Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים , אני רוצה לשמוע את דעתכם, כי עד עתה הדעות דיי חלוקות..

אז ככה,

הרכב: מגאן סדאן חדשה רמת גימור EX

הבעיה: התקנת רמקולים על המדף האחורי - (האלו שמותקנים בדלתות האחוריות הם על הפנים הן במבחינת אלמנט והן מבחינת המיקום המזוויע שלהם ) - החלטתי כבר שאני אשים שם איזה קומפננט 6.5 (כרגע לא משנה עם מגבר או בלי ..) על המדף האחורי.

על המדף האחורי תקועה באמצע קופסא לאיכסון חפצים מיותרת - מה שמשאיר כביכול מקום משני הצדדים לרמקול במידה זאת.. (ראו תמונה )

אך שוד ושבר , מתחת למקום הקלאסי הזה יש רצועת פח , (כאילו בכוונה רצו לדפוק שם את אופציה להתקנת רמקול :?:) יש רצועה כזאת בכל צד.. (שוב ראו תמונה.. )

יחד עם זאת ההקופסא שיושבת באמצע הפח כבר חתוך.. - כך שאם מוציאים את הקופסא (מחוברת עם 4 ניטים למדף ) נשאר הרבה מקום ומה שנשאר זה לשים שם דיקט במקום ולעשות בו חורים לרמקולים , מה שיעשה את הרמקולים קצת יותר צמודים אחד לשני.. -

עכשיו - הייתי אצל שני מתקינים .. אחד גורס שאפשר לחתוך .. שני טוען שלא, ואומר שרק האופציה של הוצאת הקופסא באה בחשבון..

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

 

מה אתם אומרים?

 

אשמח לשמוע את דעתכם ..

shelf.jpg

right.jpg

left.jpg

box.jpg

פורסם

למה קומפ' מאחורה לא ביזבוז של כסף?

שים מקדימה ונגמר הסיפור,

לחתוך לא הייתי מציע זאת נראת קורה חשובה.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
+1

 

לא לחתוך...

אותי לא מעניין אם זאת קורה חשובה, אני מניח שהאוטו לא יתקפל וישבר כשתוריד אותם, רמקולים מאחורה פשוט לא שווים את המאמץ...

תוסיף את הכסף לציוד יותר טוב מקדימה

 

לא יודע..

א. זה רנו מגאן - שידוע שחבורת המהנדסים שתכננה אותה היתה חרשת , כי אחרת אין הסבר מדוע הזניחו כל כך את נושא הרמקולים..

ב. מקדימה זה גם סיפור בפני עצמו ולא כל רמקול מתאים,- היו לי רמקולים מקוריים (אלו עם מגנט בגודל סוכריית מנטוס) ובהמלצת חברי פורום אנגלי , שדרגתי לפיונייר TS-Q131Q -

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

שאלו רמקולים שתוכננו במיוחד לרנו

מיותר לציין שנאלצתי להזמין מחו"ל כי ליבואן בארץ/סוכנות רנו לא היה מושג ירוק על הדגם הזה... ..

והם נותנים צליל שהוא הרבה יותר טוב מהרמקולים המקוריים, אבל עדיין חסר עומק..

 

שאלתי שאלה דומה בפורום של בעלי רנו באנגליה , שם הדעה הרווחת היא דווקא להחליף רמקולים בדלתות האחוריות דבר שמשפר פלאים את הסאונד הכללי ברכב.. הנה דוגמא - כולל הוראות...

http://www.ray-lee.co.uk/megane/PDF/RearSpeakerUpgrade.pdf

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

 

 

ברכב הקודם שלי היו מאחור 6X9 מחוברים למגבר . שנתנו סאונד איכותי וטוב.. אני מניח שכאן זה יהיה בהתאם לא?

פורסם

דעתי האישית, שזוג קומפוננטים טובים מקדימה וסאב זה ההרכב הכי טוב.

אבל כנס לאיזה רכב אם 4 רמקולים, תנתק פה תרכיב שם תראה מה דעתך על העניין, אם תוספת האחוריים ידליקו אותך באמת..

אני אומר אל תתן לשתי קורות פח להפריע לך...

