Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
WOW אלי אתה ישבת ברכב שכל החיות האלה מופעלות יחד?!!!! :shock:

בריאות אלי ורק בריאות!!

:lol:

 

הארבעה קיקרים האלה, זה רק חצי ממה שיש לי עכשיו :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מה נותר לי להגיד חוץ משבת שלום ושוב אלי היקר- רק בריאות לך(לאוזניים ולשאר חלקי הגוף הנתונים

לאימת הבאס הקיימת אצלך באוטו :lol:)

ושלא תבין אותי לא נכון- גם אני מטורף על באס עוצמתי אבל יש רק בעיה אחת.. התקציב :roll:

פורסם
הארבעה קיקרים האלה, זה רק חצי ממה שיש לי עכשיו :)

 

נראה לי שליש, ועוד הסאבים לא נפתחו ממש :twisted:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

-מה לדעתכם ישמע יותר טוב, סאב 18 אחד בתקציב של 3K,

או 2 סאבים 12/15 אינץ' בתקציב של 3K?

אני מחפש משהו בסביבות 1000WRMS או יותר.

 

-ואם מישהו יכול לעזור, גם מגבר מתאים אני צריך.

אני צריך מגבר שההספק שלו הוא גם 1000WRMS..לסאב/ים בלבד.

לכן אם מישהו מכיר מונו כזה אני אשמח שיכיר לי אותו.

 

שוב תודה.

פורסם

המלצתי לך כבר - FI Q 18 אינץ - סאב ה-SQ של חברת FI (מכיר את ה-15 שלהם מאוד אישית :wink: והוא מהיר איכותי מדוייק ועמוק מאוד). אם תרצה לשים אותו בתיבה אטומה ולקבל ממנו נמוכים + דיוק - מה טוב (ועדיין יפרק לך את הרכב, ראה הסאבים של אלי(קו) ). אם תרצה בתור SPL, אז בניית תיבת פורטד מטורפת שתיגרום לסאב לעשות לך רק מהומות באוטו (כמו אצל אחי) :-P (הדיוק נשאר, הוא לא מפספס שום קטע באס, אבל כמובן שלא כמו בתיבה אטומה).

 

לטעמי, בשביל ההנאה האישית שלך + שואו אבל בצניעות (בכל זאת 18 אינץ זה שואו), אחד כזה בתיבה אטומה יעשה את העבודה. בשביל השואו נטו - תיבה פורטד.

 

נ.ב

אם אני לא טועה (תקנו אותי) זה יהיה אחד מכמה סאבים בודדים שהם 18 אינץ בארץ. :-D

 

נ.ב.ב

הסאב 1000WRMS.

 

בכל מקרה, בהצלחה בבחירה. תעדכן אותנו מה החלטת בסופו של דבר, יהיה מעניין 8)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...