Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דפיקות במרימים(שסתומים), נראה לי נגמר הסיפור [קולט 94']


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. אתה מודיע למוסך, שאתה מעוניין בהחלפת מנוע, וסוגר איתו מחיר.

2. המוסך רוכש לך מנוע מפירוקיה או מיבואן מנועים, ומרכיב אותו באוטו שלך.

3. אתה מקבל מהמוסך שטר מכר על רכישת מנוע, ואישור הרכבה.

4. עם המסמכים האלו אתה נוסע לכל מכון טסטים, מציג את המסמכים, הם בודקים שדגם המנוע מתאים לרכב שלך, ומעדכנים במחשב של משרד הרישוי את המספר של המנוע החדש.

ברישיון הרכב הכחול עדיין מופיע המספר הישן, ואתה יכול לנסוע ככה על למועד הטסט הבא, כלומר עד 18 לינואר 2009 במקרה שלך.

5. ברישיון הרכב החדש, שתקבל לקראת ינואר 2009, יופיע כבר מספר של המנוע החדש.

6. אם אתה רוצה, שהמספר של המנוע החדש יופיע כבר עכשיו, אתה הולך לסניף של משרד הרישוי (כמה שבועות אחרי שאישרת את המנוע במכון טסטים) ומבקש לקבל העתק מרישיון הרכב. מדפיסים לך במקום רישיון רכב חדש עם המספר של המנוע החדש.

7. אתה הולך לדואר, משלם את הרישיון החדש (כ 30 ש"ח, התשלום הוא רק על ביצוע פעולה) ונוסע איתו עד ל 18 לינואר 2009.

8. מועד הטסט המקורי נשאר כמו שהוא, ובכלל, מועד הטסט המקורי לא מזיזים אף פעם, בשום תנאי ובשום מצב.

 

9. אם הרכבת מנוע מדגם שונה ממה שהיה לך קודם, לא ניתן לאשר אותו במכון טסטים, ניתן לאשר אותו רק בעמדה 1 של משרד הרישוי המחוזי (חולון, ירושליים, חיפה או ב"ש, ) ויש צורך להציג אישור יבואן, שמאשר ביצוע שינוי כזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה מה שרשום ברישיון של אבי כבר כמה שנים מאז החלפת המנוע

IMG_1765.jpg

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שרשום ברישיון של אבי כבר כמה שנים מאז החלפת המנוע

רישום כזה, אני חושב בגלל שאולי כי מנוע מיובא.

 

עריכה:

אני הסתכלתי ברישיון שלי וראיתי רישום דומה, הסתכלתי ברישיון של רכב אחר במשפחה (אוקטביה 1.6 שנת 2000) - אוטו יד ראשונה שאצלנו מ-0 ק"מ עם כל היסטוריית טיפולים וכו', גם אצלו כזה רישום ומעולם לא הוחלף מנוע.

 

מיכאל אתה מתבלבל, אין קשר לרישום הזה והחלפת מנוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמדובר במספר כולשהו של רישום יבוא הרכב. כניראה החל משנה מסויימת, משרד הרישוי מדפיס מספר הזה.

 

זה שאצל מיכאל המספר הופיע אחרי החלפת מנוע - מקרי לחלוטין. אני בטוח שלכ"א יש רישום כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שתמיד זה היה כתוב ,ולאחר ההחלפה של המנוע ,הוא שם לב לזה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא יודע מה זה, אצלי ברכב שנת 92 יש את הרישום ואצל אבי שנת 96 גם זה רשום

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא יודע, אז למה לקבוע נחרצות, שזה קשור להחלפת מנוע ?

 

כמו שכבר אמרו, זה רשום ברישיון רכב של כל רכב, זה מספר אישור יבוא שניתן ליבואן או משהוא בסיגנון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נחרצות ולא כלום בינתיים אף אחד לא נתן תשובה ברורה לרישום כך שזה יכול להיות שאני צודק ויכול להיות שלא.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה ברורה אין לי, ואני לא יודע בדיוק, מה פירוש הרישום הזה.

