Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**מאמר מתורגם על התנהגות - להנאתכם**


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני אני אתפוס טרמפ פה ואשאל איזה שאלה...

 

תחת הכותרת HANDLING ברוב המגזינים יש את ה SKIDPAD ואת זה אני יודע ..

ויש את ה Slalom

 

מה זה ה slalom הזה ... אף פעם לא הצלחתי להבין ..

 

מישהו יודע מה זה בכלל ?

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

סללום זה הכי פשוט שיש - לוקחים 7-8 קונוסים, שמים אותם במרחק ספציפי אחד מהשני, נניח 20 מטר, ונוסעים הכי מהר שאפשר בסללום דרכם. המכונית שתעשה את זה הכי מהר היא בעלת אחיזה יותר טובה, יכולת שינוי כיוון עדיפה, פחות "עצבנות" בהעברות משקל וכולי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סללום זה הכי פשוט שיש - לוקחים 7-8 קונוסים, שמים אותם במרחק ספציפי אחד מהשני, נניח 20 מטר, ונוסעים הכי מהר שאפשר בסללום דרכם. המכונית שתעשה את זה הכי מהר היא בעלת אחיזה יותר טובה, יכולת שינוי כיוון עדיפה, פחות "עצבנות" בהעברות משקל וכולי.

 

רוני

 

תודה על ההסבר הפשוט והקוליע :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

התנהגות טובה לא בהכרח קשורה לתקשורת. ע"ע סיטרואן C5, שם היציבות ואחיזת הכביש פנטסטיים אך התקשורת עויינת ועדיין היא נחשבת למכונית בעלת התנהגות כביש גבוהה.

אז נכון שתקשורת טובה מסייעת לנהג לדחוף את המכונית לעבר המגבלות שלה ונכון שאולי נהג מסויים יהיה יותר מהיר במונדיאו מאשר ב C5 בכביש נתון אך עדיין, מאפייני ההתנהגות (יציבות) של הרכב לא קשורים לתקשורת.

זו דעתי, אשמח לשמוע תגובות.

second is the first looser

פורסם
התנהגות טובה לא בהכרח קשורה לתקשורת. ע"ע סיטרואן C5, שם היציבות ואחיזת הכביש פנטסטיים אך התקשורת עויינת ועדיין היא נחשבת למכונית בעלת התנהגות כביש גבוהה.

אז נכון שתקשורת טובה מסייעת לנהג לדחוף את המכונית לעבר המגבלות שלה ונכון שאולי נהג מסויים יהיה יותר מהיר במונדיאו מאשר ב C5 בכביש נתון אך עדיין, מאפייני ההתנהגות (יציבות) של הרכב לא קשורים לתקשורת.

זו דעתי, אשמח לשמוע תגובות.

 

זה בדיוק מה שנאמר במאמר, שההתנהגות היא בעצם שילוב של הנהג והרכב. אם התקשורת לקויה זה כמו שתלך למסעדה, ויהיה שם מלצר יינות מעולה אבל חירש. כל עוד היין שאתה רוצה הוא מה שמקובל להזמין עם האוכל, תקבל בדיוק מה שאתה רוצה והוא גם ימזוג לך את זה בלי לשפוך טיפה, אבל אם תרצה פתאום שיביאו לך איזה יין מיוחד ששומרים במרתף, המלצר לא יבין מה אתה רוצה...

 

ה-C5 היא מלצר כזה, לרוב האנשים שעושים את מה שמקובל היא באמת תתנהג מעולה, ותשמור על יציבות ואחיזה גם בכביש מתפתל וחלקלק, אבל אם תנסה "לשחק" איתה, לא יצא מזה כלום... מכיוון שזו מכונית טובה לקהל היעד שלה, היא תפתור בעיות (ע"י חלוקת כוח בלימה למשל) בלי להזדקק לתקשורת טובה. מכונית גרועה לכל קהל היא כזו שגם לא תתקשר איתך, וגם לא תפתור בעיות.

 

(לדעתי)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...