Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לתת "שרות"-תחשבו על תייר שרואה מונית DL הרוסה מה הוא חושב על משרד הרישוי פה...

 

בראסמי שמתם לב שהמיצובישי סופר לנסר שהייתה חזקה בשוק המוניות ננטשה בהיסטריה??

 

רובם קנו סקודה :p

 

משהו רע בסקודה?

פולקסווגן בתחפושת.. ופולקסווגן רכב אמין.. (לפחות היה פעם)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לתת "שרות"-תחשבו על תייר שרואה מונית DL הרוסה מה הוא חושב על משרד הרישוי פה...

:p

 

א. למוניות מותר להיות לכל היותר 10 שנים על הכביש, כך שאלו כנראה ימיה האחרונים של ה DL כמונית. (ואז היא תיסע עוד חצי מליון ק"מ ללא תקלות בשטחים).

ב. בניו-יורק וערים גדולות אחרות בארה"ב, אפשר למצוא מוניות במצב גרוע בהרבה מהמוניות בארץ, כאשר מה שהכי מוזר שם זה לא המונית אלא הנהג. (לא שבארץ חסר חייזרים מאחורי הגה המונית).

ג. מה שיותר מפריע זה גודל המוניות בארץ. מאחר והמונה יראה בסוף הנסיעה אותו סכום, בין אם נסעת בפולו או במרצדס E CLASS ,יש מוטיבציה שלילית לנהגים לקנות מוניות קטנות וזולות. היה ראוי שתעריף הנסיעה יקבע לפי גודל האוטו.

 

נמרוד

פורסם

S CLASS.

A8.

A6.

S-80.

 

מה שמוזר שבחלקן (3 הראשונות) לא היה את הכובע הצהוב שנמצא מעל הגג.

אלא רק הכיתוב מונית ומספר שמסתיים ב-25.

כלומר הן עדיין מוניות. והן היו רכבים חדשים יחסית.

 

האם יש אפשרות שזוהי קומבינה שבה קונים רכב יוקרתי במחיר נמוך?

 

ממש לא. מוניות אלו הן שרות לימוזינות במתכונת ישראלית. יש נהגים ותחנות שעובדים רק עם לקוחות קבועים שדורשים רכבים מפנקים. איך לדעתכם מגיע יצפאן לאולפני הרצליה?

 

לצערי המונית הכי מפוארת שנסעתי בה היתה "רק" E-class דנדשה (350KM) עם ריפוד עור לבן בכל האוטו....

Spirit In The Dark

פורסם

וולוו S40

מרצדס S-CLASS (עם כובע צהוב והכל...)

מיצובישי לאנסר סטיישן (השפיצית, שאחר כך יבאו בתור צ'אמפ).

 

ושמועה ששמעתי - אלפא 156 שמישהו ראה ביבנה. :shock:

פורסם

רואים שממוצע הגיל פה נמוך...

 

אז ככה...

 

בתחילת שנות ה-90 (וסוף השמונים) הבנזין היה זול יחסית, והיצע מכוניות הדיזל היה מורכב מפיז'ו, סיטרואן, ומרצדס.

 

הבנסין לא היה כ"כ יקר ומחירו היה די קרוב לזה של הדיזל (ועוד מעט זה יקרה שוב)

 

ולכן מוניות מאוד מקובלות בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים היו:

 

סובארו DL (הרוב המכריע של המוניות הזולות היו כאלה)

מיצובישי לנסר

מיצובישי גאלאנט

ניסן סאני

(עד כאן בנזין)

פיז'ו 505

סיטרואן BX

סיטרואן ZX (במיוחד בגלל הגיר האוטומטי ששודך לדיזל)

אופל קדט

אופל אסטרה

אופל אומגה (גם ארוכה עם שש דלתות) מהדגם הקודם

אופל וקטרה

במוו סדרה 5 (היתה כשלון קולוסלי ונאסר על היבואן לפעול בשוק המוניות מאז)

קצת קודם היו מאד פופולריות

פיזו 504 בעיקר סטיישן

פיזו 404 בעיקר סטיישן

צ'קר (מוניות גדולות שחורות)

 

 

וכמובן מרצדס תמיד היו ברקע

 

מוניות מוזרות שאני זוכר:

פיאט 124

פולקסווגן חיפושית :!:

 

לאחרונה משרד התחבורה אישר את כל הטנדרונים בתור מוניות אפשריות וזאת בגלל עתירה של סמל"ת יבואן פיאט.

