Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה עם סקודה אוקטביה היא גם שימושית ומרווחת ועם תא מטען ענק!!! בתקציב שלך יכול להיכנס גרסת ה2000 שהיא יחסית, חזקה כדאי לנסות ולבצע עליה נסיעת מבחן.

יניב

ומה עם העיצוב זה לא חשוב?

פורסם
תגיד למה שלא תלך לסוכנויות רכב ופשוט תעשה נסיעת מבחן? כל המכוניות שציינת פה הן טובות אפילו מעולות השאלה היא למי?

בגדול המונדאו הכי כדאית לרכישה אבל אם אתה לא לוקח סטיישן אז זמן ההמתנה ארוך(סטיישן קיימת במלאי) דבר נוסף עד כמה שידוע לי ,לנכים יש הנחה בקניית הרכב אז אולי החישוב שלך לגבי המחיר מוטעה.

תנסה לדבר אם בחור בשם TIFF אני בטוח שהוא יוכל לעזור לך כי הוא מבין את מצבך.

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=64218

 

אתה מדבר על פטור ולא הנחה וזה שני דברים שונים.

בהתחשב בפטור שלי קבעתי את התקציב וזה מה שהפטור מאפשר.

אם אתה מדבר על הנחות נוספות בסוכנות זה משהו אחר.

מכיוון שנושא היציאה והכניסה חשובות לי ואין הבדל בנושא זה בין כל דגמי מונדיאו אז גם הסטיישן לא תיתן לי פתרון מניח את הדעת.

וזה בנוסף לצריכת הדלק הגבבהה שלה.

פורסם

שאלה לגבי הפולקסווגן ג'טה:האם מקבלים את המושבים וחלק מהדשבורד בצבע בהיר או שזה הכל שחור בארץ?

אני יודע שבעבר בפולקסווגן בארץ היו שני צבעים ולא הכל שחור.

ושאלה נוספת היא מה מחיר הטיפולים?

 

תודה

פורסם

יישבת בפולקסווגן ג'טה ? הרכב יחסית צפוף מבפנים ואם כבר ירדת לסגמת קטן יותר למה שלא תיבדוק את הסיוויק או הפריוס הייבריד?

פורסם

הצפיפות פחות מדאיגה אותי כי אני לא אדם גדול.

מה שמדאיג אותי זה גובה הישיבה שיאפשר לי לצאת ביתר קלות מהרכב.

אני מקווה שעוד היום אלך לראות אותה.

לגבי הסיוויק אני כמעט בטוח שתנוחת הנהיגה שלה נמוכה כמו בעבר ומה גם שתא המטען שלה פצפון אפילו בהשוואה לשלי.

הסגמנט פחות חשוב לי ואני לא מחפש דווקא אוטו ענק.

זה מה שאני מחפש:

מושבים גבוהים אם כי לא ברמה מיניוואנית.

תא מטען גדול יחסית נגיד ברמה של 500 ליטר.

יש לציין שבמונדיאו למרות הכיוונון החשמלי במצב הגבוה לא מספיק גבוהה וגם הסף די רחב וזה מקשה עלי.

שוב לא חייב רכב גבוה במיוחד חשובה הישיבה הגבוהה.

פורסם

להורים של חבר יש את המונדאו והמושבים מאוד גבוהים אני לא חושב שתימצא רכב גבוהה יותר שהוא לא מיניוואן.

פורסם

חוץ מזה זמן ההמתנה של המונדיאו ארוך מאוד ואני גם לא צריך אוטו כל כך ארוך.

ממה שזכור לי מהגולף של לפני מספר שנים הישיבה שם יותר גבוהה ואולי הג'טה זה אותו סיפור אבל אבדוק.

אני מאוד מקווה שהג'טה תמצא חן בעיני ואם לא החיפושים ימשיכו.

פורסם
הפריוס דווקא דיי גבוהה אתה גם יכול ליבדוק את האופציה של הגיפונים ניסן קשקאי או היונדאי טוסון ובנוסף את ההונדה FRV

http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=EEE&Brn4_vq=FDGM&p7446no=E

אם הפיקאסו גבוהה לי ואת הטוסון אני מכיר אז אלה רכבים לא מתאימים.

פורסם
ומה עם העיצוב זה לא חשוב?

 

למה? לפי דעתי האוקטביה ניראת טוב במיוחד בדגם המפואר שלה בדגם ה2000 שלה עם הגאנטים וריפודי העור וכל הדברים שבאים עם הרכב נתחיל עם הנוחות שהיא הכי חשובה לך לא? וגם כמובן הנגישות ומקום בתא המטען וכל השימושיות שהיא הכי מתאימה לך אם אתה בוחר את הרכב לפי, העיצוב שלו אז מה עם כל הפרמטרים שאתה מציין כל פעם מחדש הם לא חשובים לך רק העיצוב חשוב? אני חושב שלא, אבל גם העיצוב הוא חלק מתהליך הקנייה לפעמים.

יניב

פורסם
למה? לפי דעתי האוקטביה ניראת טוב במיוחד בדגם המפואר שלה בדגם ה2000 שלה עם הגאנטים וריפודי העור וכל הדברים שבאים עם הרכב נתחיל עם הנוחות שהיא הכי חשובה לך לא? וגם כמובן הנגישות ומקום בתא המטען וכל השימושיות שהיא הכי מתאימה לך אם אתה בוחר את הרכב לפי, העיצוב שלו אז מה עם כל הפרמטרים שאתה מציין כל פעם מחדש הם לא חשובים לך רק העיצוב חשוב? אני חושב שלא, אבל גם העיצוב הוא חלק מתהליך הקנייה לפעמים.

יניב

טוב יופי הוא בעיני המתבונן?

אתה חושב שהאוקטביה יותר גבוהה מבפנים מהמונדיאו או הג'טה?

ועל איזה דגם מפואר מדובר עם העור?

פורסם

בוס - אני לא מצליח להבין. אתה מחפש רכב עם תנוחת ישיבה גבוהה או נמוכה? כי פיקאסו גבוה מדי בשבילך, אבל מונדיאו נמוכה מדי. מאוד לא פשוט למצוא משהו בדיוק באמצע, אבל גם אין סיבה - כוון את המושב לגובה המתאים לך וסע לשלום, מה הבעיה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...