Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דפיקות במרימים(שסתומים), נראה לי נגמר הסיפור [קולט 94']


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצטער התבלבתי,

עושים חריטה של הקראנק ולזה מביאים מיסבים חדשים.

 

לתיקון הזה אשמח לשמוע חוות דעת אם זה שווה בכלל?

וכמה זמן המנוע יחזיק אחרי זה אם בכלל?

ושוב אם למישהו יש הצעות או משהו להגיד בנושא אשמח לשמוע.

 

*** בקשר להצעה שמעלי של לקנות אוטו אחר, המטרה כמובן זה לא לרדת ברמה, שום אוטו בטווח המחירים של ה22K לא יהיה טוב כל הרכב הנוכחי כרגע ולא יהיו לו את התוספות והנוחות והכח הזמין שיש כרגע, להחליף למשהו אחר לא בא בחשבון אלא רק למכור ולהשאיר את הכסף בצד למשהו אחר, כמובן שפיג'ו 306 (שהיה לי) ופיאט אין בכלל על מה לדבר כמובן שלרכב צרפתי אני לא חוזר בחיים אחרי שראיתי שהיה לי חור בבלוק מנוע ב306 שהיה ונמכר באיזה 6 מתחת למחירון.

 

תודה,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה שלי היא בתיקונים כאלה (כפי שאמרת שזה מקובל לבצע דברים כאלה) כמה זמן זה אמור להחזיק? מה אומרת הסטטיסטיקה? ברור שאין תשובה חד משמעת שזה יכול לעבוד שבוע ויכול לעבוד שנים, אבל בערך מה הסטיגמה שעומדת מאחורי תיקון מסוג זה?

 

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

שלום לכולם.

למרות שרוב הדברים שנאמרו לך כאן מחברי הפורום נכונים,תן לי לעשות לך קצת סדר.

 

קודם כל,אין שום אפשרות שבעולם להרכיב מייסבים חדשים ללא ליטוש גל ארכובה במצב שלך!

 

מנוע משומש יעלה לך 3900 ש"ח(לפני מע"מ) במוסך שעדיף לא לציין את צורתו,במוסך שמכבד את עצמו יוסף למחיר הזה שמן מנוע,מסנן שמן,4 מצתים,מסנן דלק,רצועת תזמון ומשאבת מים.

 

ועדיין תשאר עם מנוע שאין לך שמץ של מושג מה מצבו.

לאור מחירי החלפים הזולים יחסית למנוע שלך,אני במקומך היית עושה אובראול שלם ונהנה משנים ארוכות של נסיעה שקטה,ואסביר את עצמי:

 

כדי ללטש גל ארכובה יש צורך לפרק את המנוע החוצה מהרכב,לפרק את גל הארכובה,לשלוח לחרט,לקנות מייסבים חדשים,ולהרכיב. ככה שאם המוסך ביקש 900 על פו"ה מנוע עכשיו הוא יבקש לפחות 1500+מחיר המייסבים ועבודת החרט,תגיע ל3500 ש"ח ותשאר עם אותו מנוע שהיה לך קודם ,ז"א המנוע כבר נסע הרבה ק"מ,מצב אטם הראש (שהינו רגיש במיוחד במנוע שלך) אינו ידוע,כמו גם מצב הרינגים וגומיות השסתומים.

 

ב4500 ש"ח ניתן לעשות אובראול מנוע מלא כולל בוכנות,שיפוץ ראש מנוע,חריטת גל ארכובה,מייסבים וטבעות בוכנה,שזה אומר מנוע משופץ מלא.

 

זו ההמלצה שלי אלייך,אם כבר מפרקים,אז לעשות מה שצריך פעם אחת ולסיים.

בברכה,אורן בן סימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...