Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מותר לינסוע על קטנוע 50 סמ"ק בכביש בין עירני? נגיד מאשקלון לאשדוד?

 

תודה מראש

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

פורסם
דווקא התקנה הזאת בוטלה,

אבל אם אתה רוצה להישאר בחיים,

מינימום 125 סמ"ק.

 

יש שיטענו שאם אתה רוצה להישאר בחיים, אז מינימום 2,500 סמ"ק, אבל זה כבר נושא אחר לשיחה.

ומסתבר שכן, החוק שונה, אני לא מבין איך קטנועיסט יכול להרשות לעצמו לעלות על כביש מהיר. שוק לוד יהיה קטן על מה שיהיה שם.

Xbox12341

פורסם

למה אתם מיתכוונים להישאר בחיים הריי יש קטנועים שנוסעים 100 חופשי (בקצב של כל השאר)

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

פורסם

ה "חזקים" שבקטנועי ה50 מגיעים ל90 בלחץ שהם בדרך כלל לא אמיתיים , נסעתי פעם אחת עם הכלי שלי (ספידפייט 50 ) בכביש החוף ופשוט הרגשה של לנסוע בקולנועית ליד מכוניות במהירות שיוט של 120.

ממש סכנה , היום שאני נוהג ב125 זה עוד איכשהו סביר .

בכביש אתה יכול להיות הכי בסדר בעולם , ונכון שהחוק מתיר לך , אבל מספיק שאדיוט אחד יפגע בך ובמקרה הטוב תשאר נכה.

סע בזהירות :-P.

Copy of לוח שעונים.jpg

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

אל תשכח, שרוח במהירויות כאלה/כבישים פתוחים/נסיעה ליד משאית, עושות לך וורום וורום ואתה מתנדנד עם הקטנוע.

 

תענוג, זה לא. מניסיון.

----

×
×
  • תוכן חדש...