Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מאז שניתן אישור לטנדרונים לשרת בתור מוניות ניתן לראות המון דובלו-אים על הכבישים, זה לא חדש...

 

ראיתי כמה מוניות מוזרות גם כן:

סובארו אימפרזה 1600 בנזין

...

זה עוד כלום...תחזיק חזק:

לפני מספר שבועות נצפתה מונית מסוג אימפרזה GX בז'בוטינסקי ברמת גן (2 ליטר, AWD, אוטומטית, בנזין). רק אלוהים יודע למה לקנות מונית עם מנוע 2 ליטר בנזין...

 

איציק

 

נראתה פעם קרייזלר סרטוגה מונית. בנזין מן הסתם, מנוע בטוח יותר מ 2 ליטר.. לדעתי 3.1 או משהו קרוב, אני לא זוכר בדיוק.

פורסם

הכי חריגות שראיתי : mecedes s class סקודה סופרב e-class חדשה אופל ווקטרה חדשה (בכריתים) ופיאט סטילו (כריתים)

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

אני לא יודע למה כולם מופתעים לראות סקודה סופרב בתור מונית. היבואן מלכתחילה הביא אותה כדי להתאים לשוק המוניות. זה לא שיש ביקוש גדול מדי למכוניות יוקרה+דיזל. זו נישה שמתאימה כמעט אך ורק למוניות. תחשבו מתי התחלתם לראות וולבו דיזל? רק ברגע שהיבואן התחיל למכור אותך בתור מוניות.

פורסם

אני אישית כבר לא סובל נהגי מוניות ....

 

 

עם ד***.... :!:

 

 

 

 

:loco:

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סופרב

לידיעה- ברכישה לצורך שימוש כמונית, אין הפרש גדול במחיר בין אוקטביה לסופרב.

השיקולים היחידים שנשארים לשימוש כמונית: 1. צריכת סולר גבוהה יותר (130כ"ס).

2. גיר טיפיטרוניק שאמינותו בתנאי עבודה של

מונית אינם מוכחים.

http://www.whatcar.com/ מבחני מכוניות חדשות וישנות. רוב הדגמים מופיעים.
פורסם

לא עכשיו לפני שנים....

 

פיאט 124 (אפילו נסעתי בה )

פולקווגן חיפושית :roll:

אופל אומגה 6 דלתות

וולוו 240 דיזל

אולסמוביל דלתא 88 (היה כשלון קולוסלי)

ב.מ.וו 524d (היה לשכן שלי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני ראיתי כמה מכוניות קצת לא נפוצות בתור מוניות, זה היה המקבילה של הברלינגו רק של פיאט, ראיתי גם את הברלינגו, יש S40 של וולוו, ראיתי קאיה כמו מיניוואן כזאת, סובארו שנת 95 ככה, וגם B4 עם פתח תידלוק ע"י גז, יש את הסופרב של סקודה, יש A4 אוודי, יש מעט מרצדס S קלאס אם זה נחשב גם שנת 92 וגם חדשות יותר, יש טולדו של סיאט, יש עוד כמה שאני יודע שברחו לי מהראש אבל את DL הישנה לא רק שראיתי אלא גם נסעתי בה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

 

זה עוד כלום...תחזיק חזק:

לפני מספר שבועות נצפתה מונית מסוג אימפרזה GX בז'בוטינסקי ברמת גן (2 ליטר, AWD, אוטומטית, בנזין). רק אלוהים יודע למה לקנות מונית עם מנוע 2 ליטר בנזין...

 

איציק

יצא לי לדבר פעם אחת עם נהג מונית שנהג על אימפרזה 1.6 אוטומטית (בנזין),ושאלתי אותו אם זה לא יוצא לו מאוד יקר בהשוואה לרכבי הדיזל,והוא אמר לי שזה דווקא לא יוצא לו יקר יותר בגלל שהרכב מאוד אמין,ועצם זה שהוא לא צריך לשלם למוסכים על תיקונים ולהפסיד ימי עבודה,שווה לו לנהוג בבנזין אמין :wink:

 

 

מעבר לזה,ישנם הרבה נהגי מוניות שקונים רכבים מאוד מפוארים,ולאחר תקופה קצרה הם מ"אזרחים" את המכונית ומשאירים אותם בבעלותם (שמעתי את זה מקרוב משפחה שבבעלותו מספר מוניות,הוא אומר שבשורה התחתונה הם יכולים לרכוש כך מכונית מאוד מפוארת בהנחה משמעותית,גם לאחר תוספת המע"מ).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש לי שאלה בעקבות הבימרים ש-ZVIT ולירן הזכירו.

 

אני זוכר, מלפני הרבה זמן, שקראתי באיזה עיתון רכב על כך ש-BMW הטילו מן "אמברגו" לגבי שיווק המכוניות שלהם למוניות??!!!??:shock:

כלומר אסור לרכוש רכב של BMW שישמש כמונית!!:roll:

 

כבר מאז כמה פעמים שיצא לי לשמוע את זה עוד ועוד וזה נראה לי הגיוני לחלוטין..סך הכל זה מוניטין שהחברה רוצה לבנות סביב השם שלה.

האם למישהו יש מידע בנושא?

פורסם

בחיפה הסתובבה לפני כמה שנים רנו אספאס דור קודם עם כובע צהוב

 

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...