Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי הונדה סיוויק משנת 05 וברצוני להתקין לה מאחורה ספויילר , כמו כן ראיתי ברישיונות רכב שכתוב שם שקיים ברכב סאןרוף , האם כאשר אני אתקין ספויילר מאחורה אצתרך לעדכן זאת ברשיונות רכב?

 

בנוסף התקנת הספויילר מצרכת קדיחה בפח ? (למבינים בלבד) בכדי לחבר את הכבלים לנורת ברקס או שזה בא בדרך אחרת והאם כדאי לעשות זאת בכלל.

אשמח לקבל גם את עצתכם בנושא.

 

תמונה להמחשה:

1_7_54388_20080614210608.jpg

 

תודה לעוזרים.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

הוספת כנפון אח' אינה נרשמת ברשיון-הרכב מאחר ואינה נחשבת כשינוי מבנה.

 

האם להוסיף כנפון?

זוהי כבר שאלה של יופי בעיני המתבונן מאחר ותועלת אין בו ברכב סטנדרטי.

פורסם

תודה על התשובה אך אודה מאד אם מישהו יסביר לי על השאלה הנוספת ששאלתי.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

עד כמה שאני יודע,

אתה כן צריך לקדוח את הפח כדי להתקינו.

החשמל למיטב הבנתי עובר באחד החורים לתוך תא המטען היכן שעובר שאר החשמל לנורות האחוריות.

אל תשכח שאוהבים לגנוב אותם, זה אומר ששוברים לך את הפח של האוטו והוא מתחיל להחליד.

פעם ראיתי על אחד המכוניות ספויילר שמחובר ללא קדיחה עם ווים כאלו בצידי מכסה תא המטען(מקווה שהבנת) ותופסים אותו, אבל אז או שתצטרך לקדוח כדי להתקין אורות או להעביר את הכבל בחוץ או ללא אורות כלל עליו.

 

לפי דעתי זה מיותר ולא עוזר ברכב משפחתומטי, אלה עוד יוצר גרר מיותר שמגדיל את צריכת הדלק.

 

בהצלחה...

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם
עד כמה שאני יודע,

אתה כן צריך לקדוח את הפח כדי להתקינו.

החשמל למיטב הבנתי עובר באחד החורים לתוך תא המטען היכן שעובר שאר החשמל לנורות האחוריות.

אל תשכח שאוהבים לגנוב אותם, זה אומר ששוברים לך את הפח של האוטו והוא מתחיל להחליד.

פעם ראיתי על אחד המכוניות ספויילר שמחובר ללא קדיחה עם ווים כאלו בצידי מכסה תא המטען(מקווה שהבנת) ותופסים אותו, אבל אז או שתצטרך לקדוח כדי להתקין אורות או להעביר את הכבל בחוץ או ללא אורות כלל עליו.

 

לפי דעתי זה מיותר ולא עוזר ברכב משפחתומטי, אלה עוד יוצר גרר מיותר שמגדיל את צריכת הדלק.

 

בהצלחה...

 

 

1. כל מוסך פחחות המתחמה בכך יוכל לעשות ולהתקין זאת?

2. אוהבים לגנוב כל דבר ביימנו , יש לי גם סאן רוף ברכב שאותו אני תמיד סוגר מחשש שיעקרו גם אותו , אז מה לעשות , אנו חיים במדינה מגעילה מלאה בגנבים שלא יכולים לראות רכב עומד עם ספויילר יפה , אבל זו הצרה האחרונה שהייתי חושב עליה , אני או כל מי שנוהג ברכב תמיד דואג להחנות את הרכב במקום ציבורי עם אנשים ולא מבודד או מרוחק מחניות אשר מרובות באנשים.

3. הונדה ידוע ברכב אחד החסכניים בדלק , במיוחד בדגם הזה , אתה רציני שזה יגדיל את כמות שתיית הדלק בצורה משמעותית בגלל חתיכת פח קטנה שעומדת ככנף על המכסה המטען האחורי???:?:

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

אתה לא תרגיש שינוי בצריכת הדלק.

ובד"כ או קודחים או מדביקים או גם וגם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
1. כל מוסך פחחות המתחמה בכך יוכל לעשות ולהתקין זאת?

2. אוהבים לגנוב כל דבר ביימנו , יש לי גם סאן רוף ברכב שאותו אני תמיד סוגר מחשש שיעקרו גם אותו , אז מה לעשות , אנו חיים במדינה מגעילה מלאה בגנבים שלא יכולים לראות רכב עומד עם ספויילר יפה , אבל זו הצרה האחרונה שהייתי חושב עליה , אני או כל מי שנוהג ברכב תמיד דואג להחנות את הרכב במקום ציבורי עם אנשים ולא מבודד או מרוחק מחניות אשר מרובות באנשים.

3. הונדה ידוע ברכב אחד החסכניים בדלק , במיוחד בדגם הזה , אתה רציני שזה יגדיל את כמות שתיית הדלק בצורה משמעותית בגלל חתיכת פח קטנה שעומדת ככנף על המכסה המטען האחורי???:?:

 

 

1. אף פעם לא התקנתי אותו לכן אני לא יוכל להגיד מי יכול ומי לא יכול להתקין, פשוט תשאל.

2.לשיקולך

3.אני לא אמרתי שזה יגדיל בצורה משמעותית, רק אמרתי שזה מוסיף גרר לאוטו, וכל גרר מוסיף צריכת דלק.

 

אתה לא תרגיש שינוי בצריכת הדלק.

ובד"כ או קודחים או מדביקים או גם וגם.

אכן השינוי יהיה מיזערי בצריכה.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

חייב לקדוח אלא א"כ הנורת ברקס שלך נדלקת עם בלוטוס.....או אינפרא...:-)

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

יותר נכון - חייבים לקדוח אם יש נורת ברקס בספויילר :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ואיך בכך בעיות של חדירת מיים בחורף או כל דבר אחר?

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

אוטמים את נקודות החיבור של הכנף (מה שמתואר בתמונה זה כנף ולא ספויילר. ע"ע המאמר המצויין של מוטי-מיאטה האגדי) עם דלת תא המטען בעזרת חומר איטום יעודי (סיליקון שקוף, למשל) ואין בעיה של חדירת מים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הונדה במוסך המרכזי מתקינים זאת בתשלום? או בכל מוסך פשוט אחר?

תודה שוב.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

×
×
  • תוכן חדש...