Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להגדיל את מספר שורות העומק ברדיאטור

השאלה היא...יש מישהו שמייצר רדיאטור לפי מידה ?

אם כן אשמח לקבל מספר יצרנים בגוש דן

מנועי מאוורר לרדיאטור,לא למזגן,...ברצוני להגדיל תפוקה

יש ספק שמתמחה במנועים אלו? אשמח לקבל שם ,או כמה שמות.

 

תודה

פורסם

לאיזה מכונית ושנת ייצור והאם הילוכים ידניים או אוטומטיים?.

מה הבעה ומדוע אתה חושב שאלו הפתרונות הנדרשים.

רדיאטור ניתן אולי להגדיל אבל מאורר רדיאטור עם תפוקת אויר גדולה יותר קשה מאוד לבדוק ולהתאים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
לאיזה מכונית ושנת ייצור והאם הילוכים ידניים או אוטומטיים?.

מה הבעה ומדוע אתה חושב שאלו הפתרונות הנדרשים.

רדיאטור ניתן אולי להגדיל אבל מאורר רדיאטור עם תפוקת אויר גדולה יותר קשה מאוד לבדוק ולהתאים.

בברכה - רפי לין :-)

 

לא אוטומטי,אין החלפת חום עם נוזל הדראולי של הטרנסמישן.

אופל אסקונה עם גיר בצינון עצמי.אוטומטי.

מוען להתפשר על רדיאטור בתוספת שורת עומק,ללא החלפת מאוורר.

 

מי יכול לייצר לי?

מאיזה סוג אמבטיות?נחושת או פלסטיק ?

 

תודה למסבירים

פורסם

לבנות יחידה אחת בהזמנה פרטית - יהיה יקר יותר ולא כולם בונים.

 

הטוב ביותר , מדוד את המקום שבו יהיה הרדיאטור החדש, בצע שירטוט של מידות,ומהיכן חיבורי הצנרת

גש למכון רדיאטורים גדול באזורך, ונסה למצוא מוצר מדף (רדיאטור של רכב אחר ,במידות שאתה צריך)

 

יהיה זול יותר , ומוצר מתאים , למתקינים יש גם קטלוגים עם מידות רדיאטורים שונים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...