Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בין השנים 1998-2005 היתה סכנה לפורמולה-1, שנראה שהיא מתקרבת גם לאליפות העולם בראלי.

ביו השנים הללו זכינו לראות את אחד מנהגי הפורמולה-1 הגדולים בהיסטוריה מגיע לדומיננטיות כזו שאיימה על הפופולריות של הענף וגרמה להרבה אוהדי מרוצים להפסיק לצפות במרוצים.

ביחד עם עוד גורמים שלא כאן המקום להרחיב עליהם מיכאל שומאכר גרם להרבה אנשים להתרחק מצפייה בספורט הזה .

 

והנה התחלנו את עונת 2008 בראלי העולמי וממש עכשיו לפני ראלי שבדיה שאולי יביא את סבסטיאן לואב לניצחון השני הרצוף שלו העונה וה-38 בקריירה עלה הרעיון הזה במוחי הקודח.

בשנה שעברה זכינו לראות דו-קרב בין הנהג הצרפתי לבין מרקוס גרונהולם שפרש ומה יהיה השנה ?

הרי ברור לכולם שסבסטיאן לואב הוא נהג הראלי המושלם ביותר שהיה אי פעם, כנראה טוב יותר משהיו אי פעם וולטר רוהל, מיקולה וקאנקונן וכן, גם מאקינן , מקריי ובארנס.

הם כולם היו שם ו..גם הוא . כל מה שעשה אי פעם סיינז או ביאזיון במסלולי הראלי לואב עשה וגם יותר, זה בטוח.

 

ראלי הוא ספורט מוטורי מאד ויזואלי, מאד חי אבל מרגע לרגע הכל נהיה צפוי יותר ויותר ולמעשה כאילו התוצאות ידועות מראש, עד כדי כך ידועות שגם לקראת שבדיה צפוי שלואב יעשה את זה שוב .

השנה נראה כאילו לואב יטייל לאליפות הקלה ביותר במשך כל הקריירה שלו ומתחיל לקונן בי החשש כאילו לואב "הורס" את אליפות העולם. כמה אפשר לראות ראלי שהתוצאה ידועה מראש ? תחשבו מה כולם ורבים גם בפורום הזה , אמרו לנוכח הדומיננטיות של שומאכר ותחליפו את השם של הגרמני בצרפתי.

 

ו...שוב כרגיל, יש לי עוד הרבה מה לכתוב בנושא אבל נשאיר קצת גם לכם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

עוד לא אבדה תקוותנו, עיני תלויות אל מיקו הירבונן.



משהו חייב להישבר בהגמוניה הצרפתית.

מעבר לכך, מעניין לראות מה יעשה הכוח העולה מהמזרח העונה - האם הסובארו החדשה תהיה תחרותית מהיום בו תעלה למסלול, כפי שהייתה הסיטרואן? האם סוזוקי יהיו יותר מסתם קבוצת קישוט? עוד כמה מירוצים נדע האם אפשר לוותר על העונה או לא.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

אני חייב להסכים עם דובי.

לאחרונה זה בדיוק מה שעבר לי בראש.

התחלתי לצפות במרוצי הראלי ב2001, אני זוכר שכל מרוץ היה הפתעה גמורה. מעולם לא ניתן היה לדעת מי ינצח, ומי יפסיד.

אני רוצה לחשוב שפעם הנהגים (אני יכול להגיד זאת על מרקוס גרונהולם וג'יל פאניזי), נתנו שואו, לא פעם ניתן היה לראות איך מרקוס מנופף לצופים מהרכב, או איך ג'יל היה עושה ספין חורך צמיגים. היום כבר לא רואים את זה וחבל.

 

אני מקווה שמה שקרה בפורמולה-1 לא יקרה גם כאן.

פורסם
...אני רוצה לחשוב שפעם הנהגים (אני יכול להגיד זאת על מרקוס גרונהולם וג'יל פאניזי), נתנו שואו....

 

אני לא רוצה לראות שואו, אם הייתי רוצה לראות שואו הייתי הולך למופעי אקסטרים שונים אבל העדר התחרותיות פוגע במידה מסויימת בהנאה מהאליפות כולה.

אישית אני בעד ג'יג'י גאלי אגב, אבל מנקודת מבט של אוהד ספורט מוטורי ישנו כאן מצב ממש דומה למה שקרה עם מיכאל שומאכר בפורמולה-1 והדומיננטיות מעלימה את ההנאה בסופו של דבר.

הרי כולנו יודעים פחות או יותר מה יהיה המצב בטבלת האליפות בונבמבר (הנבואה ניתנה לשוטים כמובן...) .

