Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו קנגו שנת 2000. הרכב נוסע מצויין ואין לו שום בעיה פרט לבעיה שצצה לה בזמן האחרון - מד מהירות שלעיתים נשאר על 0 קמ"ש.

לרוב הוא תקין ועובד מצויין, אבל לפעמים הוא פשוט נשאר על 0... זה יכול לקרות מתחילת נסיעה ופשוט לקפוץ ולעבוד בשלב מסויים (כשמגיעים לאיזור ה55 קמ"ש עולה ישר לשם וממשיך לעבוד בצורה תקינה לגמרי!). או שסתם עצירה במקום ותחילת נסיעה מחדש פשוט תגרום לו לחזור לתפקד כרגיל...

 

שוב אני אומר, לרוב הוא עובד כרגיל והתופעה הזו לא קוראת הרבה, אבל בכל זאת, אני תמיד רוצה שהכל יעבוד פיקס... יש לכם רעיונות מהיכן בעיה כזו יכולה לנבוע?

מאיפה להתחיל לחפש?

לאן ברכב הספידומטר מתחבר?

 

 

תודה רבה לעוזרים! :-)

פורסם

למה להחילף חיישן? לרוב הבעיה בחיבור בחשמלי בבית הממסרים ליד המצבר או רטיבות בתוך מחבר בחיישן עצמו. עוד אפשרות היא שיש לרכב ABS ואז יש נתון כפול של מהירות שלעיתים משבש את הלוח שעונים. אם אתה מנתק את החיישן על הגיר ועדיין מד המהירות עובד השאר את החיישן מנותק.

×
×
  • תוכן חדש...