Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי תחת הרושם שמדובר במשהו פחות משמעותי.

 

הייתי מחפש באמת מכונית אחרת, מאותה שנה ואותו דגם.

 

אם תצליח למצוא אחת שעומדת לעבור טיפול ראש מנוע ולקנות בגרושים, אשריך.

 

לגבי מכירה לפירוקים - אתה תקבל בערך 600-700 ש"ח.

 

במחיר הזה, הצעתי אליך היא לפרק כל דבר מהאוטו - עד רמת הברגים.

אם אתה טוען שמדובר במנוע מטופל וטוב - אפילו להעביר את המנוע לרכב החדש ולרשום את השינוי במשרד הרישוי.

גם החלקים האחרים, כמו ונטות, אלטרנטור, סטרטר, מדחס מזגן, לוח שעונים וכך הלאה - לשמור הכל!

בסופו של דבר, כל חלק יבוא יומו, ותוכל להשתמש בחלקים הללו במקום לרכוש אותם בפירוקיות או חדשים.

 

את גרוטאת הרכב, למכור לברזל...גם אם תקבל עליה 300 ש"ח, הרווחת אסופת חלקים לפיג'ו 205 ב-400 ש"ח בלבד. לטעמי משתלם.

פורסם
אני הייתי תחת הרושם שמדובר במשהו פחות משמעותי.

 

הייתי מחפש באמת מכונית אחרת, מאותה שנה ואותו דגם.

 

אם תצליח למצוא אחת שעומדת לעבור טיפול ראש מנוע ולקנות בגרושים, אשריך.

 

לגבי מכירה לפירוקים - אתה תקבל בערך 600-700 ש"ח.

 

במחיר הזה, הצעתי אליך היא לפרק כל דבר מהאוטו - עד רמת הברגים.

אם אתה טוען שמדובר במנוע מטופל וטוב - אפילו להעביר את המנוע לרכב החדש ולרשום את השינוי במשרד הרישוי.

גם החלקים האחרים, כמו ונטות, אלטרנטור, סטרטר, מדחס מזגן, לוח שעונים וכך הלאה - לשמור הכל!

בסופו של דבר, כל חלק יבוא יומו, ותוכל להשתמש בחלקים הללו במקום לרכוש אותם בפירוקיות או חדשים.

 

את גרוטאת הרכב, למכור לברזל...גם אם תקבל עליה 300 ש"ח, הרווחת אסופת חלקים לפיג'ו 205 ב-400 ש"ח בלבד. לטעמי משתלם.

 

זה היה כמעט בדיוק קו המחשבה שלי, אז כנראה זה באמת מה שאני הולך לעשות.

תודה רבה לכולם על התגובות :wink:

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

×
×
  • תוכן חדש...