Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפחתת תת היגוי ברכבי


שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא זה המצויין בחתימה.

כרגע מצבו הוא סטנדרטי לגמרי חוץ מבומ"ז שהוחלפו לכאלו מתוצרת זקס.

רציתי לדעת אם יש אפשרות להפחית את הנטייה לתת היגוי ברכבי מבלי להחליף צמיגים ומבלי להחליף בולמ"ז וקפיצים

יום טוב

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא בולמים ולא קפיצים ?

תחליף אנטירול אחורי לעבה יותר,התחת יהיה יותר שובב בהתאם לאנטירול שתחליף.

סטראט אחורי אני מאמין שקיים לגולף וגם זה יוסיף לא מעט.

בנוסף אתה יכול לשחק עם הלחץ אויר בצמיגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאפשר גם לכוון את המתלים. קרא את המאמר של מוטי על כיוון מתלים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני לא מעוניין בתחת שובב.

2. קיים מוט חיזוק שמתחבר בין שני הגלגלים האחוריים (לא בקיא במינוח שלו)- מה הוא ייתן לי?

קיים מוט כזה שמחברים בתוך האוטו בין 2 קצות הבולמ"ז מאחורה- מה הוא נותן? (לגבי לא רלוונטי בכל מקרה)

3. מה נותן לי חיזוק הבולמ"ז מקדימה למעלה/ למטה איפה שהגלגלים?

4. לא ממש מצאתי הסבר שממצא את היתרונות והחסרונות המלאים של ARB. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לקישור שמסביר בצורה מסודרת.

5. אני נשאר עם לחץ אויר סטנדרטי בכל הגלגלים.

6. אין אצלי שום אופציית כיוון במתלים.

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה , אתה רוצה לאכול את העוגה ועדיין להשאיר אותה שלמה . ( סעמק , בגללך אני נשמע כמו אמא שלי )

 

קצת בעייתי , לא ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על שינוי קיצוני בלחצים, אלא PSI בודדין למהדרין, שיתן לך קצת יותר איזון.



וכיוון מתלים כמו שמדובר פה לא דורש מתלים מוכשרים במיוחד, אלא כיוון פרונט שמותאם לצרכים שלך, ולא לנהג הממוצע.

(קאסטר, קאמבר וtoe, שלושה פרמטרים שאתה יכול לשנות לשיקולך, ולמקסם איזה כיוון שאתה רוצה)

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני לא מעוניין בתחת שובב.

 

4. לא ממש מצאתי הסבר שממצא את היתרונות והחסרונות המלאים של ARB. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לקישור שמסביר בצורה מסודרת.

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485

 

חפש בלינק למעלה "מוטות מייצבים".

 

אמרת שאתה רוצה להפחית נטיה לתת היגוי אבל אתה לא רוצה לשנות כלום ברכב, אז למה סתם?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה להפחית את התת היגוי ברכב שלך , מובן לחלוטין.

הבעיה שאתה לא רוצה לשנות כלום לא בולמ"ז , לא צמיגים , לא לחץ אויר אז איך אתה רוצה שזה ישתנה מעצמו?

בעצם יש אפשרות כזאת , דיי קלה האמת את הרכב שלך תשאיר סטנדרטי , תמכור אותו ותיקנה הנעה אחורית .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמר שהוא לא רוצה תחת שובב, אז אין מה לקנות הנעה אחורית אלא אם זאת עגלה.

אני בכלל לא מבין למה השרשור נפתח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאשה- אין כוונה לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה.

אבל מצד שני אני גם לא מחפש להפוך את האוטו שלי למשהו אחר. כולה להפחית קצת את הנטייה.

לגבי הבולמ"ז חשבתי שהכוונה היא להקשחה או ריכוך שלהם שאת האופציה הזו אין לי (מן הסתם)

שינוי של כמה PSI בודדים יתן לי משהו?

מצורפת תמונה של הכיוון פרונט האחרון שעשיתי לפני כחודשיים. אשמח אם תוכלו ליעץ מה לשנות וכמה.

אם אני אוסיף ARB ומוט מייצב עליון קדמי מה אמור לקרות בדיוק ובאיזה דרסטיות?

