Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום אצל תומקאר והוא בדק לי וסידר את הרמקול הימני הוא חיבר לי סאב נראה לי HERTZ ES300

10INCH ואהבתי אותו מאוד, הוא נשמע לי מהשמיעה הקצרה ששמעתי אותו סאב דיי מדוייק ודופק לא רע בכלל ( כל האוטו רועד )

אז הוא מציא לי אותו כולל תיבה ב850שקל שווה? איך הוא מול הKICKER C12 ?

והמגבר הוא הציע לי להוסיף עוד 400 שקל ולקחת במקום הסיירה את ה JBL 4060 משהו כזה

הוא עדיף מהסיירה? ולמה הוא רוצה שאני יוסיף עליו 400 שקל אם באתר הוא רשום שעולה 1000 והמגבר סיירה עלה לי 900??? איפה ההגיון?

האם המגבר הזה טוב? כי הוא 55 RMS

הוא יגביר סט קומפוננטים HERTZ DSK וסאב

מה אתם חושבים?

פורסם

למה לא שאלת אותו איפה ההגיון של להוסיף 400 שקל?:roll:

ואם זה 10" אז זה היה ES250

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

כי לא ידעתי עד שראיתי שבאתר רשום שהמגבר עולה 999 שקל

והסיירה עלה לי ( לפי מה שרשום בקבלה ) 900 יכול להיות שזה היה כולל התקנה

וחוץ מזה איך המגבר של JBL 4060 מה אתם חושבים עליו ? יותר טוב מהסיירה? שווה להוסיף 400 שקל עליו

גם דעות על הסאב יתקבלו בברכה :}כגון איך הוא בהשוואה ל קיקר

וכן זה ES250 התבלבלתי

פורסם

לא יצא לי לשמוע את הסאב אבל אם אהבת אותו אז למה לא לקחת?(אבל הרץ' עושים אחלה סאבים..מדויקים מאוד)

והוא הרבה יותר טוב מה C12...הC12 סאב מאוד בסיסי וזול

ה4060 חלש מה MAC AUDIO שרצית לקחת בהתחלה...לדעתי תוסיף כמה שצריל ל1100 ותקח אותו

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

איפה נמצאת החנות של תומקאר?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

לי יש באוטו סאב קיקר סי 12 בתיבה אטומה, מוגבר ע"י פולס אודיו בגישור, מקבל בערך 250 רמס בגישור.

הייתי אצל תומר ושמתי את הסאב שאתה מדבר עליו (וגם את הדגם של ה12" ES300ׂ ) ובאופן חד משמעי אני אומר לך שמבחינת דיוק, עוצמה, צליל ועומק, הסאב של הרץ שאתה מדבר עליו מוביל ובגדול. בהרבה יותר כיף לשמוע אותו מאשר את הסי 12, ושלא תבין אותי לא נכון, הסי 12 שלי מפציץ לפי דעתי, הוא מרעיד את כל האוטו (אוטו קטן יחסית וגם הוא מקבל בגישור יותר ממה שהוא מוצהר)

 

לסיכום, בתור בעל סי 12 ששמע את שני הסאבים עם אותו מגבר ועם אותם כיוונים אני אומר לך שההרץ עדיף בהרבה.

פורסם

אוקיי תודה על העזרה

מה הייתם עושים במצבי

יש לי עוד קצת כסף מיותר

וחשבתי אוליי להוסיף קצת ולשדרג ל הרץ אנרג'י זה 1

2 לשדרג את המגבר ל JBL4060

3 לקנות סאב משומש בן שנה וחצי של הרץ ES300, במה ה 300 יותר טוב מ250 יוצר עוצמתי ? יותר מדוייק?

ובכלל סאב בן שנה וחצי עוד אמין ?

 

אלא האפשרויות היחידות לא להמליץ לי על שום מגבר אחר זה לא ריאלי כרגע :}

פורסם

השאלה אם שנה וחצי לסאב זה לא הרבה מידי ?

אני נוסע לשמוע אותו היום

יש דברים מיוחדים שאני צריך לבדוק ולשים לב אליהם?

פורסם
הJBL הזה לא יחזיק לך לא הרץ אנרג'י ולא ES300 או 250.

תשקיע

תאמת בסוף אני לא משדרג את המגבר

ושמעתי את ה ES250 בגישור ונהנתי מאוד דפק מצויין ומאוד מדוייק (סיירה 175 רמס בגישור )

צאו כבר מהסרט שכל אחד חייב מונו בשביל סאב

זאת דעתי.

×
×
  • תוכן חדש...