Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכתבתי תבדוק על סמך מה נשפטת שלא בפניך. בדיקה פיזית בתוך התיק בבית המשפט, אישית על ידך או על ידי הפקיד בבית המשפט. או אישור חתום על ידך או מכתב רשום שנשלח אליך ולא נדרש.

 

אין את שני אלה בקש לבטל את פסק הדין ולהתחיל את הכל מבראשית. פס"ד יבוטל ללא שיקול דעת לבית המשפט מתוקף זכותו של כל אדם שיהיה לו יומו בית המשפט.

 

יש אחד משני אלה בתיק מצבך גרוע יותר. ניתן לבקש ביטול פס"ד אבל כאן ההחלטה בידי בית המשפט אם לבטל או לא ואתה צריך שני דברים. האחד הסיבה למה לא התייצבת לדיון ושניים להראות שיש לך הגנה טובה מספיק , שיכולה אולי לזכותך במשפט שיתנהל לאחר הביטול.

 

המשפט צריך להתנהל במקום העבירה או במקום המגורים ולכן בית המשפט באשדוד הוא מקום השיפוט.

 

אחרי שתדע היכן אתה עומד תבקש גם להעביר את השיפוט לאשדוד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם מדובר באותו דו"ח תנועה שניתן באשדוד אני לא מבין איך הדו"ח הזה הגיע לבאר שבע, בית משפט לתעבורה נמצא באשדוד והשיפוא של כל דוחות התעבורה מתקיים באשדוד.

 

לגבי זה שמי רשם את הדו"ח הוא שוטר שאתה חושב שלא ראה את העבירה:

1. שוטר שלא ראה את העבירה יכול לרשום את הדו"ח ובנסיבות המקרה לרשום שהוא משמש רק כרושם הדו"ח ומי שראה את העבירה הוא שוטר אחר וכמובן לרשום את שמו של השוטר בעדים ועל השוטר הזה לצרף מזכר לגבי נסיבות המקרה.

לידיעתך עליהם למסור לידיך העתק של המזכר הנ"ל במעמד רישום הדו"ח.

2. זה שאתה "חושב" שהוא לא ראה לא אומר שהוא לא ראה, אני מכיר את המקום ואני אשדוד בעברי, ניתן לראות ממיקום עמידת הניידות את התנועה למרחק של מעל 500 מטרים, ניידות המשטרה נמצאות לא יותר מ60-100 מטק מהצומת, כך שאין שום בעיה בכך ששוטר אחד עצר אותך ושוטר אחר רשם לך את הדו"ח מיכוון שיתכן מאוד שהשוטר שרשם לך את הדו"ח ראה את העבירה.

פורסם

יופי שנינו מסכימים שאנחנו לא מבינים איך הדו"ח הזה הגיע לבאר שבע... אני יתחיל לעשות בירורים ביום ראשון ונראה לאן יובילו אותי הדברים - בנוסף לזה אני הולך להתייעץ עם עורך דין על הנושא שלי לראות מה הוא חושב על כל זאת.

אני מסכים ששוטר שראה יכול לשמש כעד ואני מודע לעניין שהוא צריך לתת מזכר שהוא משמש כעד וכו' - אצלי זה לא היה ולא נברא - שום איזכור לשוטר אחר שום מס אישי אחר שום דבר שוטר אחד שישב כל אותו הזמן בניידת ועוד הייתי צריך לחכות שהוא יסיים עם כל הדוחות האחרים בשביל שהוא ייתן לי את הדו"ח שלי.

אין שום סיכוי שהוא זה שישב וכתב הוא זה שגם ראה - במו עיניי ראיתי שהוא כתב 4 דוחות עד שהגיע לרישיון שלי.

מה גם שהשוטר שכביכול תפס אותי על העברה בכלל בא ברגל לתוך הצומת והסתובב בין כל המכוניות רק בשביל למצוא אותי בנתיב השמאלי הקיצוני - כאילו אני לא מבין אם כבר עשיתי קיפוח זכות לכאורה אז אני עושה את זה בשביל להמשיך לנסוע כל הזמן ישר עד היציאה מהעיר - אני לא המשכתי ישר... עמדתי בנתיב פניה שמאלה וביקשתי לפנות שמאלה בשביל לנסוע עוד נסיעה קצרה בעיר ואז לצאת מיציאה הצפונית של העיר.

אותו הדבר שהייתי עושה כל יום בשנה האחרונה עד שבנו את המחלף החדש.

אני לא יודע איך הכי להגיד את זה הכי ישר אבל באמת שלא עשיתי שום עברה, לא חתכתי ולא קיפחתי ובאמת שאני לא יודע מאיפה נפל עליי השוטר הזה - רק בגלל הסיבה הזאת אני נלחם בהם, לא ה500 שקל.

פורסם

מיכאל מה אמרת לשוטר שירשום בחלק של תגובת הנהג?? זה חשוב.

 

הבעיה בדוח ששוטר רושם שלא נתת זכות קדימה לרכב אחר היא שעל דוח כזה כמעט ואי אפשר לערער כי זו דעתו האישית של השוטר.

