Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר על פולו שנת 2000

בעת נסיעה במהירות מעל 15 קמ"ש יש רעשים של תקתוק מכיוון אחד מהגלגלים השמאליים (נראה לי מהקדמי)

בדקתי את כל הגלגלים ואין שם איזה משהו שמפריע ומתחכך עם הגלגל...

האם אני צריך לפנסות למוסך ?

 

תודה מראש

פורסם

רעש של פלסטיק?

אם כן אז אתה נמצא בדיוק בבעיה שהייתה לחבר שלי.

 

הוא כמעט הלך להחליף צירייה בגלל השטות הזאת.

זה בא מכיון הגלל שמאל, קדמי מהצד שלך.

 

זה נעלם לו לבערך חודש ושוב פעם קרה.

הפעם כבר הוא עלה על ליפט ודאג שכול מה שמשוחרר ינעל עם ברגים.

 

בנתיים הכול טוב ברוך השם.

פורסם
רעש של פלסטיק?

אם כן אז אתה נמצא בדיוק בבעיה שהייתה לחבר שלי.

 

הוא כמעט הלך להחליף צירייה בגלל השטות הזאת.

זה בא מכיון הגלל שמאל, קדמי מהצד שלך.

 

זה נעלם לו לבערך חודש ושוב פעם קרה.

הפעם כבר הוא עלה על ליפט ודאג שכול מה שמשוחרר ינעל עם ברגים.

 

בנתיים הכול טוב ברוך השם.

מה הייתה הבעייה בדיוק ?

שאני אזכיר את זה במוסך...

ולא יודע אם זה היה של פלסטיק, מה שאני כן זוכר זה שהדבר הראשון שבדקתי זה שהמגן בוץ לא התחכך עם הצמיג משום מה...

פורסם

היו לי תיתוקים כאלה. חשבתי שהבעיה בציריה.מקור הבעיה לא נתגלה, אבל ב2 מוסכים אמרו לי שהציריה בסדר גמור.

 

אבל אל תסתכן ובכל זאת גש לבדוק מה מצב הציריה עם כל הכבוד הרכב שלך כבר בן 8-9 שנים.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
מה הייתה הבעייה בדיוק ?

שאני אזכיר את זה במוסך...

ולא יודע אם זה היה של פלסטיק, מה שאני כן זוכר זה שהדבר הראשון שבדקתי זה שהמגן בוץ לא התחכך עם הצמיג משום מה...

 

זהו שאצלו אין מגן בוץ.

ועד היום לא ידוע מה הבעיה.

 

מה שכן בטוח שמדובר על רעש ברור של פלסטיק שעל זה אין וויכוח.

יותר ממוסך אחד לא אצליחו לתת לו מענה על הרעש המוזר וצ'מפיון ישר קפצו בראש ואמרו שזה ציריה.

 

מדובר סה"כ בפלסטיק מאזור הגלגל.

לא ידוע עדיין איזה פלסטיק בדיוק כי לפני כמה ימים זה חזר ומי לאחר כמה שעות שוב נעלם.

כמובן שהרכב עלה על ליפט וקבל כמה קיבועים לפלסטיקות שנראות חשודות.

 

עד היום בלי עיין הרע אין כלום.

אם הרעש אותו רעש אני מאמין שזה זה.

×
×
  • תוכן חדש...