Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ......כן,

ראוי להוציא כבר את הלבנים הלוהטות ולדון בהם.

 

לדעתי ראוי כי גם כאן נדון ונחשוב על הנושא.

אני מזכיר כי ההחלטה היא בסוף של הרשות לנהיגה ספורטיבית.

מכיוון שהנושא עדיין לא הוגדר, לאור אי בהירויות אחרים, לדעתי ראוי כי נעזור ונציף את הדעות של כל מי שחושב שיש לו מה להגיד ודעתו יכולה להשפיע על מקבלי ההחלטות בנושא.

מזכיר כי קיימים ספורטאים גם בספורט העממי ולא רק בראלי.

מבקש לשמור על שירשור מקצועי ונקי מאמירות פוגעות, אלא רק של הרעיונות, הנימוקים, וההתיחסויות לאחרים ברמה מקצועית.

 

תודה.

 

עפר שורץ

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עופר

על מנת למקד את הנושא, ההגדרה הנוגעת לנו היא פשוטה

איך מגדירים מהו ספורטאי תחרותי? (זו מילת המפתח).

המילה ספורטאי ערטילאית, כ"א יכול להקרא כך גם אלוף השחמט וה"דוקים"

ספורטאי תחרותי זהו אדם שקיבל רשיון נהיגה תחרותית מהרשות וההתאחדות העוסקת בתחום.

ומכיוון שרשיון הנהיגה התחרותי מותנה גם בזמן וגם בעוד הוכחות שחלקן קשורות בבריאות וחלקן במספר תחרויות שנתיות, זהו לדעתי הקריטריון ואין אחר.

לפיכך קבעו בעולם קריטריון נוסף לספורטאי תחרותי וזוהי המילה NOVICE .

זהו רשיון מותנה, על מבקש הרשיון הקבוע העתידי להוכיח כי השתתף לפחות ב50% מהתחרויות הרשומות בקלנדר השנתי ועוד יותר מזה ,,לבצע רק 50% מהתחרות הספציפית עצמה (בראלי).

לכשעמד הספורטאי במטלה זו, יקבל רשיון תחרותי ארצי(NATIONALׂ ).

כדי לפזר ספקות

המילה תחום גם היא מותנית

תחום לטעם הפדרצייה די מורחב

ישנן מדינות שקובעות כי כל נהיגת מסלול על סוגיה השונים ב4 גלגלים ינפיק ו רשיון אחד

וישנן מדינות הקובעות כל סוג תחרות ,רשיון לחוד, (ראלי,ראלי קרוס,ספרינט,פורמולה ועוד)

לטעמי ההתאחדות היא זו שתחליט (אליפות ישראל) והרשות תנפיק.

לדעתי אין לרשות סמכות להחליט מי יקבל רשיון או לא למעט עמידה בתנאי הרשיון כפי שקבע המחוקק.

כלומר אם ההתאחדות מבחינה מקצועית ספורטיבית מתנגדת, הרשות לא תנפיק רשיון תחרותי.

אבנים לוהטות

ישנם אנשים בתחום הסוברים כי הספורטאים המתחרים בתחומם הם אלה שיחליטו ולא אחרים.

תמיד סברתי שהנהגים הם אלה שצריכים רק לנהוג ולא להתעסק בשאר ירקות.

מכיוון שעד היום לא קם גוף מארגן (התאחדות) מטעמי שנאת חינם (מזמין את כולם לקרב:evil:)

לקחו ה"ספורטאים" את גורלם בידיהם והגיעו אל עברי פי פחת. (אשקלון ,וגם אופנועים)

כלומר שאין סדר וראייה עתידית ובנייה ,נוצר וואקום, את הוואקום צריך מייד לעצור.

(זה כבר דיון אחר).

עופר

הדברים מאד פשוטים,ניתנים לביצוע, בתנאי שכל אחד מאיתנו יבלע רגל של צפרדע ויידום.

