Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

קניתי 307 שנת 2003 עם רדיו דיסק מקורי.

 

אני מעוניין לחבר מגברJensen שברשותי. (מפרט למטה)

 

כמו כן להחליף/להוסיף רמקולים על המגש האחורי.

 

התקציב מצומצם ורמקולים אני יכול לרכוש בדיוטי פרי.

 

האם ניתן לחבר מגבר לרדיו דיסק המקורי?

האם כדאי "לחצוב" במגש האחורי ולהתקין שם רמקולים?

אלו רמקולים מומלצים למגש האחורי ואילו לדלתות הקדמיות והאחוריות?

 

תודה.

 

מפרט מגבר:

Jensen xa-4150 4 x 150 Watt MOSFET Amplifier features

 

MOSFET power supply

600w peak, 4 x 150w peak power into 4 ohms, 4 x 75w RMS into 4 ohms, 400w x 2 peak bridged

Variable high/low-pass crossover

Stable down to 2 ohms

Bass boost

Extruded aluminum chassis with top controls

Gold-plated RCA connectors and screw terminals

Bi-polar output transistors

פורסם

למה אתה רוצה להוסיף רמקולים במגש האחורי?

אין צורך ברמקולים גם במגש האחורי גם בדלתות מקדימה וגם בדלתות מאחורה.

בכל מקרה הכל עניין של תקציב אני מציע שתעשה סיבוב קטן בפורום ותקרא\תלמד קצת לאחר מכן תחזור עם תקציב וקצת יותר ידע לגבי מה אתה רוצה.

לגבי הרדיו דיסק המקורי סביר להניח שאי אפשר לחבר מגבר ואתה צריך מנחת.

פורסם

תודה על התשובה,

 

עשיתי סיבוב בפורום וקראתי קצת.

המגבר שלי יודע לקבל סיגנל גם מיציאת רמקולים.

 

המחשבה על רמקולים במגש היא מכוון שאני מעוניין בבס חזק שקשה להוציא מרמקולים בדלת.

 

ראיתי כמה מתקינים מומלצים באזור רחובות, אני יתיעץ עימם.

 

תודה.

פורסם

אם אתה אוהב בס חזק הכיוון שאתה צריך לחפש הוא סאב ולא רמקולים במגש.

בכל מקרה אתה תופתע איזה באס אפשר להוציא מסט קומפננט ברמה.

פורסם

שום קומפוננט, איכותי ככל שיהיה, לא מסוגל לרדת נמוך מספיק בכדי להגיד שאין צורך בסאב \ יכול להתחרות עם באס של רמקולים המותקנים על המגש האחורי.

 

לדעתי חבל לחורר את המגש. סאב וופר קטן (אפילו 8") יתן יותר באס, ובאס נעים ומדוייק יותק מאשר רמקולים על המגש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...