 

אבל אתה לא צודק, כי היו לי לפחות 2 מכוניות יד ראשונה, המנוע לא הוחלף בוודאות של 100%, היה ברישיון שלן את הרישום הזה, והוא הופיע מיום עליה לכביש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה לך על התשובה, גם ברכב שלי לא הוחלף מנוע כך נאמר לי לפחות ע"י המוכר וכשראיתי את הרישום חשבתי שהוא שיקר, עכשיו אני יותר רגוע.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכאל, אם היית יודע באיזו מהירות רצתי ליראות מה רשום אצלי ברישיון רכב ואיזו הקלה שהיה עוד רישיון רכב להשוואה (אחד שבטוח ל-1000% המנוע מקורי).:scatter:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לעדכן פעם שלישית כבר,

עכשיו שהתברר לי מה הנזק וכולנו כאן נרגענו, אני לא מחליף מנוע.

כל הצרות קרו זה כי הבעלים הקודמים איפשהו לפני שנה וחצי או יותר לא טיפל באוטו מי יודע מה והיה "חאפר" כזה, לא החליף שמן כל חצי שנה\10,000 ק"מ ונוצר בוץ. יש למטה בקארטר רשת שמונעת מהלכלוך לעבור, אותה רשת בגלל הבוץ פשוט נסתמה ולא עבר שמן.

מה שקרה זה שהבוכנה שמתחתיה יש 2 מיסבים לא קיבלו שימון , והבוכנה פשוט דפקה עליהם כ-ברזל על ברזל, כתוצאה מזה הם נשחקו ונוצרו דפיקות והבוכנה התחילה לזוז שם במקום בקו ישר - למטה ולמעלה היא גם זזה ימינה שמאלה קצת ומזה בעצם הדפיקות.

 

אחרי שאבא שלי ואני ראינו היום את הנזק והתייעצנו , הוחלט לא להחליף מנוע אלא להביא מיסבים חדשים , ולחרוט אותם בשביל להתאים למנוע.

 

מה דעתכם?

יש סיכוי שהמנוע יחזור להיות כמו שהיה לפני הנזק?

האם יש סיכוי ששוב יהיו דפיקות אחרי חודש-חודשיים ובעצם לא עשיתי כלום?

האם זה נקרא אוברול?

אם יש למישהו מה להגיד בנושא ובנוגע להחלטה אשמח לשמוע.

 

תודה,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חורטים קרנק ומתאימים לו מיסבים אנדרסייז שמותאמים למידה שנחרטה. אני לא שמעתי על אפשרות של חריטת מיסבים. בחלק החיצוני שלהם הם מותאמים בגודלם לחלקים בתוכם הם יושבים ובחלק הפנימי שלהם יש ציפוי שמיועד לעבוד מול הקרנק. אם אתה חורט את הציפוי הרסת את המיסב. אני אשמח ללמוד אם יש סידור אחר מהמוכר לי, אבל אני בספק. בכל מקרה, כמעט בטוח שהמשטחים על הקרנק פגועים בצורה שמחייבת טיפול.

 

יתכן שתצליח לסחוב עוד קצת עם המנוע בעזרת אלתור כזה או אחר. זה לא אוברול בשום מקרה, והמנוע לא יחזור להיות כחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני מבקש לא לקבוע קביעות כמו הבחור עם ה"רשומון יבוא". לרגע חשבתי שקניתי אוטו עם מנוע מוחלף.

 

2. לפותח השרשור - ב22K אפשר להביא מכוניות נהדרות, משנתונים מתקדמים מאוד, בטח יותר משנת 1993.

 

דוגמאות: קסארה מודל 2000, פיג'ו 306 מודל 99, פיאט פונטו ספייס שנת 2001, קאיה ריו 2002 וכך הלאה.

 

מקווה שהבהרתי את הנקודה - לא חייבים לרכוש את המכונית עם הפוזה הכי מנקרת עיניים. המכונית שלך נחשבת מאוד יקרה בשנתון שלה, אפילו לעומת הלאנסר שעליה היא מתבססת.

 

הצעה שלי - תתקן את המכונית בתיקון הכי מינימלי ומכור אותה הלאה. תנסה למצוא אח"כ אוטו אחר, זול יותר.

 

בשבילך אני מציע פיאט בראבה שנת 99...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...