Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז בוא תסביר לי, איך מודדים צמיג? ה GT נגמרו אחרי שנתיים, ושכחתי לציין, כ-12000 ק"מ (אין טעות, שתים עשרה אלף).

עוד לפני שהם נגמרו, האחיזה שלהם היתה בקרשים והזנב החליק לי על כל כביש שלא היה יבש לגמרי (ולפעמים גם אם הוא היה יבש). ה LASSA הם עולם אחר, אוחזים טוב (אני לא אומר מצוין, בכל זאת צמיגים פשוטים, לא ספורטיביים), ועד עכשיו מחזיקים יפה (שנה וחצי). הם עולם אחר בהשוואה ל- GT, ומנסיון עם מישלין אנרג'י וברידג'סטון B390, אין הבדל משמעותי באחיזה (היות ומדובר במכוניות שונות, קשה לשפוט בדיוק, אבל זה בהחלט קרוב).

 

 

מה הקשר לנגמרו או לא נגמרו?

היו לי קומהו שגם כאשר הם נגמרו, הם נראו כחדשים...

 

איך מודדים צמיג?

יש אינספור פרמטרים.

 

אני הייתי מחלק את ביצועי הצמיג למחלקות הבאות:

 

אחיזה ביבש

אחיזה ברטוב

בלימה ביבש

בלימה ברטוב

רעש (כחדש וכמשומש)

אורך חיי הצמיג (TREAD)

יציבות (durability,stability)

 

אני בטוח ששכחתי משהו, אבל זה מה שעולה לי בראש כרגע.

 

ברור שעל כל אלה משפיע בראש ובראשונה התכנון, ואיכות המהנדסים המתכננים שבחברות הגדולות משתמשים בכלי תכנון ובדיקה

ובחומרים הרבה הרבה יותר איכותיים מאשר בצמיגי הג'אנק הסיני או האירופאי במקרה שלך.

שלא לדבר על תהליכי ייצור, בקרת איכות, תשומת לב לפרטים. הדברים האלה עולים עוד קצת כסף. מה לעשות.

 

אבל עזוב, אם אתה אומר שאתה ניסית בכמה רכבים שונים, כמה צמיגים שונים בדגמים לא ידועים בגילאים לא ידועים והLASSA (לאסי שובי הביתה?) הוא צמיג על בשבילך, אז מי אני שאחלוק על כך.

 

אני מאחל לך לחזור הביתה בשלום,ולישון טוב בלילה כשברכבך מורכב צמיג מאיכות מפוקפקת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...