Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברצוני לברר כמה דברים לפני שאני קונה

אני רוצה לקנות סאב מונו ומגבר

עכשיו זה התקציב

מה האפשריות שעומדות לפניי?

 

טל.

פורסם
שלום לכולם

 

ברצוני לברר כמה דברים לפני שאני קונה

אני רוצה לקנות סאב מונו ומגבר

עכשיו זה התקציב

מה האפשריות שעומדות לפניי?

 

טל.

 

 

 

שלום,

 

זה תלוי מה אתה רוצה לקבל תמורת כסף...

יכות השמיעה(SQ) או לחץ (SPL)

 

והתקצים הוא סביר לשניהם...

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

אתה רוצה שהחלקים יהיו חדשים או יד 2 ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
שלום,

 

זה תלוי מה אתה רוצה לקבל תמורת כסף...

יכות השמיעה(SQ) או לחץ (SPL)

 

והתקצים הוא סביר לשניהם...

 

אתה אולי מתכוון לאיכות ולא יכות.

ואין דבר כזה סאב+מונו+מגבר שמיועד למערכת SQ ב2500 ש"ח.

אין חיה כזאת.

כנ"ל גם לSPL.

 

אין דבר כזה שיוך ל2 קטגוריות SQ או SPL.

תצאו כבר מהקביעה הלא נכונה הזו.

 

לענייננו,

במחיר כזה אפשר לקחת מגברי לייטנינג אודיו B400.4 + מונו B350.1 + סאב חביב כמו קיקר C12.

זה מה שיכול להכנס בתקציב כזה וזו גם תהיה ההמלצה שלי.(לגבי ציוד חדש).

לגבי ציוד יד שניה זה כבר סרנדה אחרת.

אל תשכח שגם צריך לתת תקציב גם להתקנה.

under construction..

פורסם

 

לענייננו,

במחיר כזה אפשר לקחת מגברי לייטנינג אודיו B400.4 + מונו B350.1 + סאב חביב כמו קיקר C12.

זה מה שיכול להכנס בתקציב כזה וזו גם תהיה ההמלצה שלי.(לגבי ציוד חדש).

לגבי ציוד יד שניה זה כבר סרנדה אחרת.

אל תשכח שגם צריך לתת תקציב גם להתקנה.

 

אז זה בדיוק מה שיש לי באוטו כרגע

ורוצה להשתדרג

אבל יש לי את הסאב ה CVR

 

מה ההמלצות יש חיוט הכל כבר מוכן

פשוט רוצה להתקדם האלה

 

טל

×
×
  • תוכן חדש...