Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש סט הכי מפואר שלהם,מגיעה במזוודה,הם עוד לא מכוונים אבל איכות טובה,יש להם סט של 1250 שח,היה לי ולא היה בן אדם אחד שאמר ששומעים חרא,ובכלל אני מעריץ את החברה,הם באים מבית STEG,שבמגברים הם בין הטובים בעולם,תשיג מסקנות:lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

הליין הכי נמוך עולה 700 והכי יקר 3500

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
לי יש סט הכי מפואר שלהם,מגיעה במזוודה,הם עוד לא מכוונים אבל איכות טובה,יש להם סט של 1250 שח,היה לי ולא היה בן אדם אחד שאמר ששומעים חרא,ובכלל אני מעריץ את החברה,הם באים מבית STEG,שבמגברים הם בין הטובים בעולם,תשיג מסקנות:lol:

 

שמעתי את הסט אצל מקסקומה והוא היה חד מידי לטעמי, נשמע כמו רמקול חד מאוד וחזק מאוד, מפורט ומדוייק מאוד.

 

הבעיה היתה שהסט אכן לא מכוון ולא ממש הרגשתי את המידבאס עובד, לקרוסים של הסט שלו יש אפשרויות כיוון כמעט בלתי מוגבלות שזה בעיניי דבר שנתפס באיזשהוא מקום כחסרון כי זה קרוס פסיבי ואפשר לחטוף כאן עצבים למי שאין סבלנות - ולי אין.

 

 

ולגבי מה שנרשם בציטוט - אי אפשר לפי זה להסיק מסקנות על רמקול חוץ מזה שהוא בא מבית טוב - בלי לשמוע רמקול, לא קונים אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס אתה אוהב מורל בנשמה. וזה מעולה ונהדר. לכן כמעט כל סט גרמני ישמע לך ככה.

 

החברה היא אודיו סיסטמס וSTEG היא חברת בת שלה.

 

בשביל לקנות אותם עדיף לפנות ליבואן האמיתי בארץ . אם תרצה בפרטי אתן לך את הטלפון שלו, אני מכיר אותו בחור מאוד נחמד והגון.

פורסם

אם כבר מדברים על המורלים האלה

שמעתי אצל חבר את הפולס וסאב קיקר C12

ובוא נגיד שזה לא נשמע משהו משהו

הקומפוננט נשמע לי יותר מדי "צרחני"

הסאב דפק בלי יותר מידי קשר למוזיקה

הקומפוננט של הרץ הרבה יותר אהבתי בגלל הסאונד היותר "חם" שהוא מוציא לי

פורסם

עם כבר מדברים על צליל "חם,נעים,מלטף" אז מורל היא הכתובת

את כנראה שמעת את המערכת לא מכוונת ולכן אלו הדעות שלך על החברות וחבל

תמיד סט שיהיה מכוון טוב יותר ישמע יותר טוב גם אם תעשה השווה בין הסידרה הגבוה של החברה והסדרה הנמוכה יכול להיות שהסדרה הנמוכה תשמע יותר טוב כל זה תלוי בכיוונים נכונים ובהתקנה טובה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אורן HAZE צודק. פולס הוא סט צרחני והטוויטר שלו פשוט ולא משהו. מומלץ בהמון מקומות להחליף אותו בעוד המיד לא רע בכלל בשביל סט במחיר הנ"ל.

הC12 זה סאב זוועתי במיוחד. אבל כמה אפשר לצפות ממשהו שעולה 330 שקל. וזה 330 אחרי רווח .

 

אין שום סיבה הגיונית ביקום שכזו מערכת תשמע נכון.

 

 

מה שכן לחוות דעה על "מורל" כחברה לפי הרמקולים הנ"ל זה כאב לב.

למורל רמקולים מעולים עד מדהימים , אחד ה+ים של חברה כזו שהיא בעצם יצרנית דרייברים לרמקולים בכל העולם , היא שהיא יכולה לייצר בקלות גם ליין נמוך וגם בינוני וגם גבוהה.

פורסם

הסט הזה ממש לא נשמע לי כמו "כל סט גרמני" - היה ניתן להרגיש שמדובר בסט ברמה גבוהה

 

אבל היה ניתן גם להרגיש שמדובר במערכת "בטולה" מכוונים וזה נכון, הבעלים של הרכב אמר בעצמו שהוא ממתין לסשן של כיוונים אצל המתקין שלו.

 

ואני לא משווה אותם לא מורל או לכל סט אחר, אני נותן חוות דעת שלי לגביהם.

 

החוות דעת שלי היא שאופי הצליל של הרמקולים משמיע ראשונית לא קולע לטעם שלי.

 

מעניין איך הם ישמעו אחרי כיוון - אם כי אופי הצליל שהבעלים של הרכב אוהב שונה בשנות אור משלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרבה פעמים "כיוון" צליל הוא סירוס. בעצם אני לוקח רמקול שיכול לעשות X שיש לו אופי מסויים , וע"י עיוות כלשהו גורם לו להשמע דומה למה שאני אוהב.

 

עדיף במקרים כאלו להחליף סט.

 

אגב הסטים הגרמנים הם ברמה הכי גבוהה בעולם ככה ש"כל סט גרמני" הוא איכותי , כמובן מותנה שהוא מיוצר גם בגרמניה.

פורסם

נכון הטוויטר של הפולס צרחני במקצת אבל אפשר להגיע איתו לרמה כזו שהוא יתפקד בסדר ולא ברמת הMT23 ודומיו

לגבי הסאב אין לי שום דעה עליו מעולם לא שמעתי אותו לכן לאמכיר

 

היו אצלי ברכב הקודם (פג'ו 206) שני סטים של הפולס ועם קרוב ליומים של כיוונים והחלפת מגברים ורדיו דיסק הגעתי עם הסטים לתוצאה מכובדת מאוד שתמאימה לסט שעולה 500 שקל

 

בכל אופן מה שבאתי להגיד בהודעה הקודמת שאין לשפוט חברה על פי הסדרה הכי נמוכה שלה זה לא נכון לעשות

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
.

 

החברה היא אודיו סיסטמס וSTEG היא חברת בת שלה.

 

.

תיקון קטן"audio system"היא חברת בת של steg ולא steg של audio system

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי


×
×
  • תוכן חדש...