Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי כבר מכמה מקומות שלאיביזה יש מנוע של גולף (מנוע גרמני) :evil:

 

וחלק אומרים לי שזה לא נכון...

 

בבקשה רק מי שיודע!! איזה מנוע יש לסיאט איביזה שנת 94'?

האם הוא באמת גרמני? מנוע כמו של גולף?

 

אם המנוע גרמני מזה אומר האוטו יותר חזק מסיאט שהמנוע שלה רגיל? (ספרדי)

:evil: פיג'ו 306 :evil:

פורסם

סיאט משתייכת לקונצרן פוולספאגן החל מתחילת שנות ה-2000.

מאז, היצא המנועים שלה ומערכות נוספות כן שייכות ללהוריה הגרמניים.

 

בשנת 94 מכלולי ההנעה עדיין היו ספרדיים. מכך שנובע שהמנוע ברכבך הוא ספרדי למהדרין.

 

המנועים הגרמניים ידועים כאמינים ועמידים יותר.

לא בהרכח כחזקים יותר, גם בשוואה לפוולספאגן באותם השנים.

 

איי שם, בשנות ה-90 המוקדמות ייצרה 'פורשה' מנוע ששכן לו בסיאט מלאגה.

כמובן שלא מדובר על מנוע ספורטיבי מבית פורשה שאנו מכירים היום ואז.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
סיאט משתייכת לקונצרן פוולספאגן החל מתחילת שנות ה-2000.

בשנת 94 מכלולי ההנעה עדיין היו ספרדיים. מכך שנובע שהמנוע ברכבך הוא ספרדי למהדרין.

 

ממש לא נכון! בשנת 90 פולקסוואגן כבר השתלטה על סיאט לגמרי.

זה ידוע ממזמן שאיביזה MK2 זה אותה פלטפורמה בדיוק כמו של הפולו 6N

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...