Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבי פוקוס מודל 2007 נפגע בחניה ע"י רכב אחר. לא הפעלתי ביטוח שלי. פניתי לחברת הביטוח של הנהג הפוגע (עינבל) עם דוח שמאי המציין תיקון נזק + ירידת ערך בסך 2500 (2%) שקל עקב פגיעה בשילדה. החברה הסכימה להחזיר את עלות התיקון בלבד. ללא פיצוי הפחתת ירידת ערך. אציין ש 3 חודשים לאחר מכן הרכב נמכר בהפחתה של כ 8% מהמחירון.

מה עלי לעשות כדי שאקבל מקצת מירידת הערך שספגתי בפועל.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אם אני לא טועה עינבל זה חברת ביטוח של רכבים ממשלתיים משטרה וכו' ?

 

מניסיון תגיש תביעה בבית משפט (רק אם הכן יש פגיעה בשילדה) והשמאי באמת ציין כך בדוח!

עוד לפני הדיון הם ישלמו את הירידת ערך !

 

זה התרגיל הקבוע של חברות ביטוח עלמנת לחסוך בהוצאות להימנע מלשלם ירידות ערך.

ואם אפשר לדעת מי השמאי ?

פורסם

תביעות קטנות הוא המקום בשבילך.

כל יום נשמעות בבתי-המשפט ברחבי הארץ עשרות תביעות שכאלו נגד חברות ומבוטחים.

כנס לאתר בית המשפט וערוך בו חיפוש תיקים(תק) ותראה מה הולך שם.

פורסם

איך אפשר לדעת מה היה מחירון הרכב (יצחק לוי) של פורד פוקוס נפח 2000 מודל 2007 GIAH 5 דלתותב 4/08?

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

השמאי מירושלים. השמאי קבע ב 3/8 שהמחירון היה 117 K יכל להיות שבאפריל כבר ירד ל 114K?

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
השמאי מירושלים. השמאי קבע ב 3/8 שהמחירון היה 117 K יכל להיות שבאפריל כבר ירד ל 114K?

 

בטח אני דקתי את המחיר מול מחירון לחודש שציינת@

×
×
  • תוכן חדש...