כל מי שמשתתף בדיון,מתחרה,מארגן,מפיק,מרשל,ובעל תפקיד אחר צריך לשים נר לרגליו ולזכור כי:

"מהרסייך ומחריבייך מימך ייצאו"

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

נו עפר ? הנה לך דיון מקצועי .

לך תקים ספורט מוטורי . אפילו המתווך הגרמני לא יעזור כבר .

אגב , מה עם הרכב שדיברנו ? צור קשר בהזדמנות .

סוף שבוע נעים .

טוני

פורסם

זה פשוט לא הפורום המתאים

זלמ זכויות רבות לו בספורטו המוטורי העולמי בנורבגייה

הקים בארץ קבוצת מירוצים ותומך בה מכספו הפרטי

אני יכול להבין אדם רציני כמוהו מדוע הוא כועס **** (חלק מההודעה נמחק- דובי ) כזה או אחר שמחמם את השרשור.

אני דווקא מבקש לקבל התייחסות מקצועית בפרטי

שבת שלום

מירוצי מכוניות

פורסם

זלמן, דני .

 

בואו ונתמקד בעיקר - הנושא שעפר פתח . רק כך נוכל לפזר הערפל וכולם יוכלו להבין מה בדיוק העניין !

 

שבת שלום

 

מישל

פורסם

שבת שלום לכולם

 

אני אנסה להסביר איך הולך פה בסקנדיבה ובהרבה מקומות בעולם השתלשלות העניינים עד שאתה מגיע להיות בליגה הלאומית של הספורט המוטרי. ולא משנה אם זה ראלי, ראלי קרוס, אופנעים, או כל ספורט תחרותי ולא עממי. כשקבוצה חדשה מוקמת או קבוצת רוכבים מעוניינים להכנס לענף, פה ישנה ליגה של נווביס למתחילים שהם חייבים לעבור אותה לפני שהם מקבלים את הזכות להיות שותפים בתחריות של ליגת העל. בגלל כמות המשתתפים פה בכל שנה ישנה אליפות של 8 מירוצים ש6 מהם על ניקוד, ובסוף העונה 5 המקומות הראשונים מקבלים את האפשרות לעלות כיתה ולהתחרות בקובוצת N כמו שדני ציין ומשם להמשיך לאיזה כיון שהם יבחרו. הנווביס מתחרים בדרך כלל באותו המירוץ שמאורגן באותו האזור רק בהפרש של חצי שעה מאחרון המתחרים במירוץ עצמו. לדעתי זו הדרך שאנו חייבים לאמץ גם בארץ כדי שהחברה החדשים יהיו מעורבים בתחריות, יקבלו עזרה מהחברה היותר מבוגרים שבעניין, ושילמדו את רזי וחוקי המשחק.

 

מולטי V אשמח בכל זמן לעזור לך ללמוד משהו , ודרך אגב רק תיקון קטן מולטי V כן בספורט המוטורי רק כסף מדבר , אין לך כסף אין לך ספורט.

 

שבת שלום והמשיכו לנהוג בזהיות זלמן

פורסם

בגדול אני חושב שספורטאי הוא אחד שפעיל בנהיגה או שהיה(בשנה שנתיים האחרונות) פעיל בנהיגה לאורך זמן ושיש לו רזומה של מירוצים בתחום הספיציפי שהוא רוצה להשפיע עליו.

 

קובי

פורסם

רשיון נפרד לכל קטגוריה, בארץ? כשהספורט עוד בחיתולים?

אתם רוצים שיהיו לכם 4 מתחרים עם רשיון? בכל מקצוע?תעשו בשכל אם תעשו, לפחות כרגע, רשיון כללי - אני לא מבין מה ההתלבטות בכלל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הוצאת לי את המילים מהפה.

 

בגדול אני חושב שספורטאי הוא אחד שפעיל בנהיגה או שהיה(בשנה שנתיים האחרונות) פעיל בנהיגה לאורך זמן ושיש לו רזומה של מירוצים בתחום הספיציפי שהוא רוצה להשפיע עליו.

 

קובי

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

אצלנו בקארטינג, על נהגים חדשים להתחיל מסוף הגריד במירוציהם הראשונים.

