Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם, סתם. נראה לכם? :-P

 

אבל משודרת תוכנית בישול כל-כך מפגרת, שהייתי חייב לשתף אתכם.

 

למען האמת, הטלוויזיה יושבת אצלי רוב הזמן ללא שימוש, ואני צופה בה בערך שעה בשבוע. (השבוע שעתיים, בגלל המופע המוטורי ;-)). אבל אחרי יום עמוס לימודים - הרשיתי לעצמי להתאוורר. הדלקתי לפני חצי שעה - ואני רואה כמה חבר'ה מבשלים. פתאום נכנס הרס"ר (אין לי מושג מי המנחה, אבל אם זה שמן כמו רס"ר וצועק כמו רס"ר - אז זה כנראה הרס"ר) וצועק עליהם: "מהר, ניוקי קרפצ'יו ברוטב בלה-בלה-בלה, מהר!". המסכנים נלחצים. בין לבין משודרים מונולוגים יותר טיפשיים מהישרדות. (ולא, אני לא רואה הישרדות. אבל כדי להבין כמה התוכנית הזו טיפשית, צריך לצפות בה 3 דק', לא?). כיביתי את הטלוויזיה בבוז. מעדיף לראות (עוד) פרמטרים ופונקציות משונות על הביזיון הזה.

 

לפני דקה הדלקתי שוב - ואותו מנחה משעשע שוב נובח על אחד המתמודדים: "היית הטוב מכולם. הטוב מבין הגרועים". למה המפיקים יוצאים מנק' הנחה שלהשפיל אנשים יביא רייטינג? עד כדי כך החברה שלנו רדודה?

 

אני עדיין מזועזע על מה אנשים מבזבים את שעות הפנאי שלהם.

 

סתם עיצבן אותי. אביעד.

פורסם

גועל נפש של תוכנה תועבה.

מי הוא חושב את עצמו בכלל האפס הזה

צריך להוריד אותה מהאוויר, אין שום מטרה בתוכנית.

הגענו לתחתית אם משדרים דבר כזה בפרים טיים

פורסם

מה שמדהים אותי באופן אישי הוא כמות תוכנית הריאלטי שצצות לאחרונה בטלוויזיה.

 

אז מה היה לנו?

זמר נולד - היה.

רקדן נולד - היה.

גריז נולד - היה.

טבח נולד - ראה הנ"ל.

חתן נולד - היה (שרון איילון ומי-שזה-לא-היה).

כלה נולדת - היה (לא זוכר את השם של הבחור או התוכנית, אבל היה בוודאות).

 

אני בכלל חושב שהנהלת הפורום המכובד הזה צריכה להרים את הכפפה ולהתחיל תחרות מכונאי נולד. אני אפילו מציע את השם "נולד לגרז". ניקח חבורה של חובבי עשה זאת בעצמך, ניתן להם כלים וסדנא ובכל שבוע נשלח אותם להתמודד מול לקוח זועם אחר שינסה לתקן מקסימום תקלות במינימום עבודה. בצוות השופטים ישבו, כמובן, בני ל. שיסביר בכל שבוע מחדש למה טמבל זאת לא קללה וצביקה קרבורטור שיסביר למה אין צירוף מקרים אלא הצטרפות מקרים. אפשר להוסיף לצמד חמד זוג שופטים מתחלף משאר תותחי הפורום ונקבל ריאלטי מטורף.

 

שלומי - אתה מרים את הכפפה? :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מכונאי נולד לא נשמע טוב, אבל נהג נולד זה כבר משהו אחר :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אביעד,

במקרה גם לי יצא לראות 2 דקות מהתוכנית, ולא הבנתי מה הולך שם, איזה דביל אחד צועק על איזה טבח ופשוט מבייש אותו

ובסוף אומר לו תעוף מהמטבח.

אני במקום הטבח (שכמו דביל הלך בשקט) הייתי זורק לו את מה שהוא הכין שם על הפרצוף ושיתפוצץ!

