Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחפש רכב קטן עד 15 אלף לכל היותר

 

וחשבתי על מה אפשרויות

 

סיטרואן סאקסו

 

פיג'ו 106

 

פורד פיאסטה - כאשר יש לחבר טוב שלי אותה שנת 96 והיא במצב מעולה בגלל שאבא שלו מכונאי אז היא שמורה להפליא

 

השאלה איזה מהרכבים הבאים הוא "אמין" יותר ויותר משתלם

 

כי אני יודע ששנתון גבוה של סאקסו למשל 2000 מוכרים ב 11 אלף השאלה איפה הקאטץ'?!

 

תודה לעוזרים

פורסם

הסקסו וה-106 הן אחיות תאומות; ה 106 נהנת מסחירות טובה יותר בגלל שהיא "פג'ו" והסקסו נהנת מסחירות נמוכה יותר כי היא "סיטרואן" - וזה בא לידי ביטוי במחירון של לוי יצחק.

בפועל מי שמחפש את הקטנטנות הללו יחפש קודם את הסיטרואן כי היא יותר זולה במחירון.

 

הפיאסטה מהמודל המדובר היא מכונית אמינה ונוחה אבל פחות מודרנית מהסקסו\106 ומעט פחות חסכונית בדלק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני ממליץ על הפיאט פונטו 96-9.

חסכונית ואמינה.

לגבי בטיחות אין לי כל כך מה לחדש חוץ משעם תקציב כזה תצטרך מעט להתפשר בעניין הבטיחות.

 

 

האופציה הבאה כפי שאחד מהכותבים אמר, דייהטסו סיריון 99-00

מכונית חסכונית, אמינה ועם שנתון גבוה יותר.

גם כאן, הבטיחות לא רעה ולא מצוינת, אם כן רק סבירה.

 

ממליץ לך על שתיהן=]

שלומי.

פורסם
אני ממליץ על הפיאט פונטו 96-9.

חסכונית ואמינה.

לגבי בטיחות אין לי כל כך מה לחדש חוץ משעם תקציב כזה תצטרך מעט להתפשר בעניין הבטיחות.

 

 

האופציה הבאה כפי שאחד מהכותבים אמר, דייהטסו סיריון 99-00

מכונית חסכונית, אמינה ועם שנתון גבוה יותר.

גם כאן, הבטיחות לא רעה ולא מצוינת, אם כן רק סבירה.

 

ממליץ לך על שתיהן=]

 

איך הוא יכול לקנות סיריון נורמלית ב15K... בתקציב כזה גם שרייד 97 לא תכנס. אגב לא ציינת אם אתה מעוניין בידני אוטמט כיוון שצרפתיות (סקסו ו106) אוטמטיות הם לא הכי מציאה

פורסם

תתפלא

יש כאלה שמוכרים במחירים האלה.

כמובן שישנם שתי אופציות או לקנות סיריון במצב התואם למחיר שזה לפעמים לא ממש רע.

א-ו פונטו בשנים שהכזרתי.

שלומי.

פורסם

מחפש רק ידני...

 

אוקיי כניראה אני קודם אקדיש תשומת לב לסקסו... גם ניראת הכי טוב לדעתי רק לימצוא אחת טובה קצת יהיה קשה בטח .. :\

×
×
  • תוכן חדש...