Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי כמה אנשים שלמרות שאני מתחנן, הם שולחים לי באימייל אימיילים מעצבנים כמו "אל תפתח אימייל של ילדה אוכלת חציל" (אני לא ממציא את זה!) או שהמחשב שלך יקרוס, או דברים יותר מעצבנים כמו "בזמן האחרון רץ וירוס עם תמונה של בוב ספוג רוקד בלט".

 

 

בהתחלה חשבתי שזו היסחפות פרנקוסית טיפוסית.... ותראו מה הגיע הרגע במייל:

 

 

להעביר דחוף!!! שימו לב היטב, בימים האחרונים נשלח מייל עם תמונה

 

של ילדה עם גשר בשיניים שאוכלת חציל קלוי . לידה מופיע כביכול קישור לאתר של



בישול תימני, אך זהו קישור לווירוס קטלני

 

שלא יותיר לכם ברירה אלא להחליף מחשב!!!

 

בשום פנים ואופן אין להיכנס אליו!!!

 

העבירו לכל רשימת התפוצה כדי לא להיפגע!!! עוד אזהרת וירוס!!!

 

שולחים אתרים שרואים תמונות של בוב ספוג מכנס מרובע רוקד בלט

 

ברגע שתפתחו את האתר המחשב שלכם יקרוס!!!

 

ולא תוכלו לתקן אותו!!!



האתר הזה מחולק בכל רחבי העולם במיוחד ישראל וארצות הברית .

 

אז אל תהיו חסרי התחשבות והעבירו לכולם! .

 

נו באמת..

פורסם
איך תדע שיש לך וירוס אם לא מותקן אנטי-וירוס? :shock:

אם אתה גולש באינטרנט, בסבירות גבוהה, תפסת כמה סוסים ווירוסים.

 

TASK MANAGER אף פעם איננו משקר. לא רצה שם שום תוכנה שלא התקנתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני לא נתקל בוירוסים אלא במיילים מעצבנים שמתריעים בפני מיילים כאלו.

...להגיד להם שיפסיקו כי זה בולשיט פרנואידי.

להגיד להן להפסיק, ולא בגלל הפראנויה אלא בגלל שנמאס כבר מהתרבות הדפוקה הזו :evil:

רוצה להעביר תמונות? מצגות עם תוכן נורמלי? קצת בחורות לשטוף את העיניים? אהלן וסהלן, אבל נשבר כבר ה#$%@ מהמצגות המעצבנות שמבטיחות לך אושר אינסופי אם תשלח מייל זה ל10 מחבריך או שמזהירות אותך מוירוסים.

 

הכותב קיבל לפני 5 דקות בפעם ה23 את המייל עם ההוא שהצטלם ליד רוח רפאים ונפטר מיד אח"כ.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אהבתי את החתימה :lol:

 

כן, נשבר כבר מהשטויות האלו.

אני אף פעם לא שולח שטויות כאלו, ואם כן אז אני שולח רק למי שאני חושב שזה רלוונטי.

 

יש עדיין אנשים ששולחים לי אימיילים על מסיבות בסופ"ש, למרות שאני כבר לא גר כמה שנים במדינה שבה מתקיימות המסיבות.

×
×
  • תוכן חדש...