Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 מול פונטו בצריכת דלק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היתה פונטו 1400 וגם לא היתה פונטו מודל 94.

 

בכל אופן, בהשוואה של פונטו 1300 מול 205 1400 - עם ה205 אפשר להגיע ל1:15, נניח, בקלות יחסית. עם הפונטו לא הצלחתי להגיע לנתון כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פזיו יש מנוע 1360 בפונטו 1250 הפונטו קיימת בגרסה 75 ו 60 כ"ס השוני במערכת הזרקה רב נקודתי וחד נקודתי הפזיו הגיעה עם הזרקה חד נקודתי בלבד לדעתי הצריכה מאוד דומה ב 2 הרכבים והרבה יותר תלויה בנהג אופי נהיגה

ומצב הרכב - כי שני הרכבים כבר לא חדשים .

בפזיו 1:15 אולי מחוץ לעיר או משולב כשהרוב מחוץ לעיר.

פורסם
לא היתה פונטו 1400 וגם לא היתה פונטו מודל 94.

 

בכל אופן, בהשוואה של פונטו 1300 מול 205 1400 - עם ה205 אפשר להגיע ל1:15, נניח, בקלות יחסית. עם הפונטו לא הצלחתי להגיע לנתון כזה.

 

 

מה הניסיון שלך עם פונטו??

 

אני בעל פונטו גאה כבר 4 שנים , ממש לא סיפור להוציא ממנה 1:15 , אם לדייק יותר , ממצוע הנהיגה שלי ביחס לשנתיים האחרונות עומד על 16.4 בערך לנהיגה ש60 אחוז ממנה בין עירונית.

פורסם

היו לנו כמה וכמה פונטואים במשפחה. לא תמיד אני נסעתי מיכל שלם על הרכב כדי לבדוק תצרוכת דלק ולכן ציינתי בפירוש שאני לא הגעתי ל1:15 עם הפונטו. אולי זה אפשרי, המדידות הכי קרובות שלי היו 1:12 בבין עירוני אבל רחוקות מנסיעה אופטימלית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
היו לנו כמה וכמה פונטואים במשפחה. לא תמיד אני נסעתי מיכל שלם על הרכב כדי לבדוק תצרוכת דלק ולכן ציינתי בפירוש שאני לא הגעתי ל1:15 עם הפונטו. אולי זה אפשרי, המדידות הכי קרובות שלי היו 1:12 בבין עירוני אבל רחוקות מנסיעה אופטימלית.

 

 

רחוק מאד , במאמץ רציני לא הגעתי לשפלים הללו

פורסם

אפילו אני עם הפונטו 90 הגעתי לצריכה של 1:15 בבין עירוני אבל הרכב שלי מבחינה מכנית היה במצב מעולה.

דגמי ה 75 בהחלט יכולים להגיעה לצריכה דומה בנסיעה נורמאלית.

פורסם

מדובר בשני רכבים ישנים,הנתונים

יהיו תלויים בעיקר בתקינות הרכב (כמו שאפשר להבין

מהתגובות הקודמות ) :)

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
אפילו אני עם הפונטו 90 הגעתי לצריכה של 1:15 בבין עירוני אבל הרכב שלי מבחינה מכנית היה במצב מעולה.

דגמי ה 75 בהחלט יכולים להגיעה לצריכה דומה בנסיעה נורמאלית.

 

אני רוצה גם לציין שבמאמץ (מאמץ לנהוג בחיסכון , לא מאמץ של הרכב) גיתה לי תקופה של קרוב ל18 לליטר , אבל כסטנדרט - 15.6-17 לליטר , ללא מאמץ מיוחד.

×
×
  • תוכן חדש...