פורסם

אני לא חושב שרנו אוהבים סתם לשים פח בכל מיני מקומות אגב יש לי את הרכב הנ"ל ולתשומת ליבך ראה שרוב הרכב (מבחוץ) פלסטיק חוץ מהמכסה מנוע וחלונות וכו'. דעתי היא אל תנסה להנדס את הרכב מחדש ולהוריד פה ושם כל מיני חתיכות כי הם "מפריעים" לרמקולים. אני שמתי ברכב הזה מקדימה רמקול חמוד קטן של בלאופנקט ששיפר את הסאונד בצורה ניכרת ונותן גם באס נחמד. שים משהו איכותי מקדימה ורוב הסיכויים שלא תצטער.

 

עידן

פורסם
אני לא חושב שרנו אוהבים סתם לשים פח בכל מיני מקומות אגב יש לי את הרכב הנ"ל ולתשומת ליבך ראה שרוב הרכב (מבחוץ) פלסטיק חוץ מהמכסה מנוע וחלונות וכו'. דעתי היא אל תנסה להנדס את הרכב מחדש ולהוריד פה ושם כל מיני חתיכות כי הם "מפריעים" לרמקולים. אני שמתי ברכב הזה מקדימה רמקול חמוד קטן של בלאופנקט ששיפר את הסאונד בצורה ניכרת ונותן גם באס נחמד. שים משהו איכותי מקדימה ורוב הסיכויים שלא תצטער.

 

עידן

נכון, יש לא מעט חלקי מרכב מפלסטיק ברכב, ועדיין הרכב כבד מאוד כנראה שזה על חשבון משהו.

סוגיה נוספת היא כמו שכתבתי מקודם , היא הרמקולים מקדימה, שיש שם בעיה חמורה של של עומק, ולא כל רמקול 5.25 נכנס שם. גם הוא תפוס רק עם שני ברגים במקום 4 ברמקולים קונווציונליים. אפילו כתוב שם "USE ONLY RENAULT LOUDSPEAKER"

ממה שאני מבין, בשביל להתאים שם רמקול אחר בעל מגנט רציני יש צורך בחיתוך של מגן הגשם מאחוריו (כבר ציינתי שרמקולים לא היו בראש מעייניהם של המהנדסים ברכב הזה?) , וזה ניראה לי קצת קיצוני במיוחד אחרי שקראתי כי על חדירות של גשם שגרמו לקצרים ברמקול. או צריך לעשות בניה דיי רצינית שם עם הגבהה בשביל להתאים רמקולים גדולים יותר.

ולמען האמת בגלל שאני לא רוצה להיות שפן ניסיונות עשיתי חיפושים לראות אם יש כבר איזה רכב שבעליו עשה איזה שיפור בנושא ולא מצאתי. (למי שיש מוזמן להראות )

לכן הלכתי על האופציה של הפיונייר המיוחדים לרנו. מה שעוד הביא אותי לחשוב שאם חברה כמו פיונייר הרימה את הכפפה ועיצבה זוג רמקולים בשביל רנו , אשר מתאימים לכל הדגמים של רנו שמסתבר סובלים מהבעיה הזאת, כנראה שאין פתרון אחר במיוחד לא מקדימה.

סיבה נוספת לרמקולים מאחור היא העובדה בגלל המרחב היוצא דופן של הרכב נוסעים שיושבים מאחור לא שומעים כלום. דבר שמאוד ביאס את אישתי שמחתה על כך. (בנסיעות ארוכות היא יושבת מאחור עם הילדה)

 

לגבי סאב - יכול להיות שבאמת סאב הוא פתרון טוב ואפילו ה HU שלי כולל יציאת PRE לסאב . אבל אני עדיין מסתייג ממנו כי:

א. הדבר תופס מקום בתא המטען - דבר שאישתי מטילה עליו וטו דיי רציני

ב. דורש יותר תקציב שכן מגבר צריך להיות מורכב גם

ג. שוב בסוגיית הנוסעים מאחור אשר יסבלו בעיקר מעודף באסים.

פורסם

אני גם אומר לא לחתוך - אתה תצטער על זה כשתמכור את הרכב או מתישהו כשיתחשק לך לחזור לצורה המקורית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אומר לא לחתוך - כן להחליף רכב

:-D

נו באמת חשבתי שיש כאן תגובות יותר רציניות

בנוגע לסוגית ה"מה יקרה בשעת מכירת הרכב" , זה אף אחד לא נביא, יש כאלה שיבדקו ויש כאלו שלא , ולא בטוח שזה יפריע למישהו. כל זאת נכון כאשר יוצאים מנקודת הנחה שזה לא גורם לאיזה החלשה של המדף האחורי..

