Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב: בתמונה השנייה איפה שאצלי נמצאים הקרוס אוברים (אמצע הפלטה) אצלך יש את הקופסה שמפריעה לך..

 

 

אכן ,

יותר מזה, כי הקופסא למעשה מורכבת מקופסא שיושבת על מסגרת .. כך שזה יותר רחב , אני מקווה שאחרי שהקופסא תהיה בחוץ - זה יהיה הרבה יותר פשוט , בנתיים כבר אירגנתי פלטה שתשב בשקע שיש שם במדף כדי למלא את החלל . ואני מקווה שאני בדרך הנכונה..

 

ל SUPER_T ,

יש משהו קצת בדברים שלך, והיתה לי התלבטות כזאת, כי עד לפני מספר חודשים הייתי בדעה , שמערכות שמע מקוריות נשמעות מצויין ואין מקום לAFTERMARKET ואפילו גרסתי שבאיזה שהוא שלב השוק הזה יקטן.. - אעפס טעיתי , מודה ואפילו בגדול.

אני מאוד מאוכזב ממערכות שמע מקוריות , היום אני יכול לומר שמרביתן נותנות סאונד מאוד בינוני ..

לפני שרכשתי את הרכב ,חשבתי שאוכל לעשות בו ככל העולה על רוחי , לצערי לא יכולתי לקחת את דגם ה 5 דלתות שהיה הרבה שימושי להתקנות ברכב, ולא חקרתי לעומק את בית ההתקנות במגאן, אבל זה באמת דבר שניתן לפתרון מה שגם במגאן יש אפשרות להתקנת HU , בגובה כפול DOUBLE DIN ,

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סוף דבר - הרוב כאן טען לא לחתוך אז לא חתכתי

הקופסא הוצאה - (מסתבר שיש גם קופסא וגם מסגרת שכולם עם ניטים פלסטיק כאלו)

עץ לבוד 5 מ"מ מצופה "שטיח" מאותו סוג דיפון שנמצא בתא המטען , המגשר על "חור" שנוצר כתוצאה מהוצאת הקופסא (היה פיספוס במיקום הMID-WOOFERS , שהיה אפשר להרחיק אותם עוד קצת אבל לא נורא)

 

זהו כרגע אין מגבר והרמקולים מחוברים ישירות ל HU .. (בנוגע למגבר , אני לא מוצא שום נקודה שבה אוכל לעבור את קיר האש כדי להעביר את 12V מהמצבר ולכן העניין מתעכב אם למישהו יש פתרון אשמח לשמוע)

IMG_6832.JPG

IMG_6833.JPG

×
×
  • תוכן חדש...