Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם קנינו היום טויוטה קורולה שנת 2001 יד 2 האוטו עשה 95000 ק"מ יש לבן אדם ספר טיפולים בבדיקה המנוע יצא מצויין רק מה שרשמו רעש משסתומים מערת תיזמון להחליף תושבת מנוע ותושבת גיר ולהחליף שמן גיר בכללי הבוחן אמר שהמנוע והגיר בסדר גמור רק רציתי לדעת משהו קטן האם יש לרכב טיימינג או שרשרת? וקרה משהו אחריי הבדיקה הרכב היה מונע ובעל הרכב לא שם לב שהאוטו מונע ונתן סטרטר שהאוטו היה מונע האוטו עשה רעש ונכבה האם ניגרם נזק?

פורסם

לקורולה משנתון 2001 יש שרשרת ולא רצועה (משמע לא נדרש להחליף).

 

לשאלתך, לגבי נזק או לא, אני אשאיר את העניין למומחים...

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה על התגובה המהירה ועל העזרה יש לי עוד שאלה נסעתי על הרכב ויש מן בעיה אני חושב מהגיר הילוכים יש לציין שבבדיקה לא רשמו שום דבר על הגיר חוץ מתושבת גיר שנוסעים עם האוטו הוא מחליף הילוכים למשל ב2500 סל"ד לא לפניי להורים שלי היה סוזוקי באלנו ונסעתי עליה הגיר היה שונה לגמריי מבחינת העברה ועוד משהו למשל עוברים פס האטה ב30 קמ"ש על הילוך שני שנותנים גז הוא מוריד להילוך ראשון האם זה תופעה נורמאלית? והרכב עם נגיעה קטנה בדוושה נותן קיק דאון ממש קטנה בקושי נוגעים והוא נותן קיק האם גם זה נורמאלי או שיש בעיה אני פשוט פעם ראשונה נוסע על קורולה מהשנה הזאת

תודה רבה על העזרה

 

***עריכה - אנא כתוב עם סימני פיסוק כדי שיהיה קל יותר להבין אותך ולעזור לך ***

פורסם

בדגמי הקורולה שהנך מתייחס אליהם (סוף 2000 ועד 2002 ) - תיבת ההילוכים האוטומטית מכויילת לתגובה זריזה. ובכל מקרה לא רצוי להשוות בין תיבות הילוכים במכוניות שאינן מאותו הדגם בדיוק.

 

לעניין הסטרטר - אם זה נעשה חד פעמי, סביר להניח שלא נגרם נזק.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
תודה על התגובה המהירה ועל העזרה יש לי עוד שאלה נסעתי על הרכב ויש מן בעיה אני חושב מהגיר הילוכים יש לציין שבבדיקה לא רשמו שום דבר על הגיר חוץ מתושבת גיר שנוסעים עם האוטו הוא מחליף הילוכים למשל ב2500 סל"ד לא לפניי להורים שלי היה סוזוקי באלנו ונסעתי עליה הגיר היה שונה לגמריי מבחינת העברה ועוד משהו למשל עוברים פס האטה ב30 קמ"ש על הילוך שני שנותנים גז הוא מוריד להילוך ראשון האם זה תופעה נורמאלית? והרכב עם נגיעה קטנה בדוושה נותן קיק דאון ממש קטנה בקושי נוגעים והוא נותן קיק האם גם זה נורמאלי או שיש בעיה אני פשוט פעם ראשונה נוסע על קורולה מהשנה הזאת

תודה רבה על העזרה

 

***עריכה - אנא כתוב עם סימני פיסוק כדי שיהיה קל יותר להבין אותך ולעזור לך ***

 

כל מה שההנך מתאר, אופייני לקורולה, ואני דווקא לא רואה את העניין כחסרון...

 

אם יש לך ספק בדבר תקינותו של הרכב, כנס למוסך מורשה טויוטה, ובדוק אם הדבר נורמלי.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...