אם אני אוסיף לשורה מעל גם מוט חיזוק אחורי תחתון יהיה עוד שינוי?

ואין עוד דרכים להפחית את הנטייה לתת היגוי?

רוצה להזכיר שאני פונה אליכם בעיקר כי אין לי מוסך פרטי וכבר למדתי את כל מה שאפשר ללמוד בענף הרכב אלא כדי להשכיל ותראו לי אפשרויות שעומדות ביידי.

שוב תודה למגיבים

פרונט.JPG

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי של כמה PSI לא יתן שינוי דרמטי בהתנהגות, אבל עוד 3-5 כן ימנעו התמרחות של הדופן בפניות והיגוי מעט יותר חד. שווה לנסות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, ברכבו של פותח השרשור מותקנים צמיגים במידה זערורית משהו, בעלי חתך של ג'יפ שכלל אינו תואם את היומרות הספורטיביות של הרכב.

המלצתי היא איפוא לעבור לצמיג במידה 205/55/16, אשר יתן לך את הפשרה הטובה ביותר בין ביצועים, אחיזה ובלאי של המתלה. אני יודע שמדובר בהשקעה לא מבוטלת, אבל זה בערך השינוי האפקטיבי ביותר שניתן לעשות לפני שעוברים לדברים ה"כבדים" באמת (בולמ"ז יותר ספורטיביים, קויל-אוברים ובוקסות פוליאוריטן).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, ברכבו של פותח השרשור מותקנים צמיגים במידה זערורית משהו, בעלי חתך של ג'יפ שכלל אינו תואם את היומרות הספורטיביות של הרכב.

).

 

בניגוד ל-GTI, לגירסת ה-V5 אין איזשהן יומרות ספורטיביות,ואם לומר את זה בעדינות, זו לא הגירסה המוצלחת של הגולף.

 

מה שכן, המליצו לפותח השרשור המון אפשרויות.

 

לפותח השרשור,

 

מובן לגמרי שאתה לא מעוניין להפוך את הרכב למשהו שהוא לא, אבל גם לשינוי המזערי שאתה מייחל צריך לבצע דברים.

 

על מנת לעשות את זה זול יותר עבורך הייתי מתחיל קודם כל עם בדיקת לחצי האויר.

 

ככלל,בכל פעם שאתה מתכנן לעשות איזו נסיעה ספורטיבית חשוב להעלות את לחץ האויר בגלגלים בכמה PSI מעל מה שכתוב בהוראות היצרן,וזו מהסיבה שבנהיגה ספורטיבית הצמיג מתחמם ומתרכך ובצירוף עם המאסה שפועלת עליו בעת פנייה הוא פשוט יותר נמרח וקשה לו לשמור על צורתו.

 

העלאת הלחץ בצמיג בעצם מקנה לו חיזוק מבני ששומר על צורתו תחת לחצים בצורה טובה יותר.

 

העלאת הלחץ תביא לחידוד התגובות של ההגה,ואולי תעזור בבעייה שלך,מה גם שיש משחקים של לחצי אויר בין הסרנים שיכולים לסייע באיזון הרכב בצורה טובה יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ל-GTI, לגירסת ה-V5 אין איזשהן יומרות ספורטיביות,ואם לומר את זה בעדינות, זו לא הגירסה המוצלחת של הגולף.

אני מסכים איתך, לכן כתבתי "יומרות", להבדיל מ"יכולות".

שים לב ששני הדגמים (GTI ו-V5) מגיעים ברמת אבזור SPORTLINE, מה שיכול לרמז על מיצוב הדגם ע"י היצרן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים שהרכב נועל הם 195/65 15 אינץ.

אני מעלה לחץ אויר כשאני נוסע קצת מהר בכל מקרה אבל עד ל 34- 35 ובכל הגלגלים.

חשבתי על לעלות במידה למה שצויין קודם אך התהייה אם זה יניב איזשהו שיפור ששווה לערך הכספי שכרוך בגאנט וצמיג חדש

אשמח לעוד תשובות לגבי המוטות המייצבים ARB וכדומה.

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...