Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

תדלקתי אתמול בערב ב100 שקל אחרי ששבוע לפני מלאתי כמעט עד הסוף.

איך שהכנסתי את הפייה ולחצתי על החלק הקטן שיתדלק ,הוא כל שנייה נתקע.

בהתחלה לא הבנתי מה קורה ,וככל שהמשכתי לנסות ,זה כל שנייה קפץ עד שפתאום הדלק פשוט התחיל להשפריץ מהטנק.

אחרי כל 2 ליטר לערך שהכנסתי ,הדלק פשוט נשפך החוצה.

מה לדעתכם הבעיה ולאן לגשת איתה?

תודה ,יום טוב.

פורסם

או לחליפין אל תכניס את כל הפייה פנימה לטנק

הכנס רק את קצהו ותדלק על מהירות הנמוכה של המשאבה

 

אין מה ללכת ולהוציא כסף על תיקון כזה, זה קורה בכל הפונטואים

פורסם

אין לזה תיקון, כי זו לא תקלה.

המיכל בנוי כך ובנוסף יש בו אויר.

 

אז כמו שאמרו, פשוט תמצא את הזוית הכי טובה ותדלק על מהירות נמוכה או בינונית.

 

בג'אסטי אני מסובב 90 מעלות שמאלה ומתדלק לאט.

לא חסר רכבים בעייתים בקטע הזה.

פורסם
לא יודע עם זה בעיה,כי נתקלתי בתופעה זו בכל הפונטואים

מה שאתה עושה זה מוסבב את האקדח תדלוק 180 מעלות שהצינור יפנה כלפי מעלה

והתדלוק יתבצע בצורה חלקה

נ.ב נראה לי שיש את הבעיה הזאת גם ב205

 

+1

 

אכן תופעה שקיימת גם בפיג', לכן כמו שהומלץ לך לתדלק כאשר הפיה הפוכה.

 

אך חשוב מאוד להקפיד להיות על יד הרכב, מכיוון שבסיום התדלוק בדרך כלל המשאבה לא קופצת ונעצרת, ודלק ימשיך לזרום, לכן

 

צריך לעצור את המשאבה באופן ידני.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לאור ניסיון עבודה של 2.5 שנים בתחנת דלק זו המחלה של 95% מהפונטו מעטות שפגשתי ניתן היה לתדלק בצורה חלקה כפיית האקדח לא הפוכה.

תדלק כפי שהסבירו לך.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

יש צינור שאמור לשחרר אויר כלוא במיכל בזמן תדלוק ומעצור פלסטיק בצינור כניסה ראשי של דלק למניעת שפיכת דלק בהתהפכות.

יש לבדוק בצורה יסודית את מצב הצינור הכפול הזה למעיכות, סתימות או כל מפגע אחר, לא סיפור מסובך לביצוע.

אם תחליט לבדוק צנרת זו במוסך כדאי שתגיע עם לא יותר מחצי מיכל דלק, אחרת דלק עלול להשפך על ראשו של המכונאי. חבל על הכסף/ראשו של המכונאי (מחק את המיותר).

פורסם

"אז כמו שאמרו, פשוט תמצא את הזוית הכי טובה ותדלק על מהירות נמוכה או בינונית"

איך קובעים מהירות תדלוק ???

פורסם
היי.

תדלקתי אתמול בערב ב100 שקל אחרי ששבוע לפני מלאתי כמעט עד הסוף.

איך שהכנסתי את הפייה ולחצתי על החלק הקטן שיתדלק ,הוא כל שנייה נתקע.

בהתחלה לא הבנתי מה קורה ,וככל שהמשכתי לנסות ,זה כל שנייה קפץ עד שפתאום הדלק פשוט התחיל להשפריץ מהטנק.

אחרי כל 2 ליטר לערך שהכנסתי ,הדלק פשוט נשפך החוצה.

מה לדעתכם הבעיה ולאן לגשת איתה?

תודה ,יום טוב.

 

אולי הבעיה בפיה הספיציפית בתחנת הדלק. ניסית אחרות?/ תחנות אחרות?

BTW גם בפונטו שלי נאלצתי לתדלק הפוך... אולי האיטלקים החליטו שככה הכי טוב? :idea:

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אותו דבר קרה לי בפז רמת גן אחרי רחוב כורזין. לדעתי הפיה גדולה מדי ולא מאפשרת לאויר להשתחרר או משהו כבסגנון.

עברתי לתחנה אחרת (של חברה אחרת) והבעיה לא קקיימת, אני ממלא רגיל לחלוטין.ואין שןם קפיצות.

 

הפיה של פז היא עבה ובצבע לבן, הפיה של החברה שניה בצבע ירוק או אדום אם אינני טועה והיא צרה יותר.

פורסם
"אז כמו שאמרו, פשוט תמצא את הזוית הכי טובה ותדלק על מהירות נמוכה או בינונית"

איך קובעים מהירות תדלוק ???

 

כשאתה לוחץ על הדק האקדח תידלוק, יש לו שתי דרגות בדר"כ ,עליהם אפשר לנעול את ההדק.

נעל את ההדק על המהירות הראשונה האיטית יותר ואת הפיה שים בקצה מיכל הדלק קצת אחרי הסוגר ביטחון

לי זה עובד תמיד והאקדח לא קופץ לי כבר 4 שנים של תידלוקים

פורסם
אותו דבר קרה לי בפז רמת גן אחרי רחוב כורזין. לדעתי הפיה גדולה מדי ולא מאפשרת לאויר להשתחרר או משהו כבסגנון.

עברתי לתחנה אחרת (של חברה אחרת) והבעיה לא קקיימת, אני ממלא רגיל לחלוטין.ואין שןם קפיצות.

 

הפיה של פז היא עבה ובצבע לבן, הפיה של החברה שניה בצבע ירוק או אדום אם אינני טועה והיא צרה יותר.

כנראה שהתבלבלת בין ה95 ל 96

בדרך כלל ה 95 הוא בצבע ירוק וה 96 בלבן

×
×
  • תוכן חדש...