Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה מהמנהלים להעביר את הנושא לפורום מתאים! אין לי מושג איזה פורום מתאים!

יש לי רכב כזה, רציתי לדעת איזה שיפורי חוץ יש בו?

כמה עולה כל דבר כזה בערך.

תודה רבה !

ד"א פרסמתי נושא כזה אבל מחקו לי אותו. אין לי מושג למה!

 

2928480_96_full.jpg

 

2928480_97_full.jpg

פורסם

מתעלק

 

תענו לי בבקשה על זה:

 

delorean.jpg

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מי החאפר ששיפר את הדה-לוריאן הזו?

מצד אחד יש לה מנוע מורכב לתעופה אבל מצד שני אין לה את הכור הגרעיני מותקן,אז איך היא תתדלק.

בקיצור עבודה גרועה של שידרוג "דלוריאן חזרה לעתיד mk1" ל mk2, חאפרים ! :-D

 

נ.ב

אני לא פסיכי או משהו פשוט ראיתי את חזרה לעתיד 2 לפני איזה שבועיים.

פורסם
אז לאיפה כן אחי?

אין לי מושג.

 

א. אם היית קורא את כללי קארזפורום אזי היית יודע שטענות יש לשלוח בה"פ לאחד המנהלים .

 

ב. גם היית יודע שאסור להגיד "אחי" .

 

ג. היית אמור לקרוא גם את כללי פורום השיפורים כדי להבין מה מותר לפרסם ומה לא .

 

ד. אתה לא מקבל אזהרה כי אני במצב רוח טוב . ואני אפילו אעביר לפורום הטכני .

 

ה. זה בגלל שהסתפרתי , סוף סוף הראש מקבל איוורור .

 

ו. וגם בגלל שאין לך שגיאות כתיב .

 

ז. 27 אינץ' .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני אגיד לך מה אני רואה פה..

 

מכסה מנוע-באד בוי

ג'אנט-ניראה כמו 19"

קיט טמבונים

צביעה חדשה-לבן פנינה

החלקה(ככה קוראים לזה?) של הסמלים/מנורות איתות(צד)-כאילו להוריד אותם

 

וזהו אני חושב..

פורסם

חבל על הזמן.

ביררתי כמה יעלה לי כל העסק, כ12 אלף שקל.

לא שווה לי להשקיע על האוטו את הסכום.

אני כבר אמכור אותו ב10-12, אוסיף את ה12, ואקנה לי איזה אוטו חמוד.

פורסם
וזהו אני חושב..

צמיגים (מן הסמת עם שינויי ג'אנטים).. (ואוליי שינויי מערכת בלימה?)

שינויי חזית - Brows לפנסים

כנף אחורית

 

 

חבל על הזמן.

ביררתי כמה יעלה לי כל העסק, כ12 אלף שקל.

לא שווה לי להשקיע על האוטו את הסכום.

אני כבר אמכור אותו ב10-12, אוסיף את ה12, ואקנה לי איזה אוטו חמוד.

יותר מ-12. רק הצבע (בהנחה ואתה לא עושה חאפר) קרוב לזה. בנוסף Body kit, שינויי חזית, כנף, ג'אנטים+צמיגים.. לפחות עוד 20-30.

זה בהחלט לא "כלכלי" אם כל מה שאתה מחפש זה "אוטו נחמד".

מצד שני, איזה "אוטו נחמד" תקנה ב22 אלף?

פורסם
מתעלק

 

תענו לי בבקשה על זה:

 

delorean.jpg

איו לו כלום, רגיל לחלוטין מה אתה לא רואה? פשוט מאוד

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אותי אישית זה הרשים, מה אפשר לעשות לרכב שככה הוא נראה שהוא יוצא מהמפעל ואחרי שהוא עובר בידיים מקצועיות נכונות וכישרוניות

 

אותי הרשים לאללה השיפור החיצוני הנחמד שעשו לרכב

פורסם

יש עדיין דלוריאנים בעולם? (ד"א - דלוריאן זה שם הדגם או היצרן?)

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אני כבר אמכור אותו ב10-12

שמישהו יקנה אותה תשלח אותו אלי ואני יביא לו את השניה בחצי מחיר

96' , יד ראשונה מנכה 120K, מחירון לפני שכלולים- 11K, הכי הרבה שהציעו עליה היה 5500.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...