 

וכך אושרו לתנועה בדרכים כמוניות: פיז'ו פרטנר, סיטרואן ברלינגו וכמובן פיאט דובלו.

קרסו מעדיף לא להתעסק עם שוק המונית וסיבותיו עמו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני ראיתי משהו באמת מגניב-

 

מישהו בת"א כנראה ראה את הסרט "טקסי" ונתן אינטרפטציה מקומית ל406 שלו-

 

באזור הטיילת בת"א מסתובבת מונית 406 לבנה על ג'נט 17 עם דוד אחורי פתוח.האוטו נראה כמו ג'יפ עם הג'נטים האלה,אבל עדיין - זה נראה משעשע.

 

"קומיסייר- סה טקסי בלאנש אווק גראנד וויטס!!

 

ווי וי- ז'ה סווי רייסים לה ספורט מוטורי אווק לה חיים הכט..."

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
סופר לנסר SDI ידני עם 15 בסוף מס' הזיהוי

מונית לשעבר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תגידו לי, מי המשוגע שקונה מכונית אחרי שהיא היתה מונית? אלה הרכבים הכי שחוקים שקיימים !!! אני רואה לפעמים אנשים על מרצדס C CLASS לבן לגמריא, עם סיומת 15. ברור שזו היתה מונית. אבל למה שמישהו יקנה אותה? אני כבר מכיר את הקול של הדיזל שעושה המכונית הזו ! בא לי להקיא ממנה ! בעע ! למה לקנות רכב במצב חרא שטחן מיליוני קילומטרים ?!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
תגידו לי, מי המשוגע שקונה מכונית אחרי שהיא היתה מונית? אלה הרכבים הכי שחוקים שקיימים !!! אני רואה לפעמים אנשים על מרצדס C CLASS לבן לגמריא, עם סיומת 15. ברור שזו היתה מונית. אבל למה שמישהו יקנה אותה? אני כבר מכיר את הקול של הדיזל שעושה המכונית הזו ! בא לי להקיא ממנה ! בעע ! למה לקנות רכב במצב חרא שטחן מיליוני קילומטרים ?!

 

תתפלא אבל זה יחסית שווה. אתה קונה איזו C220 שנת 97 במצב טוב באיזה 47K פלוס מינוס אחרי מכס. האוטו עובד כמו שצריך ומסוגל לגמוע ק"מ רבים, האוטו איכותי ומפנק, בכל זאת, מרצדס (גם עם הרמה והאבזור פחותים במעט מהדגם האזרחי). הקאטץ' היחידי זה עניין הביטוח ומחירי החלפים והטיפולים, אבל אני מניח שניתן להתקמבן על טיפולים וחלפים אז בתכלס זה הביטוח. למה ביטוח? בגלל שחב' הביטוח מבטחות אותך באזרחי ע"פ ערך הרכב האזרחי כלומר אתה תשלם ע"פ C220 אזרחית מאותה שנה (ואנחנו מדברים מדברים על מקיף למרצדס אז תעשה את החשבון לבד, זה יכול לצאת לך בכל שנה כ11K אם לא יותר כולל חובה :?), ואם זה לא מספיק מבאס אז במידה ותעשה טוטאל-לוס אתה תקבל מהביטוח את ערך הC220 ע"פ מונית!

 

בקיצור אם אתה מוכן לספוג את ההוצאות אז זה שווה את זה (יחסית לרכב שאתה מקבל).

פורסם

שאם קנית מונית הרוסה שלא שווה יריקה מרצדס וגונבים לך אותה-אתה תקבל את שווי הרכב של מרצדס רגילה מאותו שנתון?...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
שאם קנית מונית הרוסה שלא שווה יריקה מרצדס וגונבים לך אותה-אתה תקבל את שווי הרכב של מרצדס רגילה מאותו שנתון?...

 

בהודעה מעליך:

 

ואם זה לא מספיק מבאס אז במידה ותעשה טוטאל-לוס אתה תקבל מהביטוח את ערך הC220 ע"פ מונית!

פורסם

מאז שניתן אישור לטנדרונים לשרת בתור מוניות ניתן לראות המון דובלו-אים על הכבישים, זה לא חדש...

 

ראיתי כמה מוניות מוזרות גם כן:

סובארו אימפרזה 1600 בנזין

...

זה עוד כלום...תחזיק חזק:

לפני מספר שבועות נצפתה מונית מסוג אימפרזה GX בז'בוטינסקי ברמת גן (2 ליטר, AWD, אוטומטית, בנזין). רק אלוהים יודע למה לקנות מונית עם מנוע 2 ליטר בנזין...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...