העונה החליטו על 2 מירוצים, בעיקר בגלל מספר המירוצים המועט יחסית (7).

 

למיטב ידיעתי כך גם נהוג בעולם, ואפילו נוהגים לבדל את הנהגים החדשים בצבעים שונים לספרות הקארט שלהם (משהו על תקן "ל" או "נהג חדש").

 

ספורטאי הוא כל אחד שכבר צבר את הנסיון הזה ומתחרה באופן שוטף.

 

מי שמתאמן ולא משתתף בתחרויות, לא זוכה למעמד כזה, כי לא משנה כמה אתה מהיר, עד שאתה לא לומד איך להתנהג במירוץ, אתה עוד לא ספורטאי.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

חבר'ה שבת שלום

 

עשיתי קצת "ניקיון" בשרשור הזה ואני מקווה שלא אצטרך לעשות זאת שוב , הפסקתי להיות שוטר לפני חצי שנה....

 

 

את דעתי על ספורטאי אכתוב לאחר הראלי מחר - לילה טוב.

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

בקרטינג בעולם(לפחות באנגליה) NOVIC מוגדר כ5 מרוצים שבהם אתה מזנק מהסוף ולאחר מכן אתה מקבל רישיון

NATIONAL ויכול להתחרות כמו כולם.

לאחר מכן צריך לבצע עוד מספר מרוצים בשביל לקבל רישיון INTERNATIONAL לאליפויות אירופה וכ'ו.

to finish first first you have to finish

פורסם

דובי

אני מבקש שתפסיק להיות שוטר

תן לאנשים להתבטא, אף אחד מהם אינו תלמיד שלך

זה סתם מרגיז הנזיפות שלך גם אם זה לא מוצא חן .

זה פורום פתוח

ממש לא בסדר מה שאתה עושה ובלי בבלט"ים, אתה לא רס"ר

כל עוד שזה במסגרת עקיצות וציניות זה בסדר

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

קובי

לא מקובל עלי שספורטאי לשעבר שאינו מתחרה יחליט עבור קבוצת נהגים שמתחרה עכשיו אלא

אם הוא נבחר מתוך קבוצה של נהגים לשעבר בתחום, כגוף סמכותי בתוך עמותה או התאחדות ועל פיהם יישק דבר

זה אומר דבר מאד פשוט

יישום תקנון טכני ומנהלתי לתחום הנהיגה הספציפי שאיתו זורמים לשנת מירוצים ואין ולא יהיו שום שינויים עד לסוף העונה!!

דיעה אישית?

ספורטאים הם אלה שמזיעים בתוך חליפות מירוץ (ציטוט לא שלי)

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
קובי

לא מקובל עלי שספורטאי לשעבר שאינו מתחרה יחליט עבור קבוצת נהגים שמתחרה עכשיו אלא

אם הוא נבחר מתוך קבוצה של נהגים לשעבר בתחום, כגוף סמכותי בתוך עמותה או התאחדות ועל פיהם יישק דבר

זה אומר דבר מאד פשוט

יישום תקנון טכני ומנהלתי לתחום הנהיגה הספציפי שאיתו זורמים לשנת מירוצים ואין ולא יהיו שום שינויים עד לסוף העונה!!

דיעה אישית?

ספורטאים הם אלה שמזיעים בתוך חליפות מירוץ (ציטוט לא שלי)

דני

 

ואם הספורטאי לשעבר שפרש לא מזמן יחליט לחזור להתחרות עם ליגה חדשה שתקום? ומה השינוי בין ספורטאי עבר שמחליט לבן ספורטאי עבר שנבחר מקבוצה של ספורטאי עבר(לפי דבריך)? הרי שזה אותו הדבר לא?

 

וכל בן אדם יכול להזיע בחליפת מירוץ.זה לא עושה אותו ספורטאי.

לצערי המדינה שלנו מלאה בכאלה שמזיעים בחליפת מירוץ אבל רחוקים מאוד מלהיות ספורטאים.

to finish first first you have to finish


×
×
  • תוכן חדש...