Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חישוב יחס בין דלק לקילומטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מלאתי בסיאט איביזה שלי 1600 סמ"ק שנת 2002, 50 ש"ח דלק. מספר הקילומטרים שנסע הרכב ב50 שקלים הללו הוא 67 קילומטר (הנסיעה הייתה בעיקר עירונית) (לא לחצתי על הגז יותר מידי, ונסעתי נסיעה רגועה)

 

לפי החישוב שלי האוטו אוכל לי דלק! 1 ל 9 קילומטר , זה הגיוני ?

 

אשמח לעזרתכם

פורסם

אי אפשר לבדוק את זה ככה- זה מאוד לא מדוייק.

בדוק שנית לאחר שתדילקתה את המיכל עד סופו.

אם תבצע זאת כל פעם שתדלק תוכל לדעת את סדר הגודל שהרכב "אוכל"

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

א) 1 ל-9 הגיוני מאוד וסבבה.

ב) לא ככה מודדים וסביר להניח שהמדידה שלך לא מדויקת.

 

איך מדדת בדיוק? המיכל היה ריק, מילאת ב-50 וחיכית שוב את שתידלק נורת הדלק?

פורסם

נורה נדלקת, מלאתי 50 שקל, איפסתי את הקילומטראג' ויצאתי לדרך, חייב לציין שהרכב ישב שבוע בלי תזוזה (הייתי בצבא) האם יש אפקט כלשהו על הדלק ? ואיך הבדיקה לא מדוייקת ? הנורה נדלקה לי שוב לאחר 67 קילומטרים

 

ו9 קילומטר לליטר זה ממש לא הגיוני מה אני המר ? אוטו קטן 1600 סמ"ק 100 סוסים אין מצב שאני עושה 9 ל1 אני צריך לעשות עירוני בסביבות 10-12 ובין עירוני זה 14-16 לא ככה ?

פורסם

שוב, 50 שקל זה בערך 7 ליטר, בדיקה ע"פ 7 ליטר לא יכולה להיות מדוייקת.

1ל9 כן נשמע הגיוני לנסיעה עירונית ותלויה בעיקר באופח הנהיגה, במסלול הנהיגה, מזגן, משקל, לחץ אוויר ועוד.

מלא את המיכל עד תום ובצע בדיקה נוספת.

בצע בדיקה זאת שוב ושוב- אני אישית מבצע חישוב פשוט זה בכל פעם שאני מתדלק.

שיטה זו תיתן לך אומדן טוב ביחס ל"שתיית" הרכב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממש לא. אם הנסיעה הייתה עירונית הצריכה הגיונית בהחלט.

למרות שיתכן שהבדיקה שלך יצאה בסדר, בדיקה נורמלית ומדוייקת מבצעים כך:

1 -ממלאים מיכל דלק מלא

2 -מאפסים מד מרחק.

3 -נוסעים עד שמד המרחק מגיע בדיוק ל-100 או למספר אחר עגול כלשהוא.

4 -מגיעים לתחנת דלק, משלימים למיכל מלא ומסתכלים בצג המכונה כמה ליטרים היא מילאה במדוייק.

5 -מחלקים את מספר הקילומטרים שהרכב עבר במספר הליטרים שהיית צריך להשלים.

6 -וזהו. הנה לך מדידה מדוייקת.

 

רק אני אציין שנורת הדלק היא דבר מאוד לא מדוייק ומושפע גם משיפוע הרכב וכדומה. הנורה מודיעה לך בכלליות ובהערכה גסה שאתה צריך למלא דלק.

פורסם

ככה לא מודדים

 

שמים מיכל מלא...:lol:

וחוזרים על עצמנו שוב ושוב

 

 

מכירים חייל שמתדלק מיכל מלא ? 8)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...