Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלמים של קנגו לRSI?


K&N
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ראיתי הרבה חבר'ה ששיפרו את יכולת הבלימה בכך שהרכיבו בלמים של ברלינגו בספורטיביות של פיז'ו סיטרואן.

 

השאלה האם ניתן להתקין גם בקליאו RSI בלמים של קנגו?

האם בוצע בעבר בארץ / בעולם?

 

האם קוטר הדיסק גדול מזה ששוכן בRSI ויכולת הבלימה אכן תשתפר?

 

תודה מראש לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה נוסחה קבועה, באותה מידה אפשר להתקין דיסקים של דובלו בפונטו זה יכול להתאים ויכול גם שלא.

 

תצטרך לבדוק מעבר למידת ההתאמה האם באמת מדובר בשיפור יכולת הבלימה

ואת זה תדע אם במידה וקוטר הדיסקים גדול מהמידה ב-RSi או אם הקאליפר מצויד בצמד בוכנות שזה בכלל פצצה אבל אני בספק אם זה המצב.

 

אם אכן ה-setup בקאנגו עדיף על הקיים ב-RSi אין מנוס מבדיקה מעשית או התיעצות בפורומים בחו"ל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבדיקה שערכתי...

קוטר הדיסקים של הקנגו זהה לזה של הRSI.

צריך לבדוק את הקליפרים שלו, האם הם גדולים יותר או כמו שדיויד אמר בעלי צמד בוכנות.

לדעתי, מהנסיון הקצר עם רנו, הם חסכו וזו אותה מערכת בלימה אחד לאחד.

מה שכן, אפשר לבדוק את מערכת הבלימה של הקנגו 4X4 :twisted: (הוא גם מצוייד בצמיגי 15")

 

בכל מקרה, יש לך ג'אנט 15" אז אין לך שום בעיה לשפר את מערכת הבלימה... השאלה היא מה קורה עם הABS שקיי םברוב הרכבים החדשים... שווה בדיקה מעמיקה, לא?

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...