פשוט תוכנית מזעזעת !

 

אבל יש גם חלק חיובי, יש שם איזה אחת בג'קוזי דומנית נראה לי:wink:

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

יצא לי לראות את זה שבוע שעבר

תוכנית ממש מטומטמת ותת רמה

ה"שף" שם חושב שהוא איזה מלך או משהו

אם הייתי בתוכנית הזאת ממזמן הוא היה מקבל איזה מחבט בראש

Toyota Yaris TS

 

פורסם
מה שמדהים אותי באופן אישי הוא כמות תוכנית הריאלטי שצצות לאחרונה בטלוויזיה.

 

אז מה היה לנו?

זמר נולד - היה.

רקדן נולד - היה.

גריז נולד - היה.

טבח נולד - ראה הנ"ל.

חתן נולד - היה (שרון איילון ומי-שזה-לא-היה).

כלה נולדת - היה (לא זוכר את השם של הבחור או התוכנית, אבל היה בוודאות).

 

אני בכלל חושב שהנהלת הפורום המכובד הזה צריכה להרים את הכפפה ולהתחיל תחרות מכונאי נולד. אני אפילו מציע את השם "נולד לגרז". ניקח חבורה של חובבי עשה זאת בעצמך, ניתן להם כלים וסדנא ובכל שבוע נשלח אותם להתמודד מול לקוח זועם אחר שינסה לתקן מקסימום תקלות במינימום עבודה. בצוות השופטים ישבו, כמובן, בני ל. שיסביר בכל שבוע מחדש למה טמבל זאת לא קללה וצביקה קרבורטור שיסביר למה אין צירוף מקרים אלא הצטרפות מקרים. אפשר להוסיף לצמד חמד זוג שופטים מתחלף משאר תותחי הפורום ונקבל ריאלטי מטורף.

 

שלומי - אתה מרים את הכפפה? :wink:

 

תכניות ריאליטי הן הז'אנר המועדף בשנים האחרונות. מועדף על כל הצדדים.

למפיקי התכניות, לא משלמים לשחקנים הון תועפות, לא בדיוק צריך במאי, תסריטאות לא מדברת שם וההפקה בגדול ממש זולה.

לצופים בבית, חלק מהם לפחות, נותנים להם את זכות הבחירה. "שלח SMS למספר X, שלם עשרות שקלים אבל לא נורא, העיקר הצבעת"

כך גם חברות הסלולר עושות לא מעט כסף, כמה אלפי הצבעות היו בכוכב נולד האחרון?

 

וכן, את רס"ר המטבח גם אני ראיתי.

זה כבר מצחיק עד כמה שהתכנית מטומטמת.

GS300.

פורסם
מחבט? אני הייתי הולכת על מחבת...

 

נו באמת, אז טעיתי

ביג דיל.

מצטער מעומקי ליבי שאני לא פרופסור ללשון והבעה.

 

ד"א ויטלי

הברקה מעולה

אהבתי:lol:

Toyota Yaris TS

 

פורסם
נו באמת, אז טעיתי

ביג דיל.

מצטער מעומקי ליבי שאני לא פרופסור ללשון והבעה.

אם לא היית כותב את זה לא הייתי יודעת בכלל שזו הייתה שגיאת הקלדה...

 

ואם חשבת שזה כוון בתור עקיצה - אתה טועה לחלוטין, ואם ככה זה נשמע אני מתנצלת - זו הייתה הלצה בלבד.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני עדיין מזועזע על מה אנשים מבזבים את שעות הפנאי שלהם.

 

למה להזדעזע כשאפשר פשוט להחליף ערוץ?

אני ממליץ על ערוץ ההיסטוריה או BBC Prime.

 

ולכל אלו שמתעצבנים על השף, יא חבורת פתאים, אתם לא מבינים שהכל זה משחק וחלק מה-show?

בלי זה מי היה מסתכל על עוד תוכנית בישול?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...