 

היתרון הגדול של הראלי הוא הויזואליות, לפחות מבחינת הצופה "הפשוט" - תמיד כייף לראות את המכוניות לוקחות פנייה כזו או אחרת בהחלקה, בשלג או על עפר , מאד נחמד לראות את הסיטרואן האדומה טסה ברחובות הצרים של הכפרים בקורסיקה או בכבישי הבטון בין הגפנים בראלי גרמניה , אבל עד כמה ועד מתי ?

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ומעניין לעניין ובאותו העניין.

 

דידייה אוריול, אלוף העולם בראלי לשנת 1994 נשאל היום על ידי המגזין "אוטוספרינט" האיטלקי לגבי יכולתו של סבסטיאן לואב ובתגובה אמר כי הוא לא רואה כיום מישהו שיאיים על מעמדו של הצרפתי וימנע ממנו לזכות באליפות העולם השנה.

 

אוריול הוסיף ואמר כי למרות הרקורד המוכח של לואב, 37 נצחונות באליפות העולם, הוא לא מחשיב זאת כהישג משמעותי ולו רק בגלל העדר אופוזיציה לנהג הצרפתי.

לדעתו 26 הנצחונות של קרלוס סיינז למשל נחשבים הרבה יותר ולו רק מכיוון שסיינז עשה זאת מול 4 אלופי עולם.

 

אבל משהו שחשבתי עליו זה עתה - לואב לא יכול היה להתמודד מול 4 אלופי עולם ולו רק בגלל שהוא זה שזוכה כל הזמן באליפות...:lol:

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

זוכה כל הזמן באליפויות, אבל שים לב מול מי הוא מתמודד, אנשים שלא מתקרבים לרמת המקצועיות שלו

אחרי שהלך גרונהולם, יש את לואב למעלה, ומתחתיו לדעתי נמצא אטקינסון, הירבונן, סורדו, גארדמייסטר, סולברג (שניהם) ואולי שכחתי כמה שמות

בכל מקרה הרעיון הוא שלואב כרגע נמצא בדרגה משלו ואין מי שיאיים עליו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי גם אם יש בדידות בפסגה (ואני כרגע מרוצה ממה שקורה שם), עדיין יש קרבות מעניינים מאוד מתחתיה!

כמו בראלי האחרון בין אטקינסון לדובאל...ואל תשכחו שלטבלה היה יכול להכנס לחגיגה לולא הפנצ'ר.

 

תהיו אופטימיים

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
כן, אבל זו בדיוק הטענה שמעלה אוריול....

 

לדעתי גם אם יש בדידות בפסגה (ואני כרגע מרוצה ממה שקורה שם), עדיין יש קרבות מעניינים מאוד מתחתיה!

כמו בראלי האחרון בין אטקינסון לדובאל...ואל תשכחו שלטבלה היה יכול להכנס לחגיגה לולא הפנצ'ר.

 

תהיו אופטימיים

 

לסלי

 

הטענה מאוד הגיונית, העניין הוא שהיה יכול להיות הרבה יותר מעניין אם זה לא הייתה מלחמה על ה-Best of the Rest

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אוריול הוסיף ואמר כי למרות הרקורד המוכח של לואב, 37 נצחונות באליפות העולם, הוא לא מחשיב זאת כהישג משמעותי ולו רק בגלל העדר אופוזיציה לנהג הצרפתי.

לדעתו 26 הנצחונות של קרלוס סיינז למשל נחשבים הרבה יותר ולו רק מכיוון שסיינז עשה זאת מול 4 אלופי עולם.

זה מה שחיפשתי לשמוע.. כי זה גם הסברה שעלתה לי לראש כל הזמן..

 

אם אחד כמו אוריול אומר כזה דבר - אז כנראה שיש דברים בגו.

 

מעניין אותי לראות תגובה של סבסטיאן לשאלה כזו לכשישאלו אותו (דובי תרשום את השאלה הזו לריאיון הבא שלך איתו :lol: )

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
זה מה שחיפשתי לשמוע.. כי זה גם הסברה שעלתה לי לראש כל הזמן..

 

אם אחד כמו אוריול אומר כזה דבר - אז כנראה שיש דברים בגו.

 

מעניין אותי לראות תגובה של סבסטיאן לשאלה כזו לכשישאלו אותו (דובי תרשום את השאלה הזו לריאיון הבא שלך איתו :lol: )

 

אני לא חושב שאתה צודק.

אני לא בטוח שהנהגים כמו הירבונן, לטבלה וכו' פחות טובים מהגדולים של פעם...ממש לא.

פשוט אז הם היו גדולים ואולי צמודים בכישרון וביכולות והיום צץ לו אחד שהוא ברמה אחת (או שבע) יותר מכולם.

בכל מקרה אסור לנו להשוות תקופות כי בכל תקופה יש את היתרונות שלה והחסרונות לדעתי כנ"ל גם בפורמולה 1.

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...