Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אגב הסטים הגרמנים הם ברמה הכי גבוהה בעולם ככה ש"כל סט גרמני" הוא איכותי , כמובן מותנה שהוא מיוצר גם בגרמניה.

 

תסלח לי, אבל מה שרשמת מגוחך.

אני בטוח שרמת ההרכבה הגרמנית טובה, אבל משם ועד ההצהרה של "הכי גבוהה בעולם" זורמים עוד הרבה מים בדנובה.

 

מעבר לזה, אני מפתח כבר זמן מה את התיאורייה שלהרבה סטים גרמניים יש אופי צליל מסויים שלא כולם מתחברים אליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהחלט נכון והשילוב הכי לא נעים זה מגבר גרמני על סט גרמני :)

 

בנוגע לפולס זה סתם סט

הוא זול ולא דוגמא טובה לכלום

 

HAZE לא יודע אם אפפשר להגיד על אנרג'י או היי אנרג'י סט חם ומלטף .

 

בטוח שיש תכונות שיתארו אותם יותר טוב

פורסם

תשמע אני לא יודע בדיוק איך לתאר את זה אבל הצלילים בסטים של הרץ נשמעים לי הרבה יותר טוב

הרבה פחות חדים מהצלילים של המורל והרבה פחות רעשנים

פורסם

matan ו איתמר,אכן הגרמנים שולטים וזה עובדה,תחפשו מידע על מיניקופר מתערוכה בגרמניה שהייתה לפני כמה שבועות ותתפלו שהסט שהיה במיני זכה במקום 2 בעולם ב sq,אגב,סט כזה יושב אצלי,בקשר למגברים גרמנים אתם גם טועיםתהם בין הטובים בעולם,המגברים הכי טובים זה תוצרת איטליה,audio system היא חברה לא גרמנית אלא איטלקית,רק הרכבה עושים בגרמניה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אף פעם לא מצליח להבין מה עשו סביב החברה הזאת.

לא שאני אומר שהיא לא טובה. היא מעולה!

(על הדרך, יש לי סאב שלהם, מרוצה עד לגג) - הבאתי אותו כתחליפי.

 

כמו שציינו, חברה איכותית, וכל השאר.

אך , הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות, זה לקנות בלי לשמוע את הסט!

אתה פשוט תהמר אם תעשה זאת. הייתי ממליץ לך לקחת את התקציב שלך, לראות מה נכנס לך בו, ולחפש מקומות לשמוע את הסטים הנ"ל. מה שאתה הכי מתחבר אליו, זה בישבילך.

פורסם

הרמקולים הגרמניים לא הכי טובים בעולם תאמין לי :lol:

אני אתן לך לשמוע סט איטלקי מכובד ותבין.....

 

אני אישית, ואני חוזר "אני", חושב ש"לעולם הרכב"" הרכיבים האיטלקיים - מגברים ורמקולים הם הטובים ביותר - מסיבה אחת עובדתית בלבד - לי אישית לא יצא לשמוע רכיבים איכותיים יותר. (ושמעתי הרבה מאוד)

הסט היחיד שסיפק אותי הוא ה MLK2 ואח"כ ה MLK3.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם
matan ו איתמר,אכן הגרמנים שולטים וזה עובדה,תחפשו מידע על מיניקופר מתערוכה בגרמניה שהייתה לפני כמה שבועות ותתפלו שהסט שהיה במיני זכה במקום 2 בעולם ב sq,אגב,סט כזה יושב אצלי,בקשר למגברים גרמנים אתם גם טועיםתהם בין הטובים בעולם,המגברים הכי טובים זה תוצרת איטליה,audio system היא חברה לא גרמנית אלא איטלקית,רק הרכבה עושים בגרמניה

 

 

גבר עם כל הכבוד לאודיו סיסטם , אפשר להוריד הילוך.

הסט שמותקן אצלי זכה בכמה, וכמה תחרויות, והמוצרים הגרמניים הם בהחלט לא הכי טובים ,והאיטלקיים גם לא .

 

 

באו לא נישכח את כל החברות מדנמרק שוודיה ושאר מדינות סקנדינביה(סקאן ספיק , פירלס , ויפה , לוטוס , )

 

לגבי מגברים יש גנסיס ,ארק , DLS , מקינטוש, זאפקו.

 

נכון יש מגברים גרמניים טובים , ברקס היליקס וכו..... אבל עדיין .

 

שורה תחתונה יכול להיות שזה סט מעולה אבל בטח לא ברמה של "עתיר פרסים"

פורסם

עידן,אתה מתכוון לFNQ.. לא?:lol:

 

חברה,איך המידים של החברה? כמו פוקל? רוקפורד? מורל? הרץ? הקליפורניה בום?

 

מה זה משנה למי יש יותר פרסים ולא מי אין הרי הפרסים האלה זה מי שמשלם טוב ובזמן..הרי אנחנו לא קונים רמקולים לפי ליין הפרסים שלהם אלה איך הם נישמעים.

פורסם
הסט שאני שמעתי היה כמו צבא של טוויטרים מאוד חדים בלי שום קשר למציאות.

זה מאוד מעניין שאתה אומר את זה על טוויטרים...

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לא נכון:) אצלי הוא אמר שנשמע טוב:) ( כשהיה לי מיד של פולס ולא הייבריד קקי.)

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בחיי שנכנסתם כאן לריב על "למי יש יותר גדול".

 

מה זה כל הקביעות האלה של גרמני הכי טוב, איטלקי הכי טוב, אפגניסטני הכי טוב...

 

בחיי, אם אשה היתה קוראת את הת'רד הזה היא היתה מזדהה.

 

אין דבר כזה "הכי טוב"! לא קיים!! - זה עניין של טעם וריח.

 

מקסקומה יכול לצעוק כמה שהוא רוצה שגרמנים הכי טובים

וליאון יכול לטעון שאיטלקים הכי טובים

 

ואני יכול להמשיך לקפוץ ולאמר מורל מורל

 

כל אחד והטעם שלו.

 

ומתן בכלל צורח שוודים הכי טובים - אם היית אומר שוודיות, מילא, אולי היתה כאן הסכמה וגם כאן - זה עניין של טעם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברור שאי אפשר להכיליל שמה שמיוצר מגרמניה הוא הכי טוב . אפשר להגיד שסביר להניח שהוא טוב , אפשר לטעון על סט מסוים שהוא מצוין אפשר לטעון שהוא ברמה גבוהה וכו , אבל ההגדרה של הכי טוב אינה קיימת ובטח שלא בהכללה לפי ארץ יצור.

 

אני אישית גם ממש לא מבין מה את ההתלהבות מאודיו סיסטם , אומנם יצא לי לשמוע סטים שלהם במקרים בודדים אבל הרושם היה הרחק מהכי טוב או אפילו מרשים בצורה מיוחדת. עוד סט.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...