 

אבל אולי בכל זאת בשביל ללכת על בטוח - אולי נעשה זאת ע"י הוצאת הקופסא .

פורסם

זה לא הקטע שיבדקו, זה הקטע שאתה אולי תרצה להחזיר לאחור את מה שעשית ותהיה לך בעיה.

 

אם זה משהו שלא גורם כלשהיא בעיה קוסמטית ברכב חוץ מהתקנה של רמקול שלא יהיה לך איכפת למכור עם הרכב אז אני לא רואה מה עוצר בעדך.

 

במקרה שלי אני בניתי פוד לשני סאבוופרים על מגש אחורי של טויוטה קורולה והייתי צריך לחתוך את הפלסטיק של המכסה של מנורת הבלם במגש האחורי - מה שהיום קשה מאוד למצוא אפילו בפירוקיות וברור לי שאני אהיה בבעיה כשאמכור את הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מבחינת חיתוך אתה יכול לחתוך..

לי יש את האוטו הנ"ל ועשיתי חורים לקומפוננט 6.5 נכנסו שם כמו גדולים..

ולא צריך לעשות שום חיתוך בפח..וגם לא חייב להוציא את הקופסה הזאת..

אם אתה רוצה אני יוכל לשלוח לך תמונות כדי שתראה על מה אני מדבר..

 

עריכה: עכשיו ראיתי שאצלך הקופסה מוטבעת בתוךך הפלטה חשבתי שהיא מונחת סתם..

 

מקווה שעזרתי ..:)

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
מבחינת חיתוך אתה יכול לחתוך..

לי יש את האוטו הנ"ל ועשיתי חורים לקומפוננט 6.5 נכנסו שם כמו גדולים..

ולא צריך לעשות שום חיתוך בפח..וגם לא חייב להוציא את הקופסה הזאת..

אם אתה רוצה אני יוכל לשלוח לך תמונות כדי שתראה על מה אני מדבר..

 

עריכה: עכשיו ראיתי שאצלך הקופסה מוטבעת בתוךך הפלטה חשבתי שהיא מונחת סתם..

 

מקווה שעזרתי ..:)

 

בלי לחתוך? אשמח מאוד אם תעלה/תשלח תמונות כאן או בה"פ.

לגבי סוג הרמקולים, אני סגור כרגע על זה שהם יהיו קומפוננט בגודל 6.5 ,מתבלט בין JBL ל פיונייר או מורל.

פורסם

אדון TWEETY73 היקר ,

 

התגובה שלי היתה דיי בהלצה (למרות שהתכוונתי למה שאמרתי בלא לחתוך - יש סיבה למה הדברים שם) ,

 

מה גם שהיא באה לייצג דיעה שלי (ואני מתייחס בה אלי בלבד) בנושא רכב :

 

אני לעולם לא אקנה רכב שאין לי בו אפשרויות להתקין מה שאני רוצה מבחינת סאונד,



וזה אומר מקום לרדיו דיסק משלי ולא השטות שמגיעה עם הרכב או מקום בדלתות לקומפוננט וכד'.

זה לא משנה איך - בסוף צריכה להיות מערכת מסודרת ברכב - כי לי זה לא פחות חשוב.

אם יש מתאם פלסטי (כמו במאזדה 3 ובקורולה למשל) או שטבעת MDF תספיק עבור המידבס של הקומפוננט מקדימה - אחלה -

אם אין מצב - לא קונה את הרכב .

 

אבל אני מניח שהשיקולים שלנו שונים.

 

בכל אופן אני אומר לך - לא לחתוך , לך תדע על מה חשבו מהנדסי הרכב.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
בלי לחתוך? אשמח מאוד אם תעלה/תשלח תמונות כאן או בה"פ.

לגבי סוג הרמקולים, אני סגור כרגע על זה שהם יהיו קומפוננט בגודל 6.5 ,מתבלט בין JBL ל פיונייר או מורל.

 

 

הנה התמונות:

 

norm_C9A9B2F1D2A74A939E95CDED7269A038.JPG

 

norm_2088E019CA754A32B4F74FED7C78BCC6.JPG

 

norm_EE72C83B0F86423EA027D5458488C3D0.JPG

 

norm_12A5EFE06DC945D69ED62659834EDC81.JPG

 

 

נ.ב: בתמונה השנייה איפה שאצלי נמצאים הקרוס אוברים (אמצע הפלטה) אצלך יש את הקופסה שמפריעה לך..

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...