Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום איבדתי שליטה על הרכב עליתי על אי תנועה והורדתי 2 עמודים שבעצם הביאו אותי לעצירה.

הלך הטמבון הקדמי, מכסה מנוע, שלדה קדמית, רדיאטור וגלגל.

הנזק לא הגיע למנוע וגם התיבה בסדר וכנראה רוב המכלולים גם כן. למרות זאת כנראה העלות של התיקון של כל הדברים האלו

תהיה אותו מחיר כמו שקניתי אותו. אכשיו יש לי בעיות קצת בעיות כספיות וחשבתי מה הדרך הכי יעילה להתמודד עם זה.

אמרתי אני יביא פג'ו 205 בזול נגיד שנת 91 ואפשר להשתמש במכונית המושבתת לחלקים.

אם אני מביא אחת 1200 סמ"ק קרבורטור משנתון מוקדם יותר האם אני יתקל בהרבה בעיות באת העברת המנוע שלי אליה מבחינה חוקית?

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

אם אני מביא אחת 1200 סמ"ק קרבורטור משנתון מוקדם יותר האם אני יתקל בהרבה בעיות באת העברת המנוע שלי אליה מבחינה חוקית?

 

לא היתה פיג'ו 205 עם מנוע 1200 סמ"ק. כן היה מנוע 1100 סמ"ק.

 

אישור להחלפת המנוע הקטן לא תקבל. אם כבר, עדיף לך לקנות אחת עם מנוע 1400 במקור ולהשתיל לתוכה את המנוע שלך. ההפרש במחירים בין ה1100 ל1400 לא אמור להיות גדול כל כך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פגיו 205 1.4 משנת 94 היום כבר ניתן לקנות ב 4K-6K ש"ח (המחירון בסביבות ה +8K) תקנה אחת אם שלדה תקינה ותעשה בה השתלות מהרכב שלך.

מצד שני אולי תחסוך קצת ותמכור את מה שנשאר לך לפירוקיות או אפילו באופן פרטי (הרבה יותר רווחי) ותקנה משהו מתקדם יותר.

פורסם

המחירון של 1.4 ידנית מ34 הוא 7600 ש"ח יש מלא למכירה ב5-7K אפילו אני מוכר את שלי אם אתה מעוניין פנה אלי בפרטי

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

מה ההיגיון לקנות 205 אחרת ולהשתיל בה את הסמרטוטים הישנים? רק העבודה תעלה כמו מכונית שלישית.

אם אתה רוצה דוקא 205 תקנה אחת שנוסעת וזהו.

פורסם
מה ההיגיון לקנות 205 אחרת ולהשתיל בה את הסמרטוטים הישנים? רק העבודה תעלה כמו מכונית שלישית.

אם אתה רוצה דוקא 205 תקנה אחת שנוסעת וזהו.

 

העבודה אינה גורם מסיבות כאלו ואחרות. אולי רק עבודות של תיקוני פחחות אבל זה בעצם הגורם שבגללו אני רוצה אחת אחרת.

חשבתי דווקא להוריד ממנה את הכל ואת הגוף שישאר למכור לברזל.

אני ישתדל להעלות תמונות היום כדי שתוכלו לראות את הנזק.

 

נ.ב מבחינה חוקית זה לא משנה עם הרכב שאני ישים בו את המנוע שלי (נגיד שניהם היו 1.4) היה בו מנוע קרבורטור

ושלי מנוע הזרקה, נכון? וגם לא משנה שנתון של הרכבים?

 

אגב תודה על כל התגובות

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

מציע לך לגשת לפחח שיסדר את הנזק.

 

את כל החלקים תרכוש עצמאית מפירוקיה - תחפש חלקים שיהיו תואמים בצבע, במידת האפשר.

 

גם את הרדיאטור אפשר לרכוש מפירוקים, בעלות של 100 ש"ח. אתה רק צריך לראות שהוא נראה במצב סביר.

 

עלויות משוערות:

מכסה מנוע - 300 ש"ח

טמבון קדמי תחליפי חדש - 200 ש"ח

רדיאטור - 100 ש"ח

גלגל עם צמיג תקין - 50 ש"ח

 

לא הגענו אפילו ל-700 ש"ח.

 

אני מניח שאם תמצא פחח זול ותשלם במזומן, תוכל לסיים את הסיפור בסביבות 1500 ש"ח כולל הכל.

 

אתה עדיין מעדיף לחפש הרפתקאות עם השתלות מנועים?

פורסם

הינה התמונות שהבטחתי, מה דעתכם?

אגב, החלקים "החסרים" בתא המנוע אני הורדתי כדי שלא יגנבו בגלל שמכסה המנוע פתוח.

 

accidentnx3.jpg

 

 

 

accident2aj2.jpg

 

accident3ka3.jpg

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

אלא אם אתה מתקן בעצמך, התיקון יעלה לא מעט ואני בכלל לא בטוח שזה ישתלם כלכלית.

 

אם יש לך מקום אכסון - שמור את הרכב הזה לחלקים וקנה אחר במקומו.

אם לא - יאללה לפירוקיה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...