פורסם

הוא כתב שאני לא מסכים עם הדו"ח ומסרב לחתום עליו. (עזוב שאמרתי לו בפרצוף שהוא שקרן ושאני מקווה שכספי הדו"ח ילכו לו לתרופות).

ובדו"ח של השוטר לא כתוב שלא נתתי זכות קדימה - זאת לא העברה, כפי שכתבתי בהודעה הראשונה שפירסמתי בנושא לפני שנה, מהות הדו"ח היא "קיפוח זכות השימוש בדרך". זה וזכות קדימה זה שני דברים שונים עם סימולי עבירה שונים וכו'...

בכל אופן אני לא עבריין תנועה ואני מקווה שבמשפט שאני יקבל (אם וכאשר) ייצא לי להוכיח את זה. ישנם כל כך הרבה סיכומי משפטים שקראתי על אותם הדברים שהשופט ביטל את הדו"ח רק בגלל אופן ההתנהלות של המשטרה בנושא, אני מקווה שזה שהם לא הזמינו אותי ולא יידעו אותי בנושא בכלל ועוד שפטו אותי מבלי שאני מודע לכך בכלל ישחק לטובתי. על זה אני כבר יוסיף את העניין שעד ראיה של השוטר לא מצורף בדו"ח ואת המיקום שלי בכביש, מאיפה הגעתי ולאן נסעתי, מעניין גם אם אפשר להביא עדי אופי שנוסעים איתי באותה הדרך בשנה האחרונה וגם אז אשר יספרו איזה דרך אני נוסע כל בוקר ואיך אני לא יכולתי לקפח זכות כי לא נסעתי ישר אלא פניתי שמאלה באותו הצומת. מה גם שאני אישית חושב שהם התבלבלו אולי ברכב שלי וברכב אחר שגם נעצר, צילמתי גם אותו לייתר בטחון, נראה לי שהם פשוט אמרו תביא את אחד האפורים שם או משהו בסגנון.

מה אתם חושבים אם אני יבקש לזמן את השוטר שנתן לי הדו"ח ואני אשאל אותו אם הוא זוכר באיזה נתיב הייתי? באיזה אוטו הייתי? ואיך הוא בכלל ביקש ממני את הרישיונות (זה שהוא ניגש אליי בנתיב פניה שמאלה) - והוא יגיד שהוא לא זוכר ושזה לא היה הוא אלא שותפו או משהו בסגנון, ואני בטענה על כך ישאל איפה העדות של העד ולמה לא ניתן לי העתק של העדות במעמד קבלת הדו"ח - האם זה יהיה מספיק בשביל לבטל את המשפט ולזכות אותי?

פורסם

קיפוח זכות זה אחד מהסעיפים היותר רחבים כמו נהיגה בחוסר זהירות ומתאים להרבה מאוד דברים,יהיה לך מאוד קשה להוכיח שלא קיפחת זכות.

 

מה שכן יכול להיות שתוכל להפיל את הדו"ח על משהו טכני או על העובדה שהשוטר הרושם הוא לא השור שראה את העבירה.

 

קודם כל תעשה בזריזות בדיקה ותבקש ביטול המשפט והעברתו לאשדוד.

 

תמשיך לעדכן

פורסם

מיכאל שלום

 

אני מציע לך כי תלך לשתות כוס מים לפני שאתה כותב.:-)

 

לא מדובר במשפט רצח עם עדי אופי ויופי.

 

שוטר לא אמור לזכור דבר

בשפה המשפטית קוראים לזה הקפאת הזיכרון. מה כתב בדו"ח זה מה שהוא זוכר. שים לב שהשוטר נותן לך העתק אבל את מה שהוא כותב מאחורי הדו"ח שלו אינך יודע בשלב הזה.

 

ואקח אותך עוד צעד קדימה.

 

השוטר הרושם הוא לא השוטר שראה את ביצוע העבירה, אותו שוטר שראה את העבירה גם לא רשום כעד, כך לדבריך. האם אתה יכול להוכיח את דבריך, כי השוטר הרושם הוא לא השוטר שראה.? החיים הם לא כל כך פשוטים כפי שנראה בתחילה.

 

זה שנשפטת שלא בפניך וללא ידיעתך מקנה לך זכות אחת בלבד והיא הזכות להתחיל את התהליך מהתחלה .

ושים לב. הדו"ח הראשוני היה הזמנה למשפט או דו"ח לתשלום. אם דו"ח לתשלום והיה משפט סימן שבקשתך להישפט התקבלה, ולכן התקיים המשפט. עכשיו נותר לראות למה ואיך לא קיבלת על כך כל מידע.

ספר לנו על כך.

 

בצע את מה שכתבתי לך כבר לאט לאט וללא בהלה, אמרות כמו השוטר שקרן ושיהיה לך לתרופות טובות אולי לעצביך אבל מחבלים בעיניינך.

