Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2000 ש"ח? לאחד? זה מספר אמיתי, או צורת ביטוי?!

 

נראה לי שהשילוב בין יונדאי למרצדס קצת בלבל להם את המחירון...:roll:

 

בכל מקרה, כמו שאמרתי, לפנות אל היבואן זה רק כמוצא אחרון.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יבואנים מוכרים לך את הצמיגים במחיר מחירון + פרמייה שמנה.

בכל הצמיגיות ימכרו לך את הצמיג בחצי מה"מחיר מחירון".

 

תעשה את החשבון.

 

אני לא יודע באמת אם זה עולה 2000 שקל,

אבל אחרי ששמעתי מחירים של צמיגים דרך היבואן, אני לא אתפלא אם זה באמת המחיר שידרשו עבור הצמיג.

 

( ביקשו מחבר שלי כמעט 2000 ש"ח לצמיג, כשאותו צמיג בדיוק באיזה חנות בפ"ת עלה 750, כולל התקנה ואיזון.

באחת הפעמים שהייתי במוסך של אודי ראיתי בנאדם מזמין זוג צמיגים לA8 ב3 ומשהו אלף שקל לצמיג.

אותו צמיג בדיוק (ספורט קונטקט2) ששמנו אצל אבא שלי בערך חודש לפני, בפחות משליש מהעלות הזאת. )

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
וצמיגי GT הן צמיגים טובים,כמובן לא כמו הדאנלופ או המישלין אבל זה צמיג די טוב. מניסיון איתו

GT הוא חרא של צמיג. מנסיון איתו.

(צמיג בן שנתיים היה כבר יבש, סדוק וגמור- כבר לא היה לו "בשר")

החלפתי ל LASSA ATTRACTA, הצמיגים ה"משפחתיים" שלהם. הם לא רעים ביחס לצמיג פשוט (אני לא חושב שהם נופלים מהצמיגים הבסיסיים של החברות היותר גדולות, כמו מישלין אנרג'י לדוגמה).

"ai motoare capul doare"

פורסם

לא מודדים צמיג לפי כמה זמן הוא מחזיק, או איך הוא נראה.

 

אבל קצת בזבוז זמן להסביר את כל התורה לאנשים שקונים זבל סיני (GT) או זבל אירופי (LASSA).

אני ממש מתקשה להבין למה אתם מתפשרים בגדול על רכיב כה חיוני.

זה לא שהצמיגים הזבל עולים חצי מחיר מצמיג רגיל, הם סה"כ נמכרים בכמה עשרות שקלים פחות ליחידה...

 

יש לי חבר שאשתו נוהגת בסובארו DL, והוא רצה לחסוך, שם WESTLAKE ב150 שקל לצמיג , ואחרי יומיים התפוצץ לו צמיג.

לאחר תקופה קצרה החליף בכל הרכב לקומהו ב180 ליחידה, אז בשביל ההפרש הזה שווה לסכן את חייכם?

הרי הזול עולה יקר, וכל החירטוט הזה של החברות בנות זה בולשיט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא מודדים צמיג לפי כמה זמן הוא מחזיק, או איך הוא נראה.

 

אז בוא תסביר לי, איך מודדים צמיג? ה GT נגמרו אחרי שנתיים, ושכחתי לציין, כ-12000 ק"מ (אין טעות, שתים עשרה אלף).

עוד לפני שהם נגמרו, האחיזה שלהם היתה בקרשים והזנב החליק לי על כל כביש שלא היה יבש לגמרי (ולפעמים גם אם הוא היה יבש). ה LASSA הם עולם אחר, אוחזים טוב (אני לא אומר מצוין, בכל זאת צמיגים פשוטים, לא ספורטיביים), ועד עכשיו מחזיקים יפה (שנה וחצי). הם עולם אחר בהשוואה ל- GT, ומנסיון עם מישלין אנרג'י וברידג'סטון B390, אין הבדל משמעותי באחיזה (היות ומדובר במכוניות שונות, קשה לשפוט בדיוק, אבל זה בהחלט קרוב).

"ai motoare capul doare"

פורסם

אותו צמיג בדיוק (ספורט קונטקט2) ששמנו אצל אבא שלי בערך חודש לפני, בפחות משליש מהעלות הזאת. )

 

באיזה מידה הצמיגים? מה חוות הדעת שלך על הספורט קונטקט? מחיר?

 

אודה לפרטים נוספים.

פורסם
באיזה מידה הצמיגים? מה חוות הדעת שלך על הספורט קונטקט? מחיר?

 

אודה לפרטים נוספים.

 

מידה שמתאימה ל A6 :)

לא זוכר בדיוק את המידה. אם אני לא טועה זה 225 על ג'נט 17 אינץ'.

 

חוות דעת? לא יצא לי יותר מידי נסיעה ספורטיבית עם האוטו הזה ולהשוות אותם לאחרים.

בסה"כ - די מרוצים מהם (למרות שלפי חודש החלפנו לצמיג אחר).

 

מחיר אני לא יכול לפרסם.

זה דרך מוסך/פאנצ'ריה שעובדת עם החברה ואנחנו מקבלים אצלהם מחירים מיוחדים.

אבל גם המחיר הרגיל שיש בשוק הוא נמוך בהרבה מהמחיר שרצו בצ'מפיון.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא מאמין שזאת האפשרות היחידה- בדוק שנית.

התקשר לצמיגי דניאל בחיפה, הם יבואנים של קומהו, לדעתי יש להם את הדגם הנ"ל.

04-8660743

עידן

 

אני לא ממציא שום דבר. הייתי בשלוש צמיגיות באחת מהן התקשר המנהל לכל היבואנים בארץ של: קונטיננטל, מישלין, יוקוהמה, ברידג'סטון, פירלי, דנלופ, קומהו וכד'. לאף אחד לא היו במלאי צמיגים במידה המתאימה לסנטה פה.

פורסם
אם בGT אתם מתכוונים לGT-SPORT, אכן חרא צמיג.

 

מתפקד כזוג קדמי ברכב של אבי. לאחר שנה, הם יבשים ומאבדים אוויר מהר מאוד.

ההיגוי על הפנים מאז בהם התבלו..

 

אצלי באוטו היו צמיגים שנקראו GT Champiro או משהו כזה... זוועה.

 

זה הסמל של החברה:

images.jpg

"ai motoare capul doare"

פורסם

אגב, קומהו זה לא צמיג סיני??

 

אני רואה שמפרסמים אותם דיי הרבה. הם שווים או שזה אותה גברת בשינוי אדרת?

 

תודה.

פורסם

קומהו הוא צמיג קוריאני ולא סיני ויש לו דגמים ממש לא רעים.

התקשרת לצמיגי דניאל?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...