחדויות אחרות כבר הוכרו (מה, אצלם אין אינטרסים עסקיים?). על רקע זה, הסוגיה מי הוזמן או לא הוזמן לטקס היא שולית לגמרי וחבל לבזבז על זה אנרגיה נוספת.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

בוגי-מן כותב

זה כמו שיערך טקס בר מצווה לילד וישכחו להזמין את האמא שגידלה אותו, וזו הנקודה.

 

זה אומר משהו על האמא... לא?????

 

 

:-)


×
×
  • תוכן חדש...