 

כאשר יקבע מועד למשפט אתה רשאי לבקש ולראות את כל חומר החקירה בתיק ואף לצלמו ואז תדע יותר את עמדת השוטר. ספר לנו על כך בהמשך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה היקר,

אני שותה המון - באמת יש לי בקבוק תמיד צמוד בחדר, הכל נאמר ברוח טובה כן. אני אינני מעורה בכל עניין המשפטים בכלל ובעניין משפטי תעבורה בפרט, לכן אני שואל שאלות וחושב על עדי אופי וכאלה.

בקשר לעניין של "תוכיח שהשוטר הרושם הוא לא השוטר שראה" - תקן אותי אם אני טועה, אבל אדם נחשב לחף מפשע אלא אם כן הוכח אחרת בבית המשפט, לכן אם אני מבין נכון אז אני אמור לדבוק בגרסה שלי (שלא עשיתי כלום) והוא אמור להוכיח שהוא תפס אותי, שזה לא מובן לי אם הוא ישב בניידת בכל אותה העת איך הוא עשה את זה, האם זה אפשרי לבקש את כל הדוחות שהוא כתב באותו היום? רק על מנת להוכיח שלא יכול להיות שהוא גם כתב וגם צפה בי עושה את העברה הנוראית שהוא תיאר בפרטי פרטים בדו"ח?

לסיכום ישה, האר נא את עיניי שכן כבר הלכתי לאיבוד בין כל דברייך, מה היית מציע לי לעשות במצבי הנוכחי?

למי לפנות? מה להגיד? שלבים מסודרים אם אפשר :)

פורסם

יש אפשרות שתעלה לכאן את סריקה של כל המסמכים הקשורים לעניין?

אני מדבר על הדו"ח, ההודעה שבקשתך התקבלה ועל ההודעה שקיבלת לאחר מכן, לפיה נשפטת בהיעדרך.

אל תשכח לפני כן למחוק את פרטיך האישיים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הנסתר רב על הנגלה לכן נתחיל לאט לאט. והכל יוצא מתוך ההנחה כי הדו"ח שקיבלת אכן זהה הוא לתוצאות המשפט שקיבלת לפני יום יומיים.

 

הדו"ח שקיבלת היה הזמנה למשפט או דו"ח ברירת קנס. כלומר יכולת ללכת ולשלם ובכך לסיים את העיניין.

 

אני מניח כי הדו"ח היה לתשלום ואתה מנימוקיך החלטת כי ברצונך להישפט.

 

שלחת מכתב בנידון וראה זה פלא בקשתך נענתה בחיוב.

 

משום מה לא קיבלת הודעה על כך פעמיים. פעם הודעה כי בקשתך להישפט התקבלה והפעם השנייה הזמנה למשפט.

 

תמוה כי שלחו אותך להישפט בבאר שבע כאשר באשדוד יש בית משפט- אני חושש לכן כי מדובר בשני מקרים שונים, אבל זאת נדע רק לאחר בדיקתך.

 

בכל מקרה כעת עליך לבדוק בתיק של בית המשפט פיזית מה האסמכתא לשפיטתך שלא בפניך.כמה אפשרויות . האחת שקיבלת הזמנה ושכחת, השניה שמישהו חתם בשמך כמו בן משפחה ושכח ליידע אותך והשלישי שלא הלכת לקבל את המכתב הרשום וזה חזר כלא נדרש מהדואר.

 

אם אין כל מסמך שכזה "אישור מסירה ", וכתובתך מעודכנת , הרי יש לך את הזכות המלאה לבקש ביטול פס"ד , ובאותה נשימה לבקש להעבירו לבית המשפט באשדוד. במקרה הזה בית המשפט יבטל את פס"ד באופן אוטומטי.

 

אם לצערך יש אחד מן האסמכתאות שכתבתי לך למעלה מצבך יותר גרוע כי אז אתה נתון לחסדי בית המשפט אם לבטל או לא, ועליך לשכנעו כי יש בידך נימוקים טובים , כך , שיש לך סיכוי לזכות לא בהכרח שתזכה, אבל כי קיים סיכוי כלשהו.

 

לכן ראשית מעשה בדיקה בבית המשפט.

שנית אם תעלה את החומר ייתכן ואפשר יהיה לעזור לך גם במהות.

 

אבל שלב שלב.

 

ובקשר להוכחה . השוטר עולה לעדות מוסר את מה שהיה , למעשה קורא את הדו"ח שכתב וזאת עדותו.

אם הוא חכם ומנוסה לכל שאלה שלך או של עורך דינך הוא עונה לא זוכר.כתוב בדו"ח. לא מצפים משוטר לזכור פרטי מאות דוחות שהוא כותב וביחוד לא את אלה שהם היו מיועדים לתשלום ולא למשפט

נכון שאם תצליח להראות שהוא ישב כל המשמרת וכתב דוחות כאשר חבריו היו עסוקים בלתפוס את הפושעים כמוך , תוכל אולי לערער את אמינות עדותו, ביחוד אם הוא לא זה שראה את המקרה אלא שוטר אחר.ואז יש לך סיכוי. האם לא היו לך נוסעים ברכב שיוכלו להעיד כי השוטר המעיד אינו השוטר שראה אלא השוטר שרק כתב .רצוי שאלה לא יהי חבריך אלא צד ג' זר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...