רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב שקניתי!
שאלה קטנה (אולי קצת טיפשית) אבל זה חשוב לי..
הרכב: סיאט איביזה שנת 94' ידנית 5 דל' צבע שחור
אז מה דעתכם על יופי הרכב, הביצועים שלו (אם אתם יודעים),
איך הוא מבחינה מכנית ואחזקה?. מי שיש לו כזאת או היתה לו אז תציינו בבקשה..