Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני מבקש המלצות מניסיונכם בלבד של יצרני מאווררים מומלצים, לתיקרה. הוא לא צריך להאיר, לא צריך לדעת להכין קפה, רק לאוורר ולהיות שקט ואמין. כול השאר לא חשוב. כמו כן אשמח לשמוע היכן הכי כדאי לקנות וטווחי מחירים. גודל החדר הוא בערך 2 על 3 מ'. אגב, כיצד מחברים לתיקרה ישנה עם טיח בעובי 2 ס"מ...?

תודה רבה!

פורסם

בזמנו חברת STAR היתה בין הטובים.

היום כולם תוצרת סין עם מדבקה.

 

בקשר לתיקרה - חפש את הקורה התומכת מעל - ותחבר אליה. (אם אתה מדבר על תיקרת רביץ)

פורסם

סליחה שאני שואל, אבל אם כבר עלה הנושא אז יש לי שאלה שתמיד רציתי לשאול ואף פעם לא ממש יצא לי.

 

למה זה טוב בכלל?

המאוורר תקרה הזה עושה רעש, אוכל חשמל, קשה לתלייה, קשה לניקוי, יקר רצח ואחרי כל זה הוא אפילו לא עושה נעים!

הדבר הכי שימושי ששמעתי שהוא עושה זה "לעזור למזגן", אבל ראבק, איזה מזגן מודרני לא מקרר חדר נורמלי וצריך עזרה של מאוורר תקרה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
סליחה שאני שואל, אבל אם כבר עלה הנושא אז יש לי שאלה שתמיד רציתי לשאול ואף פעם לא ממש יצא לי.

 

למה זה טוב בכלל?

המאוורר תקרה הזה עושה רעש, אוכל חשמל, קשה לתלייה, קשה לניקוי, יקר רצח ואחרי כל זה הוא אפילו לא עושה נעים!

הדבר הכי שימושי ששמעתי שהוא עושה זה "לעזור למזגן", אבל ראבק, איזה מזגן מודרני לא מקרר חדר נורמלי וצריך עזרה של מאוורר תקרה?

 

אני בקיץ האחרון ישנתי כל קיץ עם מזגן עד שהצטננתי לכמה ימים ומאז אני ישן עם מאוורר, ובלילה זה הרבה יותר נעים ממזגן, שעדיין שומר על יתרונו ביום.

פורסם

1. הוא מבריח יתושים. הם לא אוהבים רוח.

2. לא תופס מקום בחדר בניגוד למאוורר ריצפתי, ילדים לא יכולים להכניס אצבעות.

3. לפעמים, כאשר לא מאוד חם, זה כן נעים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
המאוורר תקרה הזה עושה רעש, אוכל חשמל, קשה לתלייה, קשה לניקוי, יקר רצח ואחרי כל זה הוא אפילו לא עושה נעים!

הדבר הכי שימושי ששמעתי שהוא עושה זה "לעזור למזגן", אבל ראבק, איזה מזגן מודרני לא מקרר חדר נורמלי וצריך עזרה של מאוורר תקרה?

 

רעש? מאורר תקרה סביר (ז"א לא מתחת ל-200 ש"ח) בכלל לא נשמע כשהוא בעוצמה הנמוכה - שקט מכל מזגן. תענוג.

אוכל חשמל? הספקים הם עד איזור 100 ואט. כמו נורה אחת.

קשה לתלייה? לי זה לוקח כשעה. כולל העברת פאזה נפרדת למנוע.

קשה לניקוי? נו, באמת.

יקר רצח? אם זה לא האנטר, זה אפילו לא יקר. עד 500 ש"ח למוצר חשמלי שמחזיק 5 שנים ויותר?

 

לשאלה המקורית: סטאר for life ולא "בריזה", יונדאי ו Westinghouse - כולם מהמזרח וסבירים.

האנטר - מצויינים ויקרים. ואגב, אם התקרה היא אכן רביץ, היא עלולה להדהד ולהגביר את זמזום המנוע.

 

יובל, סגן יו"ר העמותה לקידום מאוררי התקרה.

:turn-l:
פורסם

גם אני בעד מאווררי תקרה.

בתור אחד שהיה נוהג לישון עם מזגן באופן קבוע - בקיץ האחרון אפילו לא לילה אחד ישנתי עם מזגן אלא רק עם מאוורר תקרה.

 

היום התקנתי בדירתי החדשה מאוורר 42 אינץ של WESTINGHOUSE מדגם הוואי שתפסתי במבצע של הום סנטר

במחיר של 129 ש"ח.

 

אם נתעלם מההוראות הלא ברורות, ומריבוי החלקים וסירבול ההתקנה , הוא עושה את העבודה למרות שיש ממנו רעש קצת מעצבן שעל פי ההוראות אמור לחלוף לאחר 24 שעות של הפעלה רצופה ראשונית.

 

נחכה ונראה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לשאלה המקורית: סטאר for life ולא "בריזה", יונדאי ו Westinghouse - כולם מהמזרח וסבירים.

האנטר - מצויינים ויקרים. ואגב, אם התקרה היא אכן רביץ, היא עלולה להדהד ולהגביר את זמזום המנוע.

 

יובל, סגן יו"ר העמותה לקידום מאוררי התקרה.

היי יובל. התואר שלך אכן מרשים :lol:. סליחה שלא הבנתי: האם הסטאר כן טוב או לא טוב? ומה לגבי השאר שציינת, להתרחק?

פורסם

לסטאר יש שתי סדרות. אחת נקראת star for life והיא באיכות סבירה מאוד - כמו המתחרים שפרטתי. גם

ווסטינגהאוס וגם יונדאי באיכות דומה (ובטח באים מאותו מפעל).

 

הסדרה השנייה של סטאר נקראת "בריזה" והיא נחותה יותר.

 

לאחרונה התקנתי 5 "סטארים" ו"ווסטינגהאוס" אחד.

 

רובם נותנים אחריות ל-10 שנים או "לכל החיים" על המנוע, כאשר לרוב המנוע שורד הרבה אחרי שהקבלים (מיוחדים),

ומפסקי משיכה מתקלקלים, והמיסבים מתחילים לחרוק (לא באחריות).

:turn-l:
פורסם

אצלי המאוורר תיקרה שנמצא בחדר ילדים של ווסטינהאוס עובד קרוב ל 7 שנים ואני מרוצה מאוד ממנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

להום סנטר יש יבוא של מאווררי westinghouse.

נכון גם הם מיוצרים בסין אבל תחת השם האמיתי של westinghouse (הדגמים מופיעם באתר האירופאי שלהם).

הדגם הפשוט ביותר נמכבר ב 129 ש"ח והוא עושה עבודה מעולה מנסיון של שנתיים. (לפני שנתיים עלה 199)

הוא מגיע עם 10 שנות אחריות למנוע! ועוד אופציה מעולה, אבל לא זולה של הוספת שלט מקורי, כך שאפשר על פאזה אחת לקבל שליטה על המנוע + דימר לאור והכל מהמיטה....

ממליץ בחום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
איך אפשר להוסיף שלט?

 

אין לי בעיה שזה לא יהיה זול, כי המאוורר עצמו עלה זול.

 

קיימת יחידה מקורית שיושבת בבסיס המאורר.

ראה את השלט הראשון בלינק הבא:

http://www.westinghouseceilingfans.com/ac_fancontrols.html

 

